123inkt registreert niet goed en reageert niet op tickets

dykwia

Nieuw lid
7 jun 2011
143
0
0
#1
Zoveelste keer, nu via Tradetracker.

Ook mijn eigen testaankoop is nooit geregistreerd en ook wordt er al sinds 5 december niet gereageerd op vragen hierover. De commissie boeit mij niet, de missende registratie hiervan wel:/

Iemand anders hetzelfde probleem?
 
S

SISPnl

Guest
#2
Je hebt een factuur van de aankoop neem ik aan en mail die maar eens naar Tradetracker. Over het algemeen helpen ze goed met dit soort zaken, want ook hun moeten zo hun boterham verdienen.
Ik heb het zelf gehad met wat anders en binnen een dag was het klaar.

Vind het trouwens wel slecht dat er ook hier weer hoor dat er niet op de tickets word gereageerd.

Hopende dat je hier wat aan hebt.
 

dykwia

Nieuw lid
7 jun 2011
143
0
0
#3
Dat heb ik reeds gedaan, ook TT gevraagd even naar de ticket(s) te kijken (deze zijn zich aardig aan het opstapelen).

Ik weet dat zij hun best doen, ook begrijp ik dat 123inkt met 1.000.000+ klanten het best druk hebben, maar goed ... twee maanden wachten om even te reageren?
 

dykwia

Nieuw lid
7 jun 2011
143
0
0
#4
Hmm, krijg net dit binnen:
Per 26-02-2012 zal het partnerprogramma van 123inkt bij M4N ten einde lopen. Wij raden u aan het advertentie materiaal te verwijderen.
Misschien stoppen zij overal? Genoeg klanten zou je (kunnen) denken;-)
 
S

SISPnl

Guest
#5
De registratie kan misschien een paar uren duren, maar nooit weken of maanden.
Ik heb toen met TT gemailt/gebeld en een dag later was het bijgeschreven en goedgekeurd (was een steekproef met vijverfolie).

Zie dat er net nieuwe reactie is geplaatst (je blijft ongeacht of een partner ermee stopt) recht op je sales inkomsten die via je website od zijn binnen gekomen voor de stop datum.
 

dykwia

Nieuw lid
7 jun 2011
143
0
0
#6
Goed, na een mailtje sturen aan een van de medewerkers aldaar direct, zonder tussenkomst van de merchant provider, kwam dit, alleszeggende bericht:

Het mp systeem wordt niet door ons gebruikt omdat wij een automatische koppeling hebben voor het keuren van de orders en het beantwoorden van vragen over individuele sales is uitbesteed aan onze accountmanager.

Door de automatische ontdubbelingen en checks kunnen er geen fouten in de keuring van orders zitten. Uiteraard is dit uitgebreid getest voordat het systeem in 2009 live ging en ook in de tussentijd zijn er steekproeven geweest. Wij kunnen hierdoor helaas geen individuele sales terugzoeken omdat de systemen correct functioneren.
Tijd om de concurrenten aan te prijzen....
 

Kier

Nieuw lid
15 jan 2011
56
0
0
#7
Ik zit ook nog steeds op een antwoord te wachten van 123inkt.nl op een vergelijkbare kwestie. Heb zojuist ook maar een mailtje naar Tradetracker gestuurd (waarschijnlijk tevergeefs).

Indien ik bovenstaand antwoord krijg zal ook ik de betreffende campagne van mijn sites verwijderen.
 

Kier

Nieuw lid
15 jan 2011
56
0
0
#8
Inmiddels is mijn klacht naar tevredenheid opgelost door Tradetracker. Uiteraard blijf ik de tracking van 123inkt.nl wel aandachtig volgen.