We willen nogmaals verzoeken om direct contact met ons op te nemen. Op die manier kunnen we een eventueel probleem direct oplossen in plaats van wanneer iemand het bericht op het forum leest.
@Daisycon_Support: mannen komen van Mars en vrouwen van Venus ( zeggen ze ) , maar waar Daisycon vandaan komt , waarschijnlijk een bloemetjesbehang van ver buiten dit forum.
Want over tickets hebben we het al vaker gehad, men neme op mijn conto :
nr status onderwerp datum aanmaak
1. wacht op | Fly4Less | 09-07-2010
2. doorgestuurd | gister vloog ze nog met peper en zout | 14-10-2010
3. doorgestuurd | nieuwsbrief | 06-09-2010
En dan laat ik maar weg dat ik nimmer een reaktie heb gehoord over wat naar wie is doorgestuurd, en dan laat ik maar weg dat tickets zijn gesloten waar ik ook niets van wist.
En dan heb ik het ook niet over collegae die klagen over onbeantwoorde tickets.
En wanneer je dan als supporter bovenvermeld antwoord op dit forum plaatst, en ziet dat ik daarvóór melding maak van een merkwaardig fenomeen van een datafeed van jullie met slechts 1, ik herhaal één regel,
dan zou het toch verrekte commercieel zijn, laat staan "attent", bijna uniek om mij desnoods per p.m. even op de hoogte te brengen. Kun je ook service noemen. Dat had om 15:33:21 kunnen zijn geweest geworden. Het is nu 21:02 uur. Ik heb geen pm gezien, evenmin een telefoontje ontvangen, is ook geen postduif langs geweest en een eerstedagspostzegel ter vergoeding van de ontstane ongemakken ...... 't zal Daisy een zorg zijn.
Kan je melden, die feed van 13:05 uur , daarin heb ik ook geen problemen aangetroffen. Stond behalve 1 regel niets in, dus ook geen problemen. Daisy doet het uitstekend. 8)