Dress-for-Less, the best?

fgielen

Nieuw lid
19 aug 2007
507
0
0
#1
Omdat er de laatste tijd vrij veel afkeuringen waren heb ik contact gehad via een netwerk met Dress-for-Less.

De reden van de hoge afkeur was dat er veel sales naar hun eigen nieuwsbrief waren gegaan.

Ter verduidelijking:
In de periode augustus/september heeft Dress-for-Less een grote winactie op hun site gezet waarmee bezoekers een Porsche konden winnen indien ze zich inschreven voor de nieuwsbrief.

Ofwel:
De reden van de vele afkeuringen was dus dat wij bezoekers (potentiele kopers) doorsturen naar de site van Dress-for-Less. Deze bezoekers zien de winactie staan van Dress-for-Less met de Porsche-actie. Hierop wordt geklikt waardoor de cookie en dus de sale naar hun zelf is gegaan.

Nu meent Dress-for-Less waarschijnlijk ook nog dat we gewoon doorgaan met het promoten van hun campagne. Ik weet het niet zeker maar volgens mij is Dress-for-Less een beetje de weg kwijt.

PS. Ben trouwens benieuwd wie de Porsche heeft gewonnen? Iemand?
 

startveld

Nieuw lid
24 aug 2005
1.434
0
0
www.no-search.nl
#2
Was het wel een echte Porsche of een Porsche-for-less-speelgoedauto?

Heb je wel een vergoeding per nieuwsbriefinschrijving gehad dan?
Het is een merkwaardige gang van zaken dat je als affiliate bezoekers stuurt en indirect een sale regelt en dan niks vergoed krijgt. Moet ook vooraf aangekondigd worden als ze zo te werk gaan overigens.
 

fgielen

Nieuw lid
19 aug 2007
507
0
0
#3
Aart Wallet zei:
Heb je wel een vergoeding per nieuwsbriefinschrijving gehad dan?
Nee helaas.

Aart Wallet zei:
Moet ook vooraf aangekondigd worden als ze zo te werk gaan overigens.
Ik heb alles nagekeken maar geen vooraankondiging kunnen ontdekken. Ik kan er ook langs gekeken hebben natuurlijk.
 
W

Wim

Guest
#4
Nieuwuiting 30 juli 2010 Zanox (Dus lijkt erop dat je mee kon profiteren van de winactie)

Beste dress-for-less partner,

11 jaar dress-for-less - 11 jaar lang merkkleding tegen waanzinnig lage prijzen. Dat moet gevierd worden!

Vier met ons mee tijdens de actieperiode van 30 juli tot 29 augustus 2010. Wij verhogen
de provisie tot 11% voor alle sales via de promotiebanner!

Bij onze geweldige winactie verloten we waanzinnige prijzen met een totale waarde van 200.000 EUR. Als klap op de vuurpijl ontvangt elke deelnemer van de winactie direct een 11% waardebon.

Promoot samen met ons deze geweldige actie en profiteer van de stijgende conversie! Met vriendelijke groet

Uw dress-for-less team
 

startveld

Nieuw lid
24 aug 2005
1.434
0
0
www.no-search.nl
#5
Ok..de 11% waardebon gaat dus ten kosten van de 11% voor de affiliates.

Oftewel...affiliate promoot gratis dress-for-less en je maakt je bezoeker heel blij.
Alleen heb je jezelf daarmee tekort gedaan lijkt mij.
 

ouwesmurf

Nieuw lid
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#6
Heb deze afkeur ook ondervonden, daarop Dress rechtstreeks aangesproken en daarbij ook de onzin van alleen een banner die de korting zou bewerkstelligen.
We waren het eigenlijk gezamenlijk eens dat het enige nut van de banner, de branding is.
Tweedens, heb ik duidelijk gemaakt dat ontdubbelen tegen een nieuwsbrief in mijn optiek onzin is, hebben wij niet om gevraagd. Ontdubbelen tegen Google zouden ze niet doen. Ik vind dat beiden niet hoort.
Niettemin : keus - geen keus. Wel een trapje hoger in de staffel maar die had ik toch wel bereikt.

Eigenlijk was het enige tegenargument : kijk naar wat er netto overblijft, en netto is dat het enige. Zolang we als affiliates niet echt serieus worden genomen, wordt het niet beterder. 8)
 

Scito

Nieuw lid
16 dec 2007
181
0
0
#8
dress-for-less (en samen met al hun dochter winkels) snappen het spelletje niet zo goed van affiliate marketing. Ze pakken de commissie af vanaf het moment dat ze een reden hiertoe zien. Heb ook al meerdere negatieve ervaringen met ze gehad.

Boycotten die handel.