Beste publisher,
De nieuwe definitie voor bemiddeling door de AFM heeft ingrijpende gevolgen voor publishers die financiële producten promoten. Om transparant te zijn richting de partners in het zanox-netwerk, verzoeken wij alle publishers die actief (willen) zijn voor finance adverteerders, ons uiterlijk 7 november 2014 te voorzien van informatie zodat wij kunnen bevestigen aan adverteerders dat je AFM compliant handelt. Dat kun je doen door deze korte vragenlijst in te vullen.
Als het goed is, hebben publishers die actief zijn in het finance segment bij zanox al een e-mail ontvangen met een link naar de vragenlijst.
Meer informatie kun je ook lezen op het zanox blog.
Heb je vragen? Neem contact met ons op via afm@zanox.com.
Alvast bedankt voor je medewerking.
Met vriendelijke groet,
zanox Benelux
De nieuwe definitie voor bemiddeling door de AFM heeft ingrijpende gevolgen voor publishers die financiële producten promoten. Om transparant te zijn richting de partners in het zanox-netwerk, verzoeken wij alle publishers die actief (willen) zijn voor finance adverteerders, ons uiterlijk 7 november 2014 te voorzien van informatie zodat wij kunnen bevestigen aan adverteerders dat je AFM compliant handelt. Dat kun je doen door deze korte vragenlijst in te vullen.
Als het goed is, hebben publishers die actief zijn in het finance segment bij zanox al een e-mail ontvangen met een link naar de vragenlijst.
Meer informatie kun je ook lezen op het zanox blog.
Heb je vragen? Neem contact met ons op via afm@zanox.com.
Alvast bedankt voor je medewerking.
Met vriendelijke groet,
zanox Benelux