Géén reactie via ticketsystem

Status
Niet open voor verdere reacties.
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#21
@Daisycon_Support :
is kennelijk nog niet opgevallen hierboven,

is het te verwezenlijken om , wanneer een mail naar ons toekomt ivm reaktie, om èn die reaktie èn het ticketnummer èn de afzender te vermelden, zodat we direkt weten waar het over gaat ?

vervolgens : die link werkt alleen wanneer je bij Daisycon bent ingelogd, daarzonder moet je inloggen , naar het ticketonderdeel fietsen , ticket opsporen etc.

Een mailsysteem, waarbij op de id-gegevens in de onderwerpregel wordt getest, lijkt mij nog steeds veel meer klantvriendelijk ! 8)
 
6 sep 2010
146
0
0
www.daisycon.com
#22
@ouwesmurf

Goede punten die je aangeeft. Helaas niet gemakkelijk om de inhoud van het ticket direct in de mail te krijgen. Wel een punt wat we meenemen in de ontwikkeling van het systeem.

In de mail komen wel het ticketnummer en de accountnaam waar het om gaat terug in de mail: 'Er is een reactie gegeven op uw ticket. Het betreft ticketnummer [ticketnummer] in account [accountnaam].' Uiteraard heb je gelijk dat het testen met ticketnummer in de onderwerpregel, etc. goede punten zijn. Dankjewel.
 
S

SISPnl

Guest
#23
Ik raak redelijk geïrriteerd nu!!!

Ik vind dat een netwerk en in dit geval Paxz van Daisycon haar verantwoordelijkheid moet nemen.
Als ik aantoon met een factuur dat er betaald is en dat de registratie heeft vastgesteld dat er een sale is gedaan, dan word ik toch redelijk geïrriteerd als deze word afgekeurd en het bij de hels deuren moet weghalen.

Waar ik ook helemaal gestoord van word is elke keer maar de vraag terug leggen, wat, hoe en waarom. Ik word er gek van. Gisteren met een niet nader te noemen netwerk (die mij belde). En daar had ik het ook zo even over dit verhaal en die vind het ook onbegrijpelijk dat "ook al ben je een minispeler in het veld, je hebt net zoveel rechten".

Krijg de neiging om zelf de adverteerder maar eens te bellen en ze met deze feiten te confronteren.

Net ik al eens eerder heb aangegeven is het de bedoeling om mijn gelijk te halen op basis van de feiten.
 
6 sep 2010
146
0
0
www.daisycon.com
#24
Beste SISPnl,

Het is vervelend te horen dat je nog steeds problemen ervaart. Ons netwerk Daisycon/Paxz neemt haar verantwoordelijkheid als het gaat om dit soort kwesties. Er was contact gelegd met de adverteerder en we hebben hierbij alle informatie doorgespeeld naar de adverteerder. Er zijn hier meerdere verzoeken en reminders voor geweest richting de adverteerder ook heeft de adverteerder zelf gereageerd. Terugkoppeling hebben we ook elke keer doorgestuurd naar jou.

Begrijp goed dat we niet vanuit onwil geen antwoord kunnen geven en begrijpen dat er een daadwerkelijke boeking heeft plaatsgevonden. Het betreft hier echter een boeking van jezelf en niet elke adverteerder staat toe dat een affiliate een boeking doet middels haar eigen affiliatelink. Wij doen er vanuit onze kant alle moeite voor ervoor te zorgen dat een adverteerder een duidelijk beargumenteert antwoord geeft. De adverteerder moet echter hier een beslissing in nemen.

De adverteerder heeft inmiddels toegezegd dat deze boeking goed kan worden gekeurd. Dat is inmiddels door ons gedaan.

Met vriendelijke groet,

Daisycon Support
 
26 jan 2008
255
0
0
#25
Waarom wordt zo'n sale in eerste instantie afgekeurd? Als deze adverteerder dat gewoon willekeurig doet om zo te 'besparen' op zijn affiliate marketing kosten dan lijkt me dat niet de bedoeling. Om welke adverteerder gaat het hier?
 
12 jul 2012
287
0
0
#26
jeroentja zei:
Waarom wordt zo'n sale in eerste instantie afgekeurd? Als deze adverteerder dat gewoon willekeurig doet om zo te 'besparen' op zijn affiliate marketing kosten dan lijkt me dat niet de bedoeling. Om welke adverteerder gaat het hier?
Klinkt inderdaad niet helemaal zuiver.. Die reden lijkt mij achteraf verzonnen.
 
S

SISPnl

Guest
#27
Daisycon_Support zei:
Beste SISPnl,

Het is vervelend te horen dat je nog steeds problemen ervaart. Ons netwerk Daisycon/Paxz neemt haar verantwoordelijkheid als het gaat om dit soort kwesties. Er was contact gelegd met de adverteerder en we hebben hierbij alle informatie doorgespeeld naar de adverteerder. Er zijn hier meerdere verzoeken en reminders voor geweest richting de adverteerder ook heeft de adverteerder zelf gereageerd. Terugkoppeling hebben we ook elke keer doorgestuurd naar jou.
Er is bij mij maar 1 keer de indruk gewekt dat er 1 keer contact is geweest tot op heden, maar dat blijkt niet het geval geweest te zijn. Ik snap dat het niet altijd mogelijk is, maar in de toekomst is het wel fijn als mij en vermoedelijk ook andere affilliates een beetje op de hoogte worden gehouden zonder er zelf steeds achteraan te hoeven (opbouwende kritiek).


Daisycon_Support zei:
Begrijp goed dat we niet vanuit onwil geen antwoord kunnen geven en begrijpen dat er een daadwerkelijke boeking heeft plaatsgevonden. Het betreft hier echter een boeking van jezelf en niet elke adverteerder staat toe dat een affiliate een boeking doet middels haar eigen affiliatelink. Wij doen er vanuit onze kant alle moeite voor ervoor te zorgen dat een adverteerder een duidelijk beargumenteert antwoord geeft. De adverteerder moet echter hier een beslissing in nemen.
Ik begrijp dat het onmogelijk is om elke keer een terugkoppeling te geven, maar we zijn ruim een maand bezig en wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Als bij de betreffende adverteerder had gestaan dat ik niet zelf een boeking had mogen doen, dan had ik deze niet in onze database gezet, want ik vind dat ik een steekproef moet mogen doen, want wij moeten maar vertrouwen op wat ons verteld word. In deze word het maar weer duidelijk hoe belangrijk een steekproef is (ik neem aan dat jullie daar ook waarde aan hechten).

Daisycon_Support zei:
De adverteerder heeft inmiddels toegezegd dat deze boeking goed kan worden gekeurd. Dat is inmiddels door ons gedaan.
Fijn, maar hoop ook dat jullie mijn frustratie begrijpen en dat ik de openbaarheid niet zo maar opzoek.
 
18 mrt 2008
341
0
0
www.showbizzsite.be
#28
Beste Daisycon-medewerker, als er een adverteerder is die niet toestaat dat een affiliate via zijn eigen link iets koopt, staat dat dan in de programma-voorwaarden?
Waarom zou een affiliate trouwens niets via zijn eigen affiliate-link mogen kopen? Als de sale effectief een sale is, dan maakt het toch niet uit van wie die komt? Ik bekijk het zo: SISPnl zou op deze manier perfect een testsale kunnen doen en die effectief betalen om het systeem van Daisycon én de adverteerder op die manier te controleren. Eén partij komt in dit verhaal in ieder geval negatief in beeld.
 
6 sep 2010
146
0
0
www.daisycon.com
#29
Beste showbizzsite,

Publishers moeten altijd op de hoogte zijn van de Algemene voorwaarden en de voorwaarden van een betreffende adverteerder. In het kader van je vraag kan het zijn dat een adverteerder specifiek benoemd dat zij het eigengebruik van een link niet toestaat. Daisycon heeft als standpunt dat in het kader van een test gebruik mag worden gemaakt van een eigen link.. Maar het is niet toegestaan het doel te hebben links te gebruiken voor eigen belang. Adverteerders mogen overigens altijd zelf beoordelen of een sale of lead wel of niet zal worden goedbevonden. Op het moment dat je twijfels hebt over een bepaalde campagne dan kan je het beste direct contact met ons opnemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.