@Daisycon_Support :
is kennelijk nog niet opgevallen hierboven,
is het te verwezenlijken om , wanneer een mail naar ons toekomt ivm reaktie, om èn die reaktie èn het ticketnummer èn de afzender te vermelden, zodat we direkt weten waar het over gaat ?
vervolgens : die link werkt alleen wanneer je bij Daisycon bent ingelogd, daarzonder moet je inloggen , naar het ticketonderdeel fietsen , ticket opsporen etc.
Een mailsysteem, waarbij op de id-gegevens in de onderwerpregel wordt getest, lijkt mij nog steeds veel meer klantvriendelijk ! 8)
is kennelijk nog niet opgevallen hierboven,
is het te verwezenlijken om , wanneer een mail naar ons toekomt ivm reaktie, om èn die reaktie èn het ticketnummer èn de afzender te vermelden, zodat we direkt weten waar het over gaat ?
vervolgens : die link werkt alleen wanneer je bij Daisycon bent ingelogd, daarzonder moet je inloggen , naar het ticketonderdeel fietsen , ticket opsporen etc.
Een mailsysteem, waarbij op de id-gegevens in de onderwerpregel wordt getest, lijkt mij nog steeds veel meer klantvriendelijk ! 8)