Zodat anderen niet hoeven te zoeken: http://www.radvanavontuurtekoop.nl/
Aan welke doelgroep verkoop en verhuur je het meeste?
Hoeveel van deze dingen verkoop je per jaar.
Hoeveel van deze dingen verhuur je per jaar.
Zijn huur/verkoop seizoensgebonden of hele jaar door?
Op basis daarvan kun je kijken of er qua affiliate interessante mogelijkheden zijn. Linksom of rechtsom is affiliatemarketing met iets dat je niet in een winkelwagen kunt aftikken altijd wel naadje. Ik ben de oplossing op dat vlak in ieder geval nog niet tegen gekomen.
Volgens mij valt er buiten affiliatemarketing nog een hoop winst te boeken.
Ik krijg jeuk van je site. Op allerlei manieren lijkt er ontzettend veel dubbel en onnodig op je site te staan. Waarom bestaat er zowel een 60cm hout als 60cm mini? Waarom zijn er twee grote maten die nauwelijks verschillen: 80 vs 100cm?
Waarom is er een "traject" nodig om zo'n ding te krijgen? Waarom gespreid betalen? Kunnen clubs als Qmusic het anders niet bekostigen? Het lijkt bijna alsof ik een huis wil laten bouwen.
Ook iets als:
Gratis : U levert alle beelden en teksten digitaal aan.
Gratis : U levert zelf het ontwerp aan met onze templates.
Kan worden samengevat in "U levert zelf het ontwerp aan (templates beschikbaar)"
En zijn er echt mensen die niet weten of ze dit wel of niet zelf aanleveren?
Er staan een hoop paarse vraagteken icoontjes bij je offerteformulier die niks doen. De RTL video bestaat niet meer.
Je hebt al leuke klanten gehad. Waarom laat je dat niet nog meer zien met logo's en voorbeelden van de raden? Niet zozeer in de header maar op een aparte pagina of halvewege de homepage of zo. De video's zijn niet zo nuttig. Vijf seconden rad in beeld en twee minuten skydiven in een buis? Een club als Qmusic die JOUW rad gebruikt, is toch geen kattepis? Dan ben je toch meteen DE rad van fortuinmaker in Nederland?
De opties zijn erg onduidelijk. Juist hier is visuele verduidelijking nodig. "Topplaat met 9 knipperende lampjes" = ik kan me er echt niks bij voorstellen.
De online tool is nuttig. Maar voeg dan ook de mogelijkheid toe om een logo te uploaden. Dan kan in het geval van een bedrijf een medewerker meteen een mockup produceren om aan een manager voor te leggen. Kleur 1/2/3/4 kan beter worden omschreven. Vlak A, Tekst A, Vlak B, Tekst B of zo. Laat de tool uitbreiden zodat ik daar meteen een mockup in kan bouwen met alle opties die er zijn en vervolgens meteen een dikke offerteknop om de prijs aan te vragen van ongeveer zo'n rad dat ik heb gebrouwen.
Waarom kan ik nergens een prijsindicatie vinden van deze dingen behalve bij je gespreid betalen optie waaruit ik afleid dat ze blijkbaar ook onder de 600,- kunnen kosten? Geef in ieder geval een indicatie door middel van een prijsbereik.
Je zegt dat je geen webshop hebt, maar presenteert het wel zo: raster met kleine foto's waarbij ik het product haast niet kan zien. Ik zie net dat ik alleen op de allereerste kan klikken voor een aparte pagina met iets grotere foto's en voorbeelden. Laat die dingen leven. Close-ups. Perspectief. Zie bijvoorbeeld deze foto's van een eettent:
http://www.danas.nl/wp-content/uploads/2011/11/danas-restaurant-bar-31.jpg
http://www.danas.nl/wp-content/uploads/2011/11/danas-restaurant-bar-71.jpg
Ik snap dat sommige ontwerpen misschien als voorbeeld zijn gemaakt en niet echte klanten zijn, maar je kan vast wel wat daadwerkelijke voorbeelden produceren en fotograferen.
Moderniseer je site ontwerp. Je maakt supergave producten. Maar je site doet daar afbreuk aan. Zowel qua font en kleurkeuzes. Ook in je tool kun je standaard het rad weergeven een iets aansprekender standaard kleurenschema instellen dan die knalkleuren.
In de kern kan volgens mij alles worden teruggebracht naar:
Varianten
Klein - 60cm (vaste voet)
Groot - 100cm (statief of muurbeugel)
Luxe - 100cm (complete ombouw)
Met elk een basisprijs. En dan voor elke optie een +? prijs.
De meeste opties begrijp ik niet. Maar volgens mij kun je daar ook snijden.
En vervolgens kun je onder een apart product dat je "Maatwerk" labelt 1001 andere voorbeelden en opties aangeven die mogelijk zijn. Want volgens mij bestaat er aan jouw kant ontzettend de drang om het zoveel mogelijk verschillende doelgroepen met al hun verschillende behoeftes naar de zin te maken en dat ook te laten zien.
Juist door te kiezen voor een doelgroep, je bestsellers en die duidelijk te presenteren neem je keuzestress weg en verhoog je je conversie en omzet. Maatwerk kan altijd. Zie ook de talloze zakelijke "make over" programma's, van Kitchen Nightmares tot Hotel Impossible of Werk aan de winkel. Je hoeft maar twee of drie afleveringen te kijken om te ontdekken dat de formule altijd doodeenvoudig is. Duidelijke keuzes maken en helder presenteren.
Ik ben uitgekrabd. Ook omdat berichten blijkbaar maar 5000 tekens mogen bevatten.