Oeroek, bedankt dat je even de tijd hebt genomen om naar de pagina te kijken.
Hierbij een reactie op jouw bevindingen:
Ik moet het verhaal lezen om te weten wat jullie verkopen en dan weet ik het eigenlijk nog niet helemaal.
Bedoel je daarmee dat de tekst niet scanbaar is voor bezoekers? Dat het headings en bolded woorden mist?
Of bedoel je dat de lay-out niet duidelijk aangeeft wat men op de site kan vinden en dat daaraan herkend moet kunnen worden wat voor site het is? Of een combinatie van alle drie?
Je geeft aan, na de tekst te hebben gelezen, dat je nog niet helemaal begrijpt waar het over gaat.
Is het een beetje vaag? Waar denk je dat de pagina over gaat?
Rechts van de pagina zie je een (opvallende) foto van een scherm met een groot wit doek.
Vervolgens begin je te lezen? En dan? Wat gebeurt er dan bij jou? Wat is je eerste indruk?
Wat we proberen te verkopen is een kamerscherm/scheidingsscherm voor in huis, woonkamer of op de werkplek op kantoor bijvoorbeeld - om een ruimte te splitsen.
Verhuur of verkoop, frame of bedrukking
Het gaat om verkoop aan B2C of B2B. Allebei mogelijk. Verhuur of verkoop was niet duidelijk? Het gaat om het verkopen van een kamerscherm. Verhuren doen we niet. Goede feedback! Dit moeten we ook op de pagina's vermelden.
Denk je dat een tekort aan info (te weinig antwoorden op vragen) een goede reden is voor bezoekers om een website snel te verlaten?
Frame of bedrukking is wel duidelijk denk ik, toch?
Het gaat om een aluminium frame met daarin een wit zeildoek gespannen. Dit witte doek kan worden bedrukt met foto, logo of tekst.
Beide. Dit moet er duidelijker op staan blijkbaar.
De tekst verhaalt over het scheiden van woonruimte en het splitsen van kantoren. Je spreekt verschillende doelgroepen aan in een tekst en vermeldt weinig over wat jullie doen
Is het raadzaam om per pagina uitsluitend één doelgroep aan te bespreken? Wat denk je dat daar de precieze voordelen van zijn? Relevantie? Meer aangesproken voelen? Een duidelijkere boodschap aan je doelgroep?
en vermeldt weinig over wat jullie doen
Mee eens. We gaan een about me page maken. We zullen daar niet alleen vertellen wie we zijn, maar ook wat we precies doen en wat we voor de bezoeker kunnen betekenen. Dank voor de tip.
Van wat moet welke bezoeker dan een offerte aanvragen?
Van het kamerscherm. Blijkbaar is dus niet duidelijk wat mensen precies moeten bestellen?
Ook dit moeten we dan verbeteren met plaatsing van een duidelijkere call-to-action.
Bedankt voor deze waardevolle informatie. Heb je hier nog een reactie op? Andere mensen nog een reactie? |
Meer feedback is altijd welkom!
Daarnaast nog een vraag:
Moeten we het design van de site aanpassen om ruimte te creëren voor content of kunnen we ook een scrollbar plaatsen, zodat mensen op 1 pagina gewoon met de muis naar beneden kunnen scrollen voor meer informatie. Of kunnen we toch het beste aparte "detailpagina's" maken met specifieke informatie?