Medion.... vertragingstechnieken

13 aug 2010
50
0
0
www.Easybungalows.nl
#1
Het begint nu redelijk irritant te worden in de non-communicatie tussen Medion-computers en ondergetekende. Loop nu al sinds juli achter een sale aan die via het ticketsysteem toegekend is, maar nog niet in harde knaken is omgezet. Heb in de afgelopen tijd 1 keer een terugkoppeling gehad in de trand van "Sorry, ik was er even niet" en nu, maanden later nog steeds geen reactie op mijn hernieuwde tickets.
Het komt op mij over als een vertragingstactiek, met als bedoeling de sale niet te hoeven uitkeren, en dat, geachte dames en heren, lijkt verdacht veel op oneerlijke handelspraktijken.
Ach, het is maar 1 sale en eigenlijk doe ik normaal helemaal niets in die handel, maar of dit nu echt netjes te noemen valt? Ik betwijfel het!
Het kan ook anders, echtwaar: De vakantiepartijen waar wij de zaakjes mee regelen hebben vaak binnen 24 uur een antwoord en oplossing retour. Kijk, dan ben je er voor elkaar, want iedereen mag en wil graag wat verdienen, toch?

Ben benieuwd of iemand van Medion nu aan het ontwaken gaat.......