Nieuwe Software

Cleafs

Nieuw lid
8 nov 2007
965
0
0
www.cleafs.nl
#1
Cleafs publishers en merchants opgelet.

Wij werken op dit moment aan onze nieuwe affiliate marketing software.

Dit betekent dat publishers en merchants op donderdag (24-2-2011), in de ochtend niet kunnen inloggen. Kliks en sales worden uiteraard wel gemeten.

Excuses voor het ongemak.

Reacties zijn uiteraard in dit tip topic meer dan welkom!

Cleafs team
 

Cleafs

Nieuw lid
8 nov 2007
965
0
0
www.cleafs.nl
#4
Beste publishers en merchants,

Zoals jullie vandaag vast niet is ontgaan staat sinds vandaag onze vernieuwde website online. In samenwerking met studenten van de Hanzehogeschool te Groningen heeft affiliate netwerk Cleafs de software op diverse punten aangepast en doorontwikkeld. Er is tevens een nieuw platform gebouwd met verschillende innovatieve functionaliteiten. Een aantal belangrijke punten hierin zijn:

- Cookie win ratio (zie artikel marketingfacts.nl)
- Dashboard met omzet en kliks laatste 3 dagen, week, maand en sinds je start.
- Duidelijkere en snellere rapportages, ook in grafiek vorm.
- Gebruiksvriendelijker back-end.
- Vaker XML Feeds verversen.
- Overzichtelijk al je websites beheren en monitoren.
- Zelf kolomstructuur CSV feeds bepalen
- Leads vallen nu onder sales en worden zo ook uitgelezen.
- Flash/statische banners vallen onder één map.

Uiteraard zijn er nog meer veranderingen en we nodigen jullie van harte uit om deze op onze nieuwe website te bekijken www.cleafs.nl

Mocht je echter nog punten hebben die je in ons systeem mist dan kan je ons altijd bellen/mailen.

Cleafs team
 
6 jan 2010
70
0
0
#7
niet geleerd van het daisycon verhaal jongens? ;) links en inlog niet meer werkende :S gaarna een seintje als alles weer werkt, kan ik weer eea terugzetten..
 

yodeho

Nieuw lid
12 mrt 2008
155
0
0
#12
Op twitter melde Cleafs gisterenavond: 'Sales en kliks lopen achter, maar worden wel gemeten'.

Inloggen lukt mij wel. Maar kreeg wel de melding: "The site's security certificate has expired!" en (gisteren) met regelmaat een 'Bad Request' melding. Staan wat kleinen fouten in: 'dagelijks mededelen' in het profiel b.v. Profiel veranderen en opslaan resulteert in een 'Internal Server Error'. COOKIE WIN RATIO staat overal op 100%, dus dasdanweerfijn :) . Verder zag ik onder 'details websitenaam.nl' een 'TRACKBACKURL' veld. Is dat nieuw ? Ik kwam niet heel veel op de site (stats check ik in statsremote)...maar het lijkt wel iets gebruiksvriendelijker te werken.
 

elja

Nieuw lid
16 aug 2009
535
0
0
#13
Zo te zien nu net banner wel weer zichtbaar op mijn site, na een dag niet werken.

Het dasboard werkt dus wel, was alleen verstopt achter de URL van je website.
 

suho

Nieuw lid
31 aug 2010
208
0
0
#14
Als je nu op een affi link van cleafs klikt krijg je een internal server error....kliks worden dus niet gemeten...dit is al de hele dag zo...
 

ram

Nieuw lid
4 feb 2009
182
0
0
#18
@ Karel heb net een aantal linken bij ons getest en die werken

Wat ook mee kan spelen is dat het internet op het moment erg traag is .
Bij dit forum kregen we net tot tweemaal een 500 error :D
 

Karel

Nieuw lid
21 feb 2008
814
1
0
#19
Ja bij mij doen ze het weer. Maar goed ook was net op weg naar de Hiswa om mijn yacht te bestellen, huisje huren in St Tropez. Normale dingetjes dus voor de affiliate.

Kareltje