Prepayment niet betaald = geen visibiliteit voor Sunjets!

Trader

Nieuw lid
14 mrt 2008
140
0
0
www.imbull.com
#21
monty zei:
@ trader:

Tradedoubler moet gewoon de stats van die programma's die achterlopen met hun prepayment tonen, dat is eigenlijk het enige dat we vragen - er is trouwens geen enige reden om dat niet te doen.
Hoe kan jij nou weten wat er allemaal speelt? Wel eens overwogen dat Tradedoubler het ontbreken van statistieken gebruikt als pressiemiddel om adverteerders te laten betalen? Wel eens overwogen dat dit voor Tradedoubler goede resultaten oplevert om meer prepayment te realiseren voor de publishers?
Ps. Als dat jouw enige reden is waarom dan deze aanval op Sunjets, één van de betere travel adverteerders in België. Als ik Sunjets was had ik serieus overwogen om relaties met dit soort partners te verbreken.
@ouwesmurf, Ik probeer affiliates & affiliate marketing alleen maar verder te helpen, mijn bericht is: verwacht geen professionaliteit als je jezelf als een waardeloze partner gedraagd. Zo is het overal in elke business. Jullie geven hier vaak aan: " Dit en dit moet veranderen en dit is verkeerd. " Als je wil dat de markt veranderd moet je bij jezelf beginnen.
 
18 mrt 2008
341
0
0
www.showbizzsite.be
#22
Trader, de sales komen natuurlijk wel gewoon binnnen bij Sunjets, ik zie niet echt een voordeel in de situatie voor Sunjets. Als ik jouw mening hier lees, dan concludeer ik dat Sunjets zichzelf straft door prepayment te doen want ze betalen vooruit en staat hun saldo op negatief, dan hebben ze ook geen stats.
Conclusie: dan kan je beter niet aan prepayment doen, niet?
 
7 jan 2013
3
0
0
#23
Dag iedereen,

Ik reageer hier graag even in naam van Sunjets. Ik vind het zelf ook zeer vervelend dat het zo lang duurt eer ons prepayment aangevuld wordt.
Dit is vooral een kwestie van heel wat vakantiedagen bij onze afdeling boekhouding. Maar zou geen excuus mogen zijn. Betaling wordt vandaag aangevuld,
dus vanaf vandaag hopelijk terug alle stats te zien!

Wij zijn zeker en vast ook vragende partij voor een andere manier van werken maar prepayment is de enige optie. Ik vroeg in het verleden al aan TradeDoubler
of er geen andere manier is, zonder het onzichtbaar maken van de statistieken, maar dat is helaas niet mogelijk. Wat we wel gaan doen is het saldo sneller
aanvullen zodat we minder "last" hebben van wachttijden bij onze boekhouding.

Ik wens jullie alvast een schitterende januari verkoop, succes!

Groeten,
Kathleen
 

ouwesmurf

Nieuw lid
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#24
Welkom Kathleen,

Dank voor je welkome reaktie.
Geeft een goed beeld van de situatie naar alle partijen.

Hoop je hier vaker tegen te komen met nieuwe aktiviteiten van jullie zijde.

Ruud
 
18 mrt 2008
341
0
0
www.showbizzsite.be
#26
Kathleen,

mooi gebaar dat je hier komt reageren én dat je ook nog eens een oplossing zoekt voor zij die dit als een probleem zien.
Volgens mij zou Tradedoubler wel voor een oplossing kunnen zorgen maar willen ze om de één of andere reden niet. Soit, probleem zal snel opgelost zijn. Ik wens Sunjets een mooie omzet en veel tevreden klanten toe.

Groeten,
Peter
 

PJ

Nieuw lid
28 feb 2008
1.417
0
0
#27
Trader zei:
Wel eens overwogen dat Tradedoubler het ontbreken van statistieken gebruikt als pressiemiddel om adverteerders te laten betalen?
Allifliates in het duister laten tasten als pressiemiddel gebruiken... En dan durf je het over professionaliseren van de markt te hebben ook nog?

Dan zou ik toch maar eens uitzoeken waarom affiliates en merchants TD bij bosjes hebben verlaten de afgelopen jaren.
 

Trader

Nieuw lid
14 mrt 2008
140
0
0
www.imbull.com
#29
PJ zei:
Trader zei:
Wel eens overwogen dat Tradedoubler het ontbreken van statistieken gebruikt als pressiemiddel om adverteerders te laten betalen?
Allifliates in het duister laten tasten als pressiemiddel gebruiken... En dan durf je het over professionaliseren van de markt te hebben ook nog?
Die zin stond in een opsomming van mogelijkheden, enkel om te illustreren dat je simpelweg niet altijd weet wat er speelt. Tradedoubler zal wel zijn redenen hebben om dit zo te laten bestaan.
 
18 mrt 2008
341
0
0
www.showbizzsite.be
#30
Wel Trader, ik weet het toch niet goed. Uiteindelijk komen de sales bij Sunjets wel binnen en de enige reden die TD heeft is het feit dat affiliates de sales niet zouden zien en dat ze dat geld ook niet bij de volgende betaling moeten voorschieten.
Dat laatste is voor hen een goede reden want wie schiet er graag geld voor en neemt graag onnodige risico's? Niemand, ook ik als zelfstandige niet trouwens.
Maar in Tradedoubler hun plaats zou ik dan toch nog een extra rapportmogelijkheid bieden die aangeeft hoeveel prepaymentsales er nog niet zijn betaald. Ze hebben al tientallen rapporteren, die ene kan er dan nog wel bij denk ik.
En ja, we weten niet wat ginder speelt maar als wij zoiets niet (mogen) weten, dan is het logisch dat wij gissen. Wij zijn ook maar mensen ;-)
 

monty

Nieuw lid
29 aug 2012
20
0
0
#31
Interessant ook om te weten of ook de merchant - als de prepayment niet voldoende is betaald - geen stats te zien krijgt?

Kathleen?

Of zijn het enkel de publishers die geen stats te zien krijgen?
 
12 jul 2012
287
0
0
#32
monty zei:
Interessant ook om te weten of ook de merchant - als de prepayment niet voldoende is betaald - geen stats te zien krijgt?

Kathleen?

Of zijn het enkel de publishers die geen stats te zien krijgen?
Adverteerder ziet inderdaad ook niks, geen sales geen rapportages.
Enkel een melding dat het prepay tegoed te laag is.
 

monty

Nieuw lid
29 aug 2012
20
0
0
#33
btw, niet om moeilijk te gaan doen

maar het is nog altijd NIET opgelost he

nog steeds geen stats...

iemand van Tradedoubler? Kathleen?
 

Bram

Nieuw lid
22 apr 2011
43
0
0
#36
En terug hetzelfde liedje.

"De adverteerder heeft zijn prepayment account balance niet aangevuld bij TradeDoubler. Wij zijn bezig met het achterhalen van de betaling. Voor meer informatie over hoe dit invloed heeft op u, gelieve contact op te nemen met ons via het support contact formulier."


Vraag mij trouwens af waarom ze bij Tradedoubler zitten als alle andere touroperators bij TradeTracker zitten (waar er wel een goede service is).
 

monty

Nieuw lid
29 aug 2012
20
0
0
#38
Goed, we hebben dus een volle 9 dagen alle stats kunnen bekijken :-\

Ben eens benieuwd hoelang het nu zal duren vooraleer we weer iets te zien krijgen.
 

sloore

Nieuw lid
6 sep 2005
931
0
0
#40
showbizzsite zei:
@Kathleenvandenbulcke: ik denk dat Bram een goede tip gegeven heeft. Bel eens met 050/310.150. Die mensen gaan je met plezier helpen.
Het is toch geen geheim dat Neckermann/Thomas Cook in ruil voor exclusiviteit bij TT geeist heeft dat Sunjets weg moest? Beetje ongelukkige reactie dus Peter :(

+ ik ervaar vanuit Tradedoubler ook prima opvolging. (wat niet wegneemt dat het vervelend is dat er geen stats zijn, maar de spanning na 9 dagen komt dan zo wel tot een hoogtepunt :)