Tracking NS HiSpeed werkt niet meer

rexp

Nieuw lid
5 nov 2007
185
0
0
www.hotelinantwerpen.nl
#1
Ik zie de laatste weken een daling in het aantal sales van het NS HiSpeed programma op mijn sites.

Vandaag heb ik zelf een aantal treintickets geboekt waarvoor ik geen vergoeding heb ontvangen. Ik heb geconstateerd dat, na de betaling met iDeal, het bevestigingsscherm op de NS HiSpeed site blijft hangen op de pagina ?Een moment geduld AUB?. Daardoor wordt de trackingpixel niet geladen.

De boeking an sich wordt wel geplaatst, ik ontvang een e-mail met bevestiging en downloadlink naar het treinticket.

Maar geen vergoeding. Als je zelf, net als ik, NS HiSpeed actief promoot is het zeker de moeite waard om je recente sales even na te gaan en het e.e.a. zelf te testen. Ik promoot NS HiSpeed via Tradetracker NL.
 

Caroline

Nieuw lid
20 nov 2008
44
0
0
#4
Ook wij zien de NS achteruit denderen sinds hun vernieuwde website. Naast de tracking issues speelt ook de promotie van telefonische boekingen. Dit zegt de NS er zelf van

"Bij de vernieuwde website wordt het nummer van NS Hispeed Teleservice nadrukkelijk gecommuniceerd (0900-9296, 35 cent per minuut). Daardoor wordt er ook meer gebeld naar NS Hispeed."
 
25 aug 2009
7
0
0
www.nshispeed.nl
#6
Hoi Rexp,

Je issue is inmiddels intern bekend ik had dit alleen hier nog niet gepost. Ik zou het verder op prijs stellen als je dit ook via het TradeTracker ticketsysteem rechtstreeks bij ons meldt. Dan kunnen we direct actie ondernemen. Iets op een forum posten is geheel vrij maar kwam nu bij toeval bij ons terecht. Wij hebben het liefst zelf ook via het ticketsysteem rechtstreeks contact. Ik kan nu bijvoorbeeld niet zien via welke website je affiliate marketing voor ons doet. Dat hoor ik graag nog even.

Zou je dat via het ticketsysteem willen doen?

Vr.groet,

Louis
 

rexp

Nieuw lid
5 nov 2007
185
0
0
www.hotelinantwerpen.nl
#7
Even voor de duidelijkheid: dit probleem is voor dit topic al gemeld via het ticketsysteem van TT. Ik heb een bevestiging dat dit probleem naar jou is doorgestuurd. Gedurende twee weken is er geen reactie, en nu slinger je zelf de discussie aan of iets op een forum gepost moet worden. Je had me toch even rechtstreeks kunnen benaderen?

Maar goed, ik zal nog een ticket aanmaken.
 

rexp

Nieuw lid
5 nov 2007
185
0
0
www.hotelinantwerpen.nl
#9
Na vijf maanden een dikke onvoldoende voor zowel NS HiSpeed als Tradetracker.

NS HiSpeed heeft erkend dat er een probleem met de tracking is geweest. Dit probleem is medio mei opgelost.

Ondanks meerdere toezeggingen over vergoeding van de misgelopen sales blijft het sindsdien stil. Er gebeurt niets meer. Tradetracker neemt niet meer de moeite om te reageren op mijn e-mails.

In mijn geval gaat het over een paar 100 euro. Kennelijk te weinig voor Tradetracker om in actie te komen. Iemand nog ideeën om dit bedrag alsnog te recupereren?