De inkomsten die ik heb gehaald met de FBTO zorgcampagne in december zijn nog steeds niet vrijgegeven (wel al lang goedgekeurd). Is dit bij anderen ook zo?
Ik heb er een ticket voor aangemaakt bij Daisycon en er zou naar gekeken worden, maar dit is alweer twee weken geleden en de inkomsten zijn nog niet vrijgegeven.
Ik heb er een ticket voor aangemaakt bij Daisycon en er zou naar gekeken worden, maar dit is alweer twee weken geleden en de inkomsten zijn nog niet vrijgegeven.