worldticketcenter.nl

elja

Nieuw lid
16 aug 2009
535
0
0
#1
Ik kreeg een uitnodiging van worldticketcenter.nl of ik niet hun campagne wil promoten.

Het eerste is dus maar eens op naar de website van worldticketcenter.nl gaan om het geheel eens te bekijken. Het eerste wat ik (en dus ook elke andere nieuwe bezoeker) te zien krijgt is een schermpje wat midden in beeld vliegt met de tekst :

Ontvang als eerste onze laatste aanbiedingen.
Waar je je emailadres moet invullen, en je je direct aanmeld voor hun nieuwsbrief.
Daarna kom je blijkbaar pas op de site terecht.

Als eerste, ik weet niet hoe het met anderen gaat. Maar ik ben het onderwijl al heeeeel erg zat, om wanneer ik bij een site terecht komt ik eerst een schermpje moet wegklikken wat verzoeken heeft voor :
het invullen van een enquete
het verzoeken voor het zenden van een nieuwsbrief
en meer van dit soort zaken.
Daarmee wil ik gewoon niet lastig gevallen worden.

Ik kom daar niet voor op een website. En wil ik dat wel, dan vind ik de optie wel in het menu als het goed is.

Maar goed, misschien zijn er nog bezoekers die dit niet ergert.
Dus ik kijk bij de vergoedingen voor deze campagne. Nee, geen vergoeding te vinden voor het aanvragen van een nieuwsbrief.

Tja, wat voor zin heeft het dan om campagne te voeren?
Of begrijp ik nu iets niet?
 
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#2
eh, Elja, wat vind je van 2,5 tot 15% over reizen, hotelboekingen en zo, afhankelijk van de soort en dit is het standaard segment. Dat kan meer zijn dan 35-50 cent wat sommige adverteerders voor een nieuwsbrief over hebben.
En meestal - als het goed geregeld is - worden dieplinks, dus ook datafeeds - niet belaagd door popups over nieuwsbrieven ...... meestal ........ als het goed is ;)
 

Gumtree

Nieuw lid
13 apr 2008
178
0
0
#3
Nieuwsbrieven zijn de nieuwe klanten, de ticket verkoop via affiliates of andere kanalen kost alleen maar geld en een nieuwsbriefje versturen al dan niet gepersonaliseerd is goedkoper en sneller verdient.

Moet je eens kijken naar alle andere reis aanbieders, zodra de klant éénmaal geboekt heeft zie jij deze niet meer terug door de bijna automatische aanmelding op nieuwsbrieven, de aandacht voor apps en andere gimmicks.
 

elja

Nieuw lid
16 aug 2009
535
0
0
#4
Ach dank je Ouwesmurf,
Ik heb het even uitgetest met deeplinks, en klopt, geen last van die popup voor de nieuwsbrief.
Blijkbaar ging ik te kort door de bocht, en was ik te snel afgehaakt met die popup. Moet maar even weer de zonnige bril opzetten, en kijken wat er mogelijk is.