Zoekresultaten

  1. H

    Tracking / Cookies / Shop2market... ik ben de weg kwijt!

    PeterH: ontdubbeling op kanalen is niet het probleem. Shop2Market bepaald of een tracking pixel van een affiliatenetwerk uberhaupt getoond wordt. Daardoor wordt in veel gevallen waarop je normaal gesproken een sale zou terugzien nu helemaal geen sale gezet.
  2. H

    Tracking / Cookies / Shop2market... ik ben de weg kwijt!

    Ik denk dat het niet overdreven is om te stellen dat je sowieso minimaal 25% van je omzet verloren ziet gaan als shop2market de tracking verzorgd. Omdat ze bepalen of een netwerk pixel wordt aangeroepen vervalt alle additionele tracking door de netwerken [fingerprint, handshake of hoe men het...
  3. H

    Wat is de verdeling tussen netwerk en affiliate?

    De verdeling affiliate - netwerk is ongeveer 70% voor de affiliate, 30% voor het netwerk. Althans dat was het in 2010 volgens IAB onderzoek. Zie http://www.iab.nl/wp-content/plugins/download-monitor/download.php?id=208 op pagina 17. In het onderzoek van 2011 heb ik deze cijfers helaas niet...
  4. H

    Waarschuwing: stop met promoten Studentmobiel!

    In het algemeen is de afkeur in telecom redelijk hoog. Gemiddeld veel hoger dan in andere segmenten. Dat is natuurlijk jammer, maar heeft ook zo zijn redenen. 50% afkeur is helaas geen uitzondering. Wij promoten al sinds 2005 Studentmobiel en bij ons is het een van de betere sites qua...
  5. H

    Horloge.nl bij Cleafs? Let op!

    Re: Horloge.nl bij Cleafs? Pas op! Als je per feed mapt is dat wel op te lossen, dus; feed x kolom met naam y = kolom z in jou systeem Volgorde van kolommen maakt dan niets meer uit. Zorg wel dat je de data verifieert voor je 'm in je eigen systeem gooit. Zo werken voorkomt aardig dat je...
  6. H

    Horloge.nl bij Cleafs? Let op!

    Re: Horloge.nl bij Cleafs? Pas op! Waarom maak je niet een systeem dat de kolomnaam gebruikt voor de import? Dan kunnen ze veranderen wat ze willen zolang dezelfde type data in dezelfde kolomnaam blijft staan. In de praktijk wisselen bij alle netwerken voortdurend dingen in de feeds. Door de...
  7. H

    Laten we de Phonehouse steunen.

    Raar verhaal inderdaad. Mijn theorie is dat ze van het moederbedrijf targets hebben voor het boekjaar tot 1 april 2011. Die targets zijn nu al gehaald en als het zo doorgaat komen ze flink boven hun target uit. Een beetje erboven is natuurlijk leuk voor hun bonus enzo. Maar als ze ineens heel...
  8. H

    Bericht van adverteerder beantwoorden..

    Is volgens mij inderdaad een beperking van het diasycon systeem. We krijgen ook regelmatig mail van adverteerders, soms ook met daarin een concrete vraag aan ons. Maar beantwoorden lijkt niet mogelijk als de adverteerder niet toevallig zijn email adres of telefoonnummer in het bericht zet.
  9. H

    Waarom wordt een bestelling geannuleerd

    Afkeur is in telecom inderdaad standaard redelijk hoog vergeleken met andere branches. Dat zien wij eigenlijk bij alle merchants, al zijn er wel redelijk grote verschillen. We zien zelf een afkeur van rond de 30-35% als normaal voor telecom campagnes die vergoeden op basis van netto sales. 64%...
  10. H

    XLtopdeal

    Dat staat denk ik los van de uptime problemen. Zover ik heb begrepen stond iedereen in augustus in het 'zilver' segment als soort van introductieaanbieding:
  11. H

    XLtopdeal

    Ik ben vooral zeer benieuwd of de sales nog goedgekeurd en vooral uitbetaald gaan worden. Zou niet de eerste keer zijn dat het bij TradeTracker op dat vlak misgaat.
  12. H

    XLtopdeal

    Zeker geen topdeal inderdaad. ::) Een half uur na jou post kreeg ik een mail van TT:
  13. H

    XLtopdeal

    Voor mensen die links hebben opgenomen naar XLtopdeal: de site is al minimaal sinds gisteren begin van de middag offline ::)
  14. H

    Compensatie Sunparks (en Center Parcs)

    Helemaal mee eens, daar zouden veel adverteerders een voorbeeld aan kunnen nemen.
  15. H

    sale vergoeding in % over orderwaarde

    Het zou zeker goed zijn als de affiliate netwerken duidelijkere informatie zouden geven over hoe de commissie wordt opgebouwd. In het ideale geval redelijk uniform zodat het onderling tussen netwerken ook te vergelijken is. Nu is het inderdaad altijd maar gissen waarop de vergoeding precies...
  16. H

    Programma stopt vanaf 2 juli 2010 (bericht ontvangen op 27 juli 2010)

    Zover ik weet stuurt Daisycon inderdaad geen individuele stop mails aan aangesloten publishers. Je zou het dus uit de algemene mail of bij nieuws op de site moeten lezen. Een individuele stop mail aan iedereen die is goedgekeurd voor het programma zou wel handiger zijn. Dat zie ik minder...
  17. H

    Programma stopt vanaf 2 juli 2010 (bericht ontvangen op 27 juli 2010)

    het was me niet opgevallen, maar ik neem inderdaad aan dat ze 2 augustus bedoelen
  18. H

    Coolsound.nl

    Goedkeur bij ons van Coolsound is prima. Conversie rond de 1% [productfeed deeplinks], maar bedrag/commissie per sale is erg laag. eCPC is daardoor erg laag en het is zeker geen top campagne, maar ik heb geen reden te twijfelen aan de eerlijkheid van keuren.
  19. H

    Release AM4 - Features, Request and Bugs

    Hier helaas ook niet werkend. Het valt me ook op dat ze bij de admin van de CTT ineens onze feedupdate URL hebben staan in plaats van de 'gewone' url. Lijkt dus of ze bij het updaten naar het nieuwe systeem de verkeerde url hebben geplaatst. Een plek voor een 'update' url kan ik niet vinden in...
  20. H

    BCC link TradeTracker komen op 404 uit

    Bij mij werkt het ook weer. Blijkbaar snel op gereageerd, waarvoor dank!