AffiliateMeester zei:
Bij een linkfarm wordt sterk geinterlinkt tussen website A, B, C, D etc...
Google staat gekend om af en toe te flippen op duplicate content en het is maar zeer de vraag of jouw website met zo'n vermelding beter af is
het Internet is groter dan 'Google' en er zijn veel meer manieren om verkeer naar je site te genereren.
Yep.
Ik heb een klant geadviseerd over zijn site. De webdesigner van de klant heeft de site dus bij internetsites aangemeld.
Daar was ik al niet blij mee. Site van de klant is o.a. b2b.
Maar ben na bericht Leeds helemaal chagrijnig. Dat van die duplicate content was me nog niet eens opgevallen.
Dus dank Leeds.
De webdesigner krijgt het overigens elke keer voor elkaar om de boel te verstieren. Hij had ook al de domnaam van de concurrent in de metatags gezet.
Klant wil webdesigner niet kwijt, dus denk dat ik er maar mee moet ophouden. Vreet onderussen mijn toetsenbord op van ellende.
Ps: Ergens stond: "Sommige directories hebben een 'slechte' reputatie bij google, in die zin dat ze alleen gebruikt wordt als zijnde linkfarm"
Vandaar ook mijn voorzichtigheid...