J
Op 15 october heb ik een luchtbed besteld. Dat is 16 october verstuurd en ik heb het, meen ik, 17 october ontvangen.
Dan geldt er een 16 dagen niet goed geld terug garantie.
Dus dan zou ik tot 1 november kunnen nadenken of ik het produkt zou willen houden.
In die afkoelingsperiode kreeg ik al een herinneringsmail omdat ik nog niet betaald had.
Op 7 november volgt een schriftelijke herinnering. Dit terwijl er een periode van 8 dagen voor overboekingen staat.
Dus als ik het zou willen houden, zou men 8 dagen moeten rekenen vanaf 1 november.
Enfin vandaag, 1 maand na de bestelling krijg ik een brief van de incasso. Oorspronkelijke bedrag 22,98. Nu 72.01.
Ik had de rekening net betaald en ga dus niet de incasso betalen.
Maar ze sturen dus ook geen aanmaning en als je dus binnen 2 weken na de afkoelingsperiode niet betaald hebt, heb je een incassobureau op je nek.
Dan geldt er een 16 dagen niet goed geld terug garantie.
Dus dan zou ik tot 1 november kunnen nadenken of ik het produkt zou willen houden.
In die afkoelingsperiode kreeg ik al een herinneringsmail omdat ik nog niet betaald had.
Op 7 november volgt een schriftelijke herinnering. Dit terwijl er een periode van 8 dagen voor overboekingen staat.
Dus als ik het zou willen houden, zou men 8 dagen moeten rekenen vanaf 1 november.
Enfin vandaag, 1 maand na de bestelling krijg ik een brief van de incasso. Oorspronkelijke bedrag 22,98. Nu 72.01.
Ik had de rekening net betaald en ga dus niet de incasso betalen.
Maar ze sturen dus ook geen aanmaning en als je dus binnen 2 weken na de afkoelingsperiode niet betaald hebt, heb je een incassobureau op je nek.