Ik ben er juist niet echt van onder de indruk, bij een telecom site probeer ik altijd ook een telecom look en feel te creëren puur door te kijken hoe de officiële telecom websites hun sites opbouwen, ik wil de bezoeker wel het idee geven dat ze daadwerkelijk bij een betrouwbare telecom boer zijn aangeland voor zover dat over te brengen is. Verder pretendeer je een telecomshop te zijn die google ads op zijn site heeft waar andere telecomshops weer in voorbij komen. Ik plaats persoonlijk nooit google ads op affiliate websites, omdat dit naar mijn mening afbreuk doet aan mijn betrouwbaarheid. Maar dit alles is een kwestie van smaak en gevoel.
Wat betreft de SEO zou ik de website title aanpassen naar meer voorkomende zoekopdrachten. Persoonlijk zou ik nooit op telecom acties zoeken, telefoon aanbiedingen bijvoorbeeld wel, ik zou dat dat dan ook verwerken in je title. Verder zijn je product urls niet echt friendly, veel ruis op de urls, en moet je eigenlijk nog even nofollows op de affiliate linkjes zetten. Verder zijn de unieke teksten op je website nihil waardoor het in totaliteit lastig wordt om SEO goed te scoren.
Ik laat mijn vriendin altijd naar mijn websites kijken voor een 1e indruk, gewoon haar laten ratelen over wat ze ziet, welk gevoel ze erbij krijgt. Maar uiteindelijk speelt SEO bij mij een grotere rol dan eventuele feel good, ik hoef de bezoekers niet lang op de website te hebben, maar wil ze zo snel mogelijk laten doorklikken, en dan moet je soms ook wel eens dingen weglaten..