Zoekresultaten

  1. A

    Tickets wat sneller behandelen

    Ik heb ook geen hoge pet meer op van dat ticketsysteem. Zie mijn andere topics over de interne communicatie van Daisycon. Ik vind het gewoon een ramp op moment, tickets worden niet of laat beantwoord, mensen zitten niet op hun plek omdat ze om de haverklap vrij zijn of het is onmogelijk om met...
  2. A

    Daisycon doe wat aan je interne communicatie!

    Ik ben best wel pist over hoe ik de afgelopen tijd de interne communicatie van Daisycon heb ervaren. Daarom plaats ik hier nogmaals een topic over, aangezien hier geregeld werknemers van Daisycon zitten. Een paar dagen geleden heb ik hier een klacht geplaatst over dat ik deze maand niet door...
  3. A

    Afkeuring DatingEasy

    @ offtopic Mijn ervaring is dat je dan het beste die partij per direct links moet laten liggen en beter je energie en tijd kunt stoppen in een andere partij, in jouw geval dating. Je kunt reden van afkeuring opvragen via een ticket of telefonisch (als de betreffende medewerker niet vrij is...
  4. A

    Verzoek factuur Daisycon veel te laat verzonden

    Laatst ontving ik van Diasycon een factuurverzoek (13 maart 2009). Begin deze maand heb ik mijn account bij Diasycon aangevuld met zakelijke informatie. Op 13 maart 2009, laat in de middag, ontving ik een e-mail met een factuurverzoek. Omdat ik nu zakelijk bij Daisycon zit moet ik een eerste...
  5. A

    Support (metname communicatie) Daisycon moet BETER!

    Vanmiddag maar eens contact opgenomen via het ticketsysteem van Daisycon. Met enige spoed is er contact opgenomen met de channelmanager. Mailtje was netjes verzorgd en binnen een uur ontving ik dan eindelijk een mailtje van de channelmanager. Mijn persoonlijke mening is dat je sommige zaken ook...
  6. A

    Support (metname communicatie) Daisycon moet BETER!

    Ik ben wel tevreden over de support m.b.t. tijdschriften en boeken. Maar bij telecom loopt het compleet vast. Ik kan bellen tot ik een ons weeg, er wordt niet teruggebeld of gemaild.
  7. A

    Support (metname communicatie) Daisycon moet BETER!

    Ik stoor me soms mateloos aan de slechte communicatie tussen Daisycon en affiliates. Soms is het zelfs onmogelijk om met een channelmanager in contact te komen. Op dit sta ik zelfs op het punt op te stappen als affiliate bij Daisycon, omdat de communicatie zo slecht gaat. Metname bij de telecom...
  8. A

    Ritel keurt alle leads af, wat een ramp!

    38 van de 122 is wel heel erg weinig. Heeft een van jullie hier contact over opgenomen met Daisycon? Zo ja wat was de reactie? Ik ga morgen contact opnemen met Daisycon omdat ik het uitgezocht wil hebben.
  9. A

    Ritel keurt alle leads af, wat een ramp!

    Ik ben sinds een tijdje aan het adverteren voor Ritel via Daisycon en ik ben allerminst tevreden over deze GSM winkel. Er wordt door Ritel enorm veel afgekeurd in vergelijking tot andere telecomshops waar ik voor adverteer. Van de leads die ik draai voor Ritel is tot nu toe 100% afgekeurd...
  10. A

    Website Centerparcs is een en al drama

    Wanneer leert Centerparcs nu eens dat gebruiksvriendelijkheid van een website boven 'een leuk plaatje' gaat? De website van Centerparcs is echt een drama als het gaat om: - Snelheid - Gebruiksvriendelijkheid (links, informatie vinden) - Veel te veel zware flashobjecten die de website erg...