Zoekresultaten

  1. mdobro

    beoordeling - review - onpartijdig

    in principe vind ik het standpunt van oude smurf een non discussie. er zijn publishers in alle soorten, grote en kleine. in welke optieke zoover hier af zou wijken is mij niet duidelijk, ik denk dat er ook iets teveel veronderstellingen gemaakt worden die wellicht niet waar zijn. Zwart kijken...
  2. mdobro

    Daisycon neemt Affiliprint over en breidt internationale activiteiten uit

    @ Wim, klopt helemaal, maar we gaan met de tijd mee en zijn nooit te oud om bij te leren :>) de nieuwe slogan zou kunnen zijn "we maken print weer sexy"
  3. mdobro

    Daisycon breidt internationale verder uit met nieuwe vestiging in Duitsland

    Hallo Klaas, Dank je voor de felicitaties. We doen het al goed ;>) (tientallen% groei cijfers). We hebben nu een goede basis en we gaan investeren om onze positie uit te bouwen. Net zoals we dat in België hebben gedaan, voor meer groei hebben we meer mensen nodig, die de taal goed spreken maar...
  4. mdobro

    Daisycon AFM formulier (financiele producten)

    @qa_marketing je trekt te snel conclusies uit de vragen. het formulier is een standaard die we hebben gemaakt om een adverteerder snel inzicht te geven welke activiteiten een publishers ontplooit op zijn website. Omdat het een formulier voor alle finance campagnes is staan er verschillende...
  5. mdobro

    Zorgverzekeringvergelijker voor publishers met én zonder AFM vergunning

    De tool is inderdaad vergunningsvrij voor een publishers, maar het kan zijn dat de activiteiten van publishers die deze tool opnemen, buiten de tool om vergunningsplichtig zijn. In dat geval dient de publisher alsnog een vergunning te hebben, en mag hij zonder dus ook niet de tool opnemen...
  6. mdobro

    Vernieuwde Daisycon API

    Kom, Kom Ruud, Niet zo negatief, nogmaals gezegd het zal niet eenvoudig zijn maar ik ben zeker dat conversie-attributie, mits het op een juiste wijze ingezet gaat worden (en daar heb ik wel een hard hoofd in) goed voor de gehele business zal zijn. Niet ter vervanging van de LCC (last click...
  7. mdobro

    Vernieuwde Daisycon API

    Ik sluit niet uit dat we ook zo'n knop kunnen maken. Maar niet zo negatief, het zou nog best eens mee kunnen vallen, omdat vele kleintjes soms meer zijn dan een grote. Het is geen eenvoudig verhaal, eerder uiterst complex als je het goed wilt doen. Ik heb er wel vertrouwen in dat we er iets...
  8. mdobro

    Vernieuwde Daisycon API

    Uiteraard blijven we de op oude API tot nader order gewoon ondersteunen, zoals je dat van ons gewend bent. Dus tijd genoeg voor de migratie. - vragen of suggesties? we horen het graag. Na de "source mapping" dat we nu aan de adverteerders aanbieden (zij kunnen hiermee zien welke publishers aan...
  9. mdobro

    PAN heeft meeting met AFM ivm vergunning

    Voordat ik het vergeet, ook wij hebben een handig blog artikel geschreven voor de zorgperiode. http://www.daisycon.com/nl/blog/zorgseizoen_2014-2015_voor_de_deur/ (uitraard zal er als alle campagnes bekend zijn nog een speciefieke overzichtpagina komen zoals elk jaar).
  10. mdobro

    PAN heeft meeting met AFM ivm vergunning

    Beste Publishers, De gesprekken bij de AFM zijn blijkbaar voor meerdere interpretaties vatbaar. Om enige onjuiste interpretatie van een gesprek niet leidend te laten zijn, houden wij ons vast aan de officiële communicatie en richtlijnen van AFM. Wij hebben onze oplossing (het gaat om nieuwe...
  11. mdobro

    PAN heeft meeting met AFM ivm vergunning

    Hoewel ik niet kan spreken voor mijn collega's tav de interpretatie in het aangehaalde artikel, toch wel even deze noot van de zijde van Daisycon. "Bemiddelen" is vergunningsplichting, je bemiddelt als je "andere relevante" gegevens inwint: Voor zover de AFM regels. Deze "andere relevante"...
  12. mdobro

    Boete voor twee miljard spamberichten

    @PJ Kijk goed punt. Wellicht zit daar inderdaad het zere punt van de ACM. Het zou ze sieren dat dan ook NU duidelijk aan te geven. In 2009 hebben we zoals te lezen is in het verslag inderdaad via co-registratie geworven, er was toen geen mogelijkheid om je in een keer uit te schrijven. Dit...
  13. mdobro

    Boete voor twee miljard spamberichten

    tja op jerdal, zal ik maar niet reageren anders voelt zich mogelijk iemand aangesproken. Voor wat betreft de boete die zou betaald moeten worden aan het einde van de komende rechtzaak. dat zal naar het zich laat aanzien vele jaren op zich laten wachten (de uiteindelijke uitspraak). Wij gaan...
  14. mdobro

    Boete voor twee miljard spamberichten

    @pj, Hoewel het wellicht anders leest in het verslag, de feiten zijn daarin nogal gekleurd geintrepreteerd. De nauwe betrokkenheid die de Acm ziet voor de 2 miljard verzonden email ligt enkel in het feit dat we een affiliate netwerk zijn. In de rol waarin we zelf bestandseigenaar waren of...
  15. mdobro

    Boete voor twee miljard spamberichten

    @ oudesmurf Maar gegeven het in dat artikel genoemde Recht van Verzet kun je in feite dus alleen maar een email verzenden als nieuwsbrief over je eigen website en daar naar verwijzen, en nimmer meer derden, dus adverteerders met een directe link dáár naar toe. Daar heb je een goed punt, ook wij...
  16. mdobro

    Boete voor twee miljard spamberichten

    Beste Loes, Paul of wie dan ook. Het gaat niet om 2 miljard e-mails die we verzonden hebben. Het is een schatting van de mails die de grootste spaarprogramma's uit Nederland welke bij ons aangesloten zijn, verzonden zouden kúnnen hebben (zo dat zijn hoop werkwoorden). Niets geen economisch...
  17. mdobro

    Boete voor twee miljard spamberichten

    @elja mooi gesproken/geschreven. Ook wij willen graag dat je zelf verantwwordelijk bjijft voor je eigen email bestand. Ten aanzien van je drie vragen, geen van allen. Het gaat om een puur theoretische kwestie, wij kunnen/willen niet de toestemming van de consument aantonen voor de emails die...
  18. mdobro

    AFM en financiële vergelijkingssites

    Wat een onzekerheid toch allemaal. 1) banners zijn geen vergelijker, mits het een aanbieder betreft. Invullen is dan minder een probleem, al si daar nog geen eenduidig antwoord van de afm terug gekomen. 2) de publisher is altijd verantoordelijk wat er op je website draait, kijk naar de cookie...
  19. mdobro

    AFM en financiële vergelijkingssites

    @RJ, Voor nu nog even een informeel bericht vanuit daisycon. We hebben samen met zanox als PAN met de AFM gesproken. Na aanleiding van het gesprek zijn er nog wat open punten die de AFM nog dient te bevestigen. Als er meer helderheid is zullen we een formele mededeling komen. Toch even een...
  20. mdobro

    Wanneer bemiddelt een vergelijkingssite?

    ( sorry hier nogmaals dezelde post als in de andere thread) heren/dames, We zitten niet stil bij Daisycon we zijn bezig met het formuleren van een beleid/techniek/oplossing die zowel de AFM als onze publishers als onze adverteerders tevreden zal stellen. Gezien de tot nu toe summiere info die...