Afkeurpercentage GSMstunter.nl?

activ

Nieuw lid
27 dec 2008
31
0
0
#1
Momenteel ben ik aan de afkeuringspercentages aan het controleren van de verschillende merchants waarmee ik zaken doe. Daarbij viel me op dat er over heel 2009 geen enkele lead is goedgekeurd door GSMstunter. Ook deze maand zijn de eerste leads alweer afgekeurd.

Helaas is me dit niet eerder opgevallen, want dan had ik al eerder aan de bel getrokken. Ik heb inmiddels het netwerk op de hoogte gesteld en ben nog in afwachting van een reactie. Bij geen reactie, of een l*lverhaal gaat ook deze merchant van de site af.

Graag zou ik van anderen de ervaringen met GSMstunter.nl willen horen.
 

WOC

Nieuw lid
18 feb 2010
2
0
0
#2
Hi,

Binnenkort komt er een website online waarin we dat soort grappen even gaan aanstippen en proberen te achterhalen of hier sprake is van kwade opzet oftewel fraude en diefstal.

Stay tuned...
 

mozilla

Nieuw lid
23 jan 2008
1.235
0
0
#3
wat dacht je ervan om die gsmstunter te bellen en hier wat vragen over te stellen..?
Beetje initiatief tonen kan geen kwaad.
 
19 dec 2008
52
0
0
#4
De campagne van GSMstunter draaide ook bij ons. Ook ons was het hoge afkeuringspercentage bij dit programma opgevallen. We hebben hierover contact gehad met GSMstunter en volgens hun betrof het meerendeel van de orders verkopen van losse toestellen. GSMstunter gaf daar echter geen vergoeding voor. De tracking werd voor deze orders wel aangeroepen en dus werden deze orders doorgemeten, maar later afgekeurd. In overleg is nu besloten de campagne te definitief beƫindigen.
 

activ

Nieuw lid
27 dec 2008
31
0
0
#5
mozilla zei:
wat dacht je ervan om die gsmstunter te bellen en hier wat vragen over te stellen..?
Beetje initiatief tonen kan geen kwaad.
Ik stel graag eerst het netwerk in de gelegenheid om te reageren c.q. verhaal te halen. Zij hebben ook inzage in de percentages van andere affiliates en kunnen eenvoudig vergelijken of mijn klacht uniek is, of dat dit voor meerdere affiliates geldt.

Helaas bleek dit laatste het geval en hierop heeft betreffend netwerk actie ondernemen, waarvoor dank!

@WOC:
Keep me posted!