all time high qua traffic - daisycon affiliate netwerk

mdobro

Actief lid
12 sep 2005
2.377
0
36
www.daisycon.com
#1
Gisteren 12 oktober hebben we 903.031 raw kliks en 679.039 unieke kliks geregistreerd. (enkel binnen de affiliate programma's). Helaas zat er geen alltime high qua omzet aan vast. De omzet is meer gecorreleerd met de tijd van het jaar dan met het aantal doorgestuurde bezoekers.
(Raw kliks??= dezelfde bezoeker klikt binnen een uur meerdere malen door naar dezelfde adverteerder, denk hierbij aan productfeeds of traffic van prijsvergelijkers.)

Hoewel de berekening niet geheel opgaat zou je kunnen concluderen dat er hiervoor ongeveer 226.346.333 pageviews/contact momenten met uitingen aan ten grondslag liggen. Dus ruim 200 miljoen op een dag.

Wellicht heeft er iemand wat cijfers qua internet bereik in Nederland zodat we de online bereik van het netwerk kunnen berekenen.

(in elk geval bedankt voor de inspanning, beste affiliates!!)
 
20 aug 2007
1.253
0
36
affiliate.nl
#2
mdobro zei:
Hoewel de berekening niet geheel opgaat zou je kunnen concluderen dat er hiervoor ongeveer 2.263.463.333 pageviews/contact momenten met uitingen aan ten grondslag liggen. Dus ruim 2 miljard op een dag.
Leuke cijfers, maar hoe kom je nu in hemelsnaam aan die 2 miljard pageviews?

Dan ga je uit van 1 klik per 2214 pageviews ? Misschien in een display netwerk ofzo, maar geloof niet dat dit een realistische gemiddelde CTR is? Of zie ik iets over het hoofd?
 

mdobro

Actief lid
12 sep 2005
2.377
0
36
www.daisycon.com
#3
heel even snel wat cijfers bij elkaar gezocht

Hier http://www.reis-affiliate.nl/nieuws/686/Online-omzet-naar-4,1-miljard

zie ik dat er 11 miljoen internetters zijn (in 2008?) en hier
http://www.mediaonderzoek.nl/987/internetconsumptie-stijgt-8/
zie ik dat ze gemiddeld 7.9 uur per week online zijn (2007)

Laten we ervan uit gaan dat dat voor 12 oktober enkel gestegen zal zijn en de cijfers als een voorzichtige schatting voor 2009 hanteren.

Om een vergelijk te maken moeten we weten hoeveel internetters er "gemiddeld" op EEN UUR online zijn.

Een week heeft 7*24 uur = 168 uur en we weten dat de internetter gemiddeld 7.9 uur online is dus
per uur is gemiddeld: 7.9/168= 4,7% van de mensen online.

4.7% van 11 miljoen is 517.000 Nederlanders per uur

Qua kliks zitten we op 679039/12= 28293,29 (per uur)

Hopla dat betekend dus dat we binnen het affiliate netwerk van daisycon 5,47% (op uur basis) van de internetbevolking hebben doorgestuurd via ons systeem. (dat is weer iets anders dan het bereik).

Welnu, de bovenstaande berekening gaat aan alle fronten mank, gezien het telkens over gemiddelde gaat en niet over views maar over doorklikkende bezoekers. Maar iemand die een betere berekening heeft is uiteraard welkom. Dat is wel een leuke brain teaser.
 

mdobro

Actief lid
12 sep 2005
2.377
0
36
www.daisycon.com
#5
Hoi Paul,

Je hebt helemaal gelijk, er staat een decimaal verkeerd, het moet zijn 200 miljoen ipv 2 miljard,
ik ben uitgegaan van een ctr van 0,003, voor banners is dat een redelijk gemiddelde.

(maar ook jou berekening klopt niet geheel.(wellicht heb je dezelfde bril nodig als ik?? ;>)

1 klik per 2214 page view zou voor 2.263.463.333 views 1.022.341 kliks zijn.)

ik heb het ook even in het voorgaande bericht aangepast.
 

mdobro

Actief lid
12 sep 2005
2.377
0
36
www.daisycon.com
#6
Scherp barry,

Ook al aangepast, ik was eerst met dagdelen aan het rekenen, omdat uren nogal een bias hebben, 's nachts is het rustig en overdag druk op internet.

toch maar weer per uur....
 
20 aug 2007
1.253
0
36
affiliate.nl
#7
mdobro zei:
(maar ook jou berekening klopt niet geheel.(wellicht heb je dezelfde bril nodig als ik?? ;>)

1 klik per 2214 page view zou voor 2.263.463.333 views 1.022.341 kliks zijn.)
Ohja, ik was bij mijn berekening uit gegaan van 2 miljard exact.. tja.. zo zijn we lekker met z'n alleen aan 't afronden enzo :)
 
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#9
Merkwaardig om te zien dat de communicatie tussen de toppers van Daisycon ook al via het forum verloopt ??? Omgekeerde Spaanse Vlieg ?

Ik wil niet echt rot doen en het spelletje verpesten, maar wanneer ik bereken dat ik 6 van de 7 keer bij Daisycon had willen inloggen ( het systeem heeft het allemaal geconstateerd en naar binnen toe gecommuniceerd , zegt het systeem ) om materiaal te halen, niet gelukt en dus maar bij een ander netwerk opgehaald, hoeveel omzet zou Daisycon dàn hebben kunnen maken ?

Heb ik het nog niet over het aantal keren dat het scherm gewoon wit blijft en er zelfs geen foutmelding komt. Heb ik het ook niet over de traagheid van die keren, dat het wel lukt.

Wanneer datzelfde systeem het ècht naar binnen toe had gecommuniceerd, had iemand van binnen uit naar mij toe kunnen communiceren dat het allemaal is opgelost. Immers, dit is nu al weken zo. Effect : eerst maar elders kijken, lukt dat niet...... immers zelfs een pm heeft geen merkbare verbetering gegeven.
En mocht de vraag opkomen : Firefox laatste stabiele versie.
Tot slot mogen de cijfers vermenigvuldigd worden met 1.5 fte.

Of is het maximum van de Spanjegangers bereikt en zet het systeem de automatische snelheidsbegrenzer in :-\
 

mdobro

Actief lid
12 sep 2005
2.377
0
36
www.daisycon.com
#11
Het zou me trouwens niets verbazen als we vandaag over de high van gisteren heen gaan als ik naar de stats kijk.

Wellicht is de drank bij onze topaffiliates uitgewerkt en gaan ze weer aan het werk? ::)
 

bartl

Nieuw lid
20 feb 2009
130
0
0
www.qks.nl
#12
Ondanks dat de discussie nu echt 100% offtopic begint te worden.

Ik heb het vermoeden dat het oude systeem bij elkaar geplakt is met pleisters, dat gebeurd nou eenmaal met zo'n omgeving waar constant aangebouwd wordt.

Dan kun je 2 dingen doen, of alles herbouwen (wat nu gebeurt, vanaf 0) en even een paar maanden "pijn" hebben, of blijven plakken, met het gevolg dat er straks helemaal niks meer werkt...

Een beetje ervaren programmeur kent de gevolgen van optie 2, en zal dus optie 1 voorstellen.

En voor nu, het werkt "best aardig", het is niet snel, alles behalve dat.. maar met de belofte van een nieuw systeem in de toekomst, en de belofte dat metingen correct zijn, kan ik er prima mee leven.
 

mdobro

Actief lid
12 sep 2005
2.377
0
36
www.daisycon.com
#13
@ bart,

Houd nog even vol. ik beloof je dat we hard werken aan het nieuwe systeem, en ik beloof je dat de metingen niet alleen correct zijn maar ook optimaal.

Wellicht hebben we iets teveel nadruk gelegd in het oude systeem op verbetering van de tracking en te weinig op de performance van de stats. Ook hier zijn en gaan we er harder tegenaan. (zie ook mijn post in de ander topic)

In aanvulling van het "ontopic"

Wat is gisteren heb geplaatst, gister was een 2e opeenvolgend record! 720.525 unieke kliks
 

Dani

Nieuw lid
11 dec 2008
54
0
0
#14
mdobro zei:
@ bart,

Houd nog even vol. ik beloof je dat we hard werken aan het nieuwe systeem, en ik beloof je dat de metingen niet alleen correct zijn maar ook optimaal.

Wellicht hebben we iets teveel nadruk gelegd in het oude systeem op verbetering van de tracking en te weinig op de performance van de stats. Ook hier zijn en gaan we er harder tegenaan. (zie ook mijn post in de ander topic)

In aanvulling van het "ontopic"

Wat is gisteren heb geplaatst, gister was een 2e opeenvolgend record! 720.525 unieke kliks
Nou nou, gefeliciteerd. Ben je nou echt trots op het feit dat je een recordje aan kliks hebt gehaald (zegt natuurlijk weer weinig over de kwaliteit daarvan, maar dat terzijde), terwijl alle klanten last hebben met inloggen? Ik zou zeggen steek jullie tijd eens in het maken van goede software en het verhelpen van problemen bij o.a. het inloggen dat het posten van dergelijke nuttteloze, inspiratieloze droge cijfers die helemaal niets melden over de kwaliteit van het netwerk dat je promoot.

Allemaal heel leuk hoe jullie steeds proberen met een hoop gezwets in de ruimte problemen te verdoezelen en verhalen te maken die mooier lijken dan ze zijn, maar inmiddels wordt het mij echt té doorzichtig.

Ik hoop maar voor jullie dat de nieuwe software behoorlijk wat verbeteringen meebrengt en dat het er snel komt, want jullie maken meer kapot dan je lief is, althans bij in ieder geval. Ik heb nergens, maar dan ook echt nérgens zoveel problemen met iets simpels als inloggen gezien als bij Daisycon.

Sorry voor de misschien gefrusteerde toon maar ik mag best mijn ei kwijt, toch? :)
 
J

Joya

Guest
#16
Dani zei:
mdobro zei:
@ bart,

Houd nog even vol. ik beloof je dat we hard werken aan het nieuwe systeem, en ik beloof je dat de metingen niet alleen correct zijn maar ook optimaal.

Wellicht hebben we iets teveel nadruk gelegd in het oude systeem op verbetering van de tracking en te weinig op de performance van de stats. Ook hier zijn en gaan we er harder tegenaan. (zie ook mijn post in de ander topic)

In aanvulling van het "ontopic"

Wat is gisteren heb geplaatst, gister was een 2e opeenvolgend record! 720.525 unieke kliks
Nou nou, gefeliciteerd. Ben je nou echt trots op het feit dat je een recordje aan kliks hebt gehaald (zegt natuurlijk weer weinig over de kwaliteit daarvan, maar dat terzijde), terwijl alle klanten last hebben met inloggen? Ik zou zeggen steek jullie tijd eens in het maken van goede software en het verhelpen van problemen bij o.a. het inloggen dat het posten van dergelijke nuttteloze, inspiratieloze droge cijfers die helemaal niets melden over de kwaliteit van het netwerk dat je promoot.

Allemaal heel leuk hoe jullie steeds proberen met een hoop gezwets in de ruimte problemen te verdoezelen en verhalen te maken die mooier lijken dan ze zijn, maar inmiddels wordt het mij echt té doorzichtig.

Ik hoop maar voor jullie dat de nieuwe software behoorlijk wat verbeteringen meebrengt en dat het er snel komt, want jullie maken meer kapot dan je lief is, althans bij in ieder geval. Ik heb nergens, maar dan ook echt nérgens zoveel problemen met iets simpels als inloggen gezien als bij Daisycon.

Sorry voor de misschien gefrusteerde toon maar ik mag best mijn ei kwijt, toch? :)
Gezwets?
Sorry hoor, ik geef ook commentaar als de login er weer eens uit ligt, aan de andere kant, inloggen bij andere netwerken kan je de afgelopen tijd vaker maar dan moet je weer lopen 'kloten' omdat het gehele achterliggende software gedeelte voor geen meter wil draaien en zit ik hier 10 minuten te wachten voordat ik eens kan zien wat er die dag is omgezet en of wat de bezochte programmas zijn/waren.

Het feit dat ze zn hoog aantal kliks neerzetten doet wel wat zeggen over het netwerk, zie jij maar eens dat een nieuw en of net beginnende netwerk deze aantallen ziet te halen.
Het aantal kliks zegt niets inderdaad over de omzet, kinderachtig is het niet zn getal.

Binnenkort nieuwe software, hoe goed men het ook test, ook dan! zal je enkele errors tegen komen, dat is niet meer dan normaal, zoveel software is er niet met zoveel opties, aan mercent en affiliate kant wat in 1 keer echt 100 procent echt werkt zonder iemand tegen de ... te stoten.

Verder is het niet inloggen vervelend maar niet wereld schokkend genoeg om dan maar alle links om te zetten of te zeggen, je maakt meer kapot dan dat je lief is.

Mening; als je dan zoveel problemen hebt met dit 'probleem' pak dan al je links op een verhuis de boel naar een netwerk waar je blijkbaar wel altijd 100% de software tot je beschikking hebt.

Zolang mijn login er om de zoveel tijd eens uitligt maar de tracking werkt wel, who cares.
 

Dani

Nieuw lid
11 dec 2008
54
0
0
#17
Joya zei:
Dani zei:
mdobro zei:
@ bart,

Houd nog even vol. ik beloof je dat we hard werken aan het nieuwe systeem, en ik beloof je dat de metingen niet alleen correct zijn maar ook optimaal.

Wellicht hebben we iets teveel nadruk gelegd in het oude systeem op verbetering van de tracking en te weinig op de performance van de stats. Ook hier zijn en gaan we er harder tegenaan. (zie ook mijn post in de ander topic)

In aanvulling van het "ontopic"

Wat is gisteren heb geplaatst, gister was een 2e opeenvolgend record! 720.525 unieke kliks
Nou nou, gefeliciteerd. Ben je nou echt trots op het feit dat je een recordje aan kliks hebt gehaald (zegt natuurlijk weer weinig over de kwaliteit daarvan, maar dat terzijde), terwijl alle klanten last hebben met inloggen? Ik zou zeggen steek jullie tijd eens in het maken van goede software en het verhelpen van problemen bij o.a. het inloggen dat het posten van dergelijke nuttteloze, inspiratieloze droge cijfers die helemaal niets melden over de kwaliteit van het netwerk dat je promoot.

Allemaal heel leuk hoe jullie steeds proberen met een hoop gezwets in de ruimte problemen te verdoezelen en verhalen te maken die mooier lijken dan ze zijn, maar inmiddels wordt het mij echt té doorzichtig.

Ik hoop maar voor jullie dat de nieuwe software behoorlijk wat verbeteringen meebrengt en dat het er snel komt, want jullie maken meer kapot dan je lief is, althans bij in ieder geval. Ik heb nergens, maar dan ook echt nérgens zoveel problemen met iets simpels als inloggen gezien als bij Daisycon.

Sorry voor de misschien gefrusteerde toon maar ik mag best mijn ei kwijt, toch? :)
Gezwets?
Sorry hoor, ik geef ook commentaar als de login er weer eens uit ligt, aan de andere kant, inloggen bij andere netwerken kan je de afgelopen tijd vaker maar dan moet je weer lopen 'kloten' omdat het gehele achterliggende software gedeelte voor geen meter wil draaien en zit ik hier 10 minuten te wachten voordat ik eens kan zien wat er die dag is omgezet en of wat de bezochte programmas zijn/waren.

Het feit dat ze zn hoog aantal kliks neerzetten doet wel wat zeggen over het netwerk, zie jij maar eens dat een nieuw en of net beginnende netwerk deze aantallen ziet te halen.
Het aantal kliks zegt niets inderdaad over de omzet, kinderachtig is het niet zn getal.

Binnenkort nieuwe software, hoe goed men het ook test, ook dan! zal je enkele errors tegen komen, dat is niet meer dan normaal, zoveel software is er niet met zoveel opties, aan mercent en affiliate kant wat in 1 keer echt 100 procent echt werkt zonder iemand tegen de ... te stoten.

Verder is het niet inloggen vervelend maar niet wereld schokkend genoeg om dan maar alle links om te zetten of te zeggen, je maakt meer kapot dan dat je lief is.

Mening; als je dan zoveel problemen hebt met dit 'probleem' pak dan al je links op een verhuis de boel naar een netwerk waar je blijkbaar wel altijd 100% de software tot je beschikking hebt.

Zolang mijn login er om de zoveel tijd eens uitligt maar de tracking werkt wel, who cares.
Noem mij is een netwerk waar je een dergelijke tijd moet wachten op je statistieken na het inloggen? Ik heb met M4N, TradeDoubler en TradeTracker never nooit dergelijke problemen ondervonden. Maar goed, dat terzijde.

Ik begrijp werkelijk waar niet dat je in het truucje trapt van het gesmijt met indrukwekkende cijfers en dan nog durft te roepen dat dit iets zegt over het netwerk. Ja, het zegt dat er veel kliks worden geproduceerd. Is dit inclusief of exclusief Paxz? Is dit inclusief of exclusief AdWords campagnes. En, belangrijker, niemand heeft vergelijkingsmateriaal. Al met al dus zo ondoorzichtig als de pest. We willen toch een zo doorzichtig mogelijke branche met z'n allen?

Tuurlijk komen er errors of kleine fouten voor, zelf bij de beste website of netwerk. Het gaat mij hier meer om het punt dat er aan alle kanten tijd wordt gevonden voor *in mijn ogen* onnodig gezwam over cijfers die op het forum worden gepost om de problemen te verdoezelen.

Het inloggen dat tijdelijk niet werkt is inderdaad niet wereldschokkend, het is echter niet de eerste keer.. dan wordt het wel vervelend.

Geloof me, de boel verhuizen naar een netwerk waar altijd 100% de boel tot mijn beschikking is, is helaas nog niet gelukt. Voor 99% gelukkig wel, en dat heb ik al (gelukkig) al een hele tijd terug gedaan.

@mdobro

Bedankt voor je inhoudelijke reactie weer. Ik dacht al dat er met een keer wat scherpere kritiek terug in de schelpjes zou worden gekropen. Een beetje incasseringsvermogen zou je niet misstaan. En ga nou alsjeblieft niet roepen dat ik dingen beweer die niet waar zijn. Een beetje laf om me als anonieme zwartmaker te bestempelen zodra ik iets roep dat je niet aanstaat.

Nee, ik heb momenteel geen traffic via jullie lopen. En dat blijkt zo nu en dan maar goed ook. Niemand is perfect, toch hoop ik dat er een keer een eind komt aan het 'kinderschoenen werk' van zowel bepaalde netwerken als affiliates, als merchants. Louter dat is reden van mijn kritiek. Helaas, maar geen dubbele agenda voor mij.
 
J

Joya

Guest
#18
Dani zei:
Noem mij is een netwerk waar je een dergelijke tijd moet wachten op je statistieken na het inloggen? Ik heb met M4N, TradeDoubler en TradeTracker never nooit dergelijke problemen ondervonden. Maar goed, dat terzijde.

Ik begrijp werkelijk waar niet dat je in het truucje trapt van het gesmijt met indrukwekkende cijfers en dan nog durft te roepen dat dit iets zegt over het netwerk. Ja, het zegt dat er veel kliks worden geproduceerd. Is dit inclusief of exclusief Paxz? Is dit inclusief of exclusief AdWords campagnes. En, belangrijker, niemand heeft vergelijkingsmateriaal. Al met al dus zo ondoorzichtig als de pest. We willen toch een zo doorzichtig mogelijke branche met z'n allen?

Tuurlijk komen er errors of kleine fouten voor, zelf bij de beste website of netwerk. Het gaat mij hier meer om het punt dat er aan alle kanten tijd wordt gevonden voor *in mijn ogen* onnodig gezwam over cijfers die op het forum worden gepost om de problemen te verdoezelen.

Het inloggen dat tijdelijk niet werkt is inderdaad niet wereldschokkend, het is echter niet de eerste keer.. dan wordt het wel vervelend.

Geloof me, de boel verhuizen naar een netwerk waar altijd 100% de boel tot mijn beschikking is, is helaas nog niet gelukt. Voor 99% gelukkig wel, en dat heb ik al (gelukkig) al een hele tijd terug gedaan.
Zanox is anders niet bepaald de snelste als het gaat om het ophalen van de data, ook TradeTracker is langzamer dan Daisycon. M4N zou ik niet weten, daar werken wij niet mee.

Ik trap nergens in, persoonlijk contact met Marko en de rest van het team, zorgt er juist voor dat je een beter inzicht krijgt hoe de boel ervoor staat, ook al kan men je niet alles vertellen.

Ondoorzichtig? Als je een beetje vraagt aan de netwerken, dan krijg je ook cijfers toegeworpen, dus daar heb je je vergelijkings materiaal. En over de problemen die er zijn; op bijna elke bericht hier op het forum, dat over een probleem gaat, zie je een reactie. Vaak zijn er nog mails over en weer gegaan om bepaalde zaken te bespreken of door te nemen, die zie je hier niet. Misschien moet jij eens via je prive email een mailtje naar Marko of de rest sturen met daarin je problemen, dan krijg je keurig een antwoord terug, zonder onnozel gezwam zoals jij het zo mooi  noemt.

Als je verder geen traffic via Daisycon hebt lopen, waarom moet jij je dan zo druk maken over het feit dat het inloggen bij deze niet lukt? Dan ga je toch fijn naar het netwerk waar je de boel hebt lopen en log je daar in? Dan hoef je hier ook niet deze berichten te plaatsen. Hoeft Marko niet een ander soort bericht te tikken en hoef jij je niet komen te verdedigen.

Transparantie in Nederland bij Netwerken via zn Taskforce?
Ja dat is inderdaad het grootste lachterje van 2009, want dat gaat er niet komen, ja die taskforce misschien en dan hebben ze wel 10 leden op het geheel...

En even voor de goede orde, ik werk niet voor Daisycon, of ieder ander netwerk of media buro.

PS Dani, ben je nog meegegaan met de Affiate trip, of was je planning al volgeboekt?
Want dat snap ik dan niet; heb je je traffic omgezet nadat je wist dat je mee mocht met de trip, of mis ik wat in je geschreven berichten?
http://www.affiliate-forum.nl/index.php/topic,8413.msg42033.html#msg42033
 

Dani

Nieuw lid
11 dec 2008
54
0
0
#19
Joya zei:
Dani zei:
Noem mij is een netwerk waar je een dergelijke tijd moet wachten op je statistieken na het inloggen? Ik heb met M4N, TradeDoubler en TradeTracker never nooit dergelijke problemen ondervonden. Maar goed, dat terzijde.

Ik begrijp werkelijk waar niet dat je in het truucje trapt van het gesmijt met indrukwekkende cijfers en dan nog durft te roepen dat dit iets zegt over het netwerk. Ja, het zegt dat er veel kliks worden geproduceerd. Is dit inclusief of exclusief Paxz? Is dit inclusief of exclusief AdWords campagnes. En, belangrijker, niemand heeft vergelijkingsmateriaal. Al met al dus zo ondoorzichtig als de pest. We willen toch een zo doorzichtig mogelijke branche met z'n allen?

Tuurlijk komen er errors of kleine fouten voor, zelf bij de beste website of netwerk. Het gaat mij hier meer om het punt dat er aan alle kanten tijd wordt gevonden voor *in mijn ogen* onnodig gezwam over cijfers die op het forum worden gepost om de problemen te verdoezelen.

Het inloggen dat tijdelijk niet werkt is inderdaad niet wereldschokkend, het is echter niet de eerste keer.. dan wordt het wel vervelend.

Geloof me, de boel verhuizen naar een netwerk waar altijd 100% de boel tot mijn beschikking is, is helaas nog niet gelukt. Voor 99% gelukkig wel, en dat heb ik al (gelukkig) al een hele tijd terug gedaan.
Zanox is anders niet bepaald de snelste als het gaat om het ophalen van de data, ook TradeTracker is langzamer dan Daisycon. M4N zou ik niet weten, daar werken wij niet mee.

Ik trap nergens in, persoonlijk contact met Marko en de rest van het team, zorgt er juist voor dat je een beter inzicht krijgt hoe de boel ervoor staat, ook al kan men je niet alles vertellen.

Ondoorzichtig? Als je een beetje vraagt aan de netwerken, dan krijg je ook cijfers toegeworpen, dus daar heb je je vergelijkings materiaal. En over de problemen die er zijn; op bijna elke bericht hier op het forum, dat over een probleem gaat, zie je een reactie. Vaak zijn er nog mails over en weer gegaan om bepaalde zaken te bespreken of door te nemen, die zie je hier niet. Misschien moet jij eens via je prive email een mailtje naar Marko of de rest sturen met daarin je problemen, dan krijg je keurig een antwoord terug, zonder onnozel gezwam zoals jij het zo mooi noemt.

Als je verder geen traffic via Daisycon hebt lopen, waarom moet jij je dan zo druk maken over het feit dat het inloggen bij deze niet lukt? Dan ga je toch fijn naar het netwerk waar je de boel hebt lopen en log je daar in? Dan hoef je hier ook niet deze berichten te plaatsen. Hoeft Marko niet een ander soort bericht te tikken en hoef jij je niet komen te verdedigen.

Transparantie in Nederland bij Netwerken via zn Taskforce?
Ja dat is inderdaad het grootste lachterje van 2009, want dat gaat er niet komen, ja die taskforce misschien en dan hebben ze wel 10 leden op het geheel...

En even voor de goede orde, ik werk niet voor Daisycon, of ieder ander netwerk of media buro.

PS Dani, ben je nog meegegaan met de Affiate trip, of was je planning al volgeboekt?
Want dat snap ik dan niet; heb je je traffic omgezet nadat je wist dat je mee mocht met de trip, of mis ik wat in je geschreven berichten?
http://www.affiliate-forum.nl/index.php/topic,8413.msg42033.html#msg42033
Ik heb niet over de snelste, maar over een netwerk waar je (naar jouw zeggen en schrijven) 10 minuten moet wachten na het inloggen om de statistieken te zien. Zal wellicht iets overdreven zijn maar ben het met je eens dat niet alle netwerken even snel zijn.

Het gaat er overigens niet om dat er reactie komt. Want die komt er, altijd en dat weet ik. Ik zie Marko op de gekste tijden reageren op bepaalde topics om soms iemand van dienst te kunnen zijn. Het gaat me meer om de inhoud van de reactie en hier lijkt er voorbij gegaan te worden aan het feit dat er dringende problemen zijn (althans, zo zie ik het maar daar zijn de meningen blijkbaar over verdeeld).

Als je mijn bericht goed leest dan zie je dat ik me 'druk' maak omdat ik (anders dan wellicht doet overkomen) niet de beroerdste ben en hoop dat dergelijke issues niet voor hoeven te komen en zowel, snel worden afgehandeld. Nee, laten we met zijn allen de situatie negeren, er overheen posten en allemaal ons heil ergens anders zoeken. Lekker makkelijk.

En kun je ons meer informatie verschaffen over de informatie van de Taskforce? Ben wel benieuwd nu je het aanstreept hoe de status daarvan is.

En ook voor mijn goede orde, dat doe ik ook niet. Laat (ook aan Marko en de anderen) duidelijk zijn dat ik hier niet geregistreerd ben om iemand zwart te maken of wat dan ook. Natuurlijk heb ik mijn voorkeuren, net als iedereen. Dat ontneemt toch niet mijn recht om mijzelf minder positief uit te laten?

Ik ben niet meegeweest op de Affiliate trip nee, ja mijn planning was volgeboekt en nee, ik heb geen uitnodiging gekregen. Daar doe ik hoogstwaarschijnlijk te weinig voor (of heb nooit genoeg gedaan). Stiekem had ik natuurlijk wel de hoop, vooral om iedereen eens persoonlijk te ontmoeten, maar ik zie nergens staan dat ik een uitnodiging heb gekregen? Ik reageerde slechts op het topic die Marko had geopend destijds.
 
27 mrt 2009
200
0
0
#20
Ik heb soms wat moeite met inloggen bij Daisycon, maar meestal gaat het goed. Hun software is ook niet slecht, maar biedt niet meer dan de standaard informatie. Het is in ieders geval beter / makkelijker dan M4N. M4N is wel sneller, dat wel. Ook beter dan zanox, echt drie x niks, sorry zonaxjes maar dat vind ik echt :'( Tradetracker vind ik nog altijd by far de beste software hebben. Oh, wat zeg ik nu, als Dobro dit maar niet leest want dan ben ik natuurlijk weer biased en van tradetracker :-X Sorry Dobronoia ;) grapje ;D

Kom op man, laat je niet kennen he 8) keep cool Dobroyo ;)