Alweer een Coolblue sale gemist bij Zanox

xipe

Nieuw lid
31 mrt 2008
650
0
16
#22
Zolang er niet wordt aangetoond dat de Coolblue tracking goed werkt, blijft de boel bij mij on-hold.
 

dykwia

Nieuw lid
7 jun 2011
143
0
0
#23
zanox benelux zei:
Gemiste en afgekeurde sales bij cashback partners komen geregeld voor. Hieraan liggen verschillende redenen ten grondslag, te denken aan consumenten die hun cookies wissen, cookieoverschrijving door onderbreken van bestelproces, transactie via meerdere computers, IP Proxys, niet bereiken van de bedankpagina, foutief ingevoerde link op de website, telefonische afronding van de verkoop, gebruik van kortingscodes etc.
"Gemiste en afgekeurde sales bij cashback partners komen geregeld voor."

Dit verwoord je redelijk discutabel. De sales worden bij ons Cashback uitbaters nét zo vaak gemist als bij Piet met een Reissite of anderszins. De enige reden dat wij vaker aan de bel trekken, is omdat onze gebruikers dus ook klagen als er wéér een sale gemist wordt. Dit heb ik jaren geleden al eens aangekaart.
 

zanox benelux

zanox | Straight to performance
5 dec 2005
1.733
0
0
www.zanox.com
#24
Hi Dykwia,

Je hebt gelijk, dit betekent inderdaad niet dat sales van cashback partners vaker gemist worden.

Excuses voor de verwarring.

Met vriendelijke groet,
mike@zanox-m4n
 

ouwesmurf

Nieuw lid
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#25
zanox benelux zei:
Hi Dykwia,

Je hebt gelijk, dit betekent inderdaad niet dat sales van cashback partners vaker gemist worden.

Excuses voor de verwarring.

Met vriendelijke groet,
mike@zanox-m4n
En dus valt de argumentatie onder de besluitvorming weg, en wordt die regel van minimaal ? 30.-- commissie per verloren sale met terugwerkende kracht ingetrokken ?

Was ook al vreemd, want het ging om sales die nièt via cashback of kortingscodes werden verkregen en dus was er een redenering van zeg tang en varken ;D