ANWB reisdochters kiezen voor exclusieve samenwerking met TradeTracker

#1
De ANWB reisdochters (Cruise Travel, FOX Vakanties, Pin High, Pharos Reizen, SNP Natuurreizen en Travelhome) hebben besloten per 1 november 2014 hun affiliatecampagnes exclusief onder te brengen bij TradeTracker, marktleider in het reizen- en vakantiesegment.

De ANWB reisdochters zijn topspelers in de markt, met een breed aanbod in verschillende niches. In 2006 is SNP Natuurreizen, de aanbieder van actieve en avontuurlijke vakanties, gestart met TradeTracker. Een jaar later volgden Pharos Reizen, Cruise Travel en FOX Vakanties, respectievelijk de specialisten in autovakanties, cruisevakanties en verre reizen. In 2010 werd deze samenwerking uitgebreid met de toevoeging van Pin High, het label dat volledig gericht is op golfvakanties. Na in het verleden met diverse affiliatenetwerken voor de individuele labels te hebben samengewerkt, is er nu vanuit strategisch perspectief besloten de activiteiten te centraliseren.

Karianne van Rongen (Algemeen Directeur, Pharos Reizen): ?Er is gekozen voor een exclusieve samenwerking met TradeTracker, omdat zij een groot reisaanbod vertegenwoordigt en hierdoor essentiële marktkennis heeft, wat hen in staat stelt uitstekend accountmanagement te verlenen. Deze keuze zorgt voor focus en een intensieve samenwerking. Het stelt Pharos Reizen in staat om in een breed perspectief toch gericht nieuwe klanten te bereiken. De software en in het bijzonder de gebruiksvriendelijkheid en transparantie hiervan, beschouwen wij als een groot voordeel.?

Rob van Bergen (Managing Director, TradeTracker Nederland) kijkt met veel belangstelling uit naar de intensivering van de samenwerking met de ANWB reisdochters. ?De ANWB reisdochters zijn sterke, zelfstandige identiteiten die goed gepositioneerd zijn in de markt, met elk hun eigen unieke aanbod in het reissegment. Wij gaan er dan ook vanuit dat de proactieve en betrokken samenwerking zal leiden tot nog succesvollere campagnes.?