Bakker Hillegom tracking

fgielen

Nieuw lid
19 aug 2007
507
0
0
#1
Sinds alweer een tijdje geen sale meer gehad voor Bakker Hillegom. Toch maar eens een testbestelling gedaan en wat denk je: sale niet geregistreerd. :mad:

Komt voor óns erg slecht uit op dit moment: het hoofdseizoen gaat namelijk beginnen in dit segment.
Voor Bakker Hillegom komt dit toevallig wél goed uit. Uiteraard bedoel ik hier niets mee.
 

wonkel

Nieuw lid
3 sep 2008
148
0
0
#2
Klopt dat de tracking niet werkt bij Bakker.

Vrijdag mailtje gehad van Zanox :

---------------------------------------------------------------

Beste Publisher,

Op dit moment ondervindt Bakker enkele problemen met de tracking van de sales. We proberen dit natuurlijk zo snel mogelijk op te lossen. De verwachting is dat de tracking weer volledig werkt op 25 maart 2010. Tot deze tijd is de kans aanwezig dat sales niet goed worden gemeten.

Omdat we uw deelname aan het programma erg waarderen en de situatie uiterst vervelend vinden, willen we een vorm van compensatie bieden in de maand april. Van 1 t/m 30 april zal daarom tijdelijk de commissie in elke schaal worden verhoogd met 5%.

We willen u bedanken voor uw begrip voor de situatie.

We verheugen ons op een verdere voorspoedige samenwerking.
Als u vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op via b.vooren@bakker.biz.


Met vriendelijke groet,


Bakker

-------------------------------------------------------------

Dus als compensatie voor een niet werkende tracking (hoe lang al?), krijgen we een verhoogde vergoeding in April... maar hopen dat de tracking in die periode dan wel weer werkt.... :(
 

fgielen

Nieuw lid
19 aug 2007
507
0
0
#3
Vanaf 17-2 is er bij ons geen sale meer geregistreerd.

Hoe is het mogelijk dat dit nu pas eruit komt? Normaal gesproken zitten we tussen de 25 en 30 sales in de maand maart. Dit is niet goed te maken met een extra 5% regeling.

In zo'n geval behoort een netwerk flink op te treden. Sowieso omdat de maand maart de beste maand is op jaarbasis.
 

fgielen

Nieuw lid
19 aug 2007
507
0
0
#4
F.v.Helden zei:
Als u vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op via b.vooren@bakker.biz.

Met vriendelijke groet,
Gistermorgen een mail gestuurd naar bovenstaand adres.

Tot op heden geen enkel respons!