Ik plaatste op 19 september bij Beershop.be zelf een bestelling als cadeautje voor een vriend in de UK. Ik gebruikte hiervoor mijn eigen tracking link.
Er verscheen een commissie van 5,30 euro op een bestelling van 81,57 euro in mijn account.
Het bier werd geleverd, mijn vriend zéér blij. Alles goed en wel, tot ik op 5 november opmerkte dat de commissie van de sale was afgekeurd!
Ik open natuurlijk meteen een ticket en verzoek vriendelijk waarom de sale werd afgekeurd (zonder verdere details), maar wacht tot op heden op antwoord in dat ticket.
Op 17 november neem ik via e-mail contact op met TradeTracker zelf.
De reactie van TradeTracker:
Dit is duidelijk een flagrante leugen.
Het is sowieso moeilijk om adverteerders te vertrouwen in het correct goed- en afkeuren van sales. Maar nu is het mij dus wel duidelijk dat Beershop.be (en Web Retail Company misschien in het algemeen? Zij hebben echt wel veel shops bij TradeTracker) niet het beste met hun affiliates voorheeft.
Ik protesteer bij TradeTracker. Ik laat hen weten dat ik de bestelling zelf geplaatst heb, en dat zowel ik als de ontvanger tevreden waren (ondanks een ietwat late levering), en dat er juist niks is geannuleerd.
Pas op 29 november, na verschillende herinneringen (ze zitten duidelijk verveeld met de zaak), krijg ik dit antwoord.
Dit geeft mij geen voldoening, maar iets anders had ik natuurlijk niet kunnen verwachten. Ze kunnen moeilijk toegeven dat ze het opzettelijk hebben gedaan.
Het enige wat ik nu nog kon doen, was TradeTracker waarschuwen dat ik dit verhaal hier zou melden. Bij deze.
Er verscheen een commissie van 5,30 euro op een bestelling van 81,57 euro in mijn account.
Het bier werd geleverd, mijn vriend zéér blij. Alles goed en wel, tot ik op 5 november opmerkte dat de commissie van de sale was afgekeurd!
Ik open natuurlijk meteen een ticket en verzoek vriendelijk waarom de sale werd afgekeurd (zonder verdere details), maar wacht tot op heden op antwoord in dat ticket.
Op 17 november neem ik via e-mail contact op met TradeTracker zelf.
De reactie van TradeTracker:
Nav je vraag over de afkeuring van een sale via Beershop.be, heb ik dit doorgespeeld naar de adverteerder.
Zij gaven me dit antwoord:
"De levering is door DPD beschadigd toegekomen en de klant heeft alles geannuleerd. ".
Hopelijk ben je hier voldoende mee geïnformeerd. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Zij gaven me dit antwoord:
"De levering is door DPD beschadigd toegekomen en de klant heeft alles geannuleerd. ".
Hopelijk ben je hier voldoende mee geïnformeerd. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Het is sowieso moeilijk om adverteerders te vertrouwen in het correct goed- en afkeuren van sales. Maar nu is het mij dus wel duidelijk dat Beershop.be (en Web Retail Company misschien in het algemeen? Zij hebben echt wel veel shops bij TradeTracker) niet het beste met hun affiliates voorheeft.
Ik protesteer bij TradeTracker. Ik laat hen weten dat ik de bestelling zelf geplaatst heb, en dat zowel ik als de ontvanger tevreden waren (ondanks een ietwat late levering), en dat er juist niks is geannuleerd.
Pas op 29 november, na verschillende herinneringen (ze zitten duidelijk verveeld met de zaak), krijg ik dit antwoord.
Ik heb zonet antwoord gekregen van Alexander van Beershop. Hij zei me dat dit waarschijnlijk om een vergissing gaat. Ik heb zonet de sale alsnog goedgekeurd.
Het enige wat ik nu nog kon doen, was TradeTracker waarschuwen dat ik dit verhaal hier zou melden. Bij deze.