beestenboel jumbopet

25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#1
datafeed stuurt alle produkten naar de homepage.
wordt nu niet aangepast maar pas over weken, omdat tzt de website wordt aangepast, hoevaak hebben we dit al niet gehoord.
netwerk vermeldt bij datafeeds geen beperking. Daar had dus moeten staan, dat de feed ivm fouten niet geleverd kan worden.
Conclusie : alleen het slot is correct » pet 8)
 
10 aug 2009
73
0
0
#2
Ik kan dit volledig beamen... Frustraties genoeg gehad met de jumbopet feed, en heb vorige week besloten dat ik met jumbopet geen pogingen meer zal wagen en ben volledig met ze gestopt... Gelukkig is zooplus (of in mindere mate agradi) goede vervangers...
 
10 aug 2009
73
0
0
#3
En dan mag je blij zijn dat je naar de Nl'se hoofdpagina van jumbopet werd gestuurd, want het kwam ook wel eens voor dat je op de duitse pagina terecht kwam (afgezien van duitse tekst in de feed) of (erger nog) op verderwinkelen.nl !


Hill~S canine blik
Grab http://ds1.nl/c/?wi=65027&si=1213&li=80510&dl=store%2Fnl%2F43362.html&ws=
Status: 200 OK
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>VerderWinkelen.nl</TITLE>
</HEAD>
<FRAMESET COLS="22,*" FRAMESPACING=0 BORDER=0 FRAMEBORDER="no">
<FRAME SRC="http://www.verderwinkelen.nl/teller.html" NAME="frame1">
<FRAME SRC="http://www.verderwinkelen.nl/content.php?" NAME="frame2">
<NOFRAMES>
<BODY>
Deze pagina maakt gebruik van frames, maar uw browser ondersteunt dit niet.
</BODY>
</NOFRAMES>
</FRAMESET>
</HTML>
 

rstef

Nieuw lid
5 jan 2009
36
0
0
#4
Er lijkt iets met een scheidingsteken mis te gaan. Morgen kijk ik nog eens goed om te zien of dat werkelijk alles is om het op te lossen.

Bij dergelijke problemen raad ik aan te mailen, bellen of een PM te sturen. Daarmee is een probleem sneller op te lossen dan wanneer we het op het forum moeten tegenkomen al houden we het uiteraard zo goed als mogelijk in de gaten. :)
 
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#5
Gelukkig is zooplus (of in mindere mate agradi) goede vervangers
@hypotheek: bovenstaande tool leert dan dat zooplus zowel bij Daisy zit als bij Zanox. Even aanmelden bij Daisy, uiteindelijk kunnen aanmelden bij Zooplus, bieden ze geen datafeed ......
ok, niet getreurd, dan maar aanmelden via Zanox, hebben ze wèl een datafeed. Dan maar weer een dag wachten
EN IK ZIT NÙ MET EEN NIET WERKENDE FEED, converteert voor geen meter.

Het is dat de Nederlandse markt is ingesteld op netwerken, stel bij deze voor om die term te wijzigen.
Iets met "tegen". 8)

Bij dergelijke problemen raad ik aan te mailen, bellen of een PM te sturen. Daarmee is een probleem sneller op te lossen dan wanneer we het op het forum moeten tegenkomen al houden we het uiteraard zo goed als mogelijk in de gaten.
Begrijp, rstef, dat je de moed erin houdt. Heb alweer 2 tickets gisteren geplaatst. Méér dan "doorgezet naar een collega" schiet dat tot op nu ook niet op ! Is niet erg, we kennen het verschijnsel. Maar om nu vreselijk opgewekt te gaan doen, neu, overtrokken. ;)
 

rstef

Nieuw lid
5 jan 2009
36
0
0
#6
altijd vervelend als het liggen blijft.dat zal ik niet ontkennen.het begint met doorzetten naar de juiste persoon voor een goed antwoord.morgen meer info over deze feed in ieder geval.En hopelijk ook op tickets. ;)
 
10 aug 2009
73
0
0
#7
ouwesmurf: ik heb (tot een maand terug) de zooplus feed van zanox gebruikt, en gebruik de laatste maand die van daisy (ook vnl omdat me een hogere commisie is beloofd als ik switch :) En ja, verdien ook nog rechtstreeks bij zooplus via hun eigen affiliate programma (die inderdaad geen feed beschikbaar heeft)

rstef: mijn eerste ticket over jumbopet is van 07-2009 (was jumbopet niet 06-2009 begonnen bij daisy? :) en heb er daarna nog meerdere ingeschoten (en rechtstreeks contact met cyril hierover gehad).. Op een gegeven moment was het zo erg dat ikzelf nog op de website van jumbopet ging controleren wat de werkelijke prijs was van een product, omdat 50% van de producten in de feed de prijs niet klopte! Dan kreeg je dergelijke stats:

6/14/2010 2:59:27 AM Grabbing jumbopet pages...
6/14/2010 2:59:27 AM 5106 total records
6/14/2010 2:59:27 AM 1219 deeplinks resulted in 404 errors
6/14/2010 2:59:27 AM 2182 records price was lower then jumbopet's website
6/14/2010 2:59:27 AM 1264 records price was higher then jumbopet's website
6/14/2010 2:59:27 AM 441 records had correct price and deeplink info
6/14/2010 3:00:01 AM 3446 records price adjusted...
 

rstef

Nieuw lid
5 jan 2009
36
0
0
#8
Bedankt voor deze aanvullende info. Ik heb het nog niet gevonden helaas, maar zal later een update plaatsen.

EDIT: ik kan momenteel geen errors vinden in de feed. De geteste links komen allemaal op de productpagina's. Als je ze nog steeds tegenkomt dan hoor ik het graag van je via een mailtje.
 
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#9
@hypotheek : nee ik heb me niet rechtstreeks bij die clubs aangemeld.
In het overzicht van Daisycon zie ik zowel voor zooplus als voor jumbojet "geen productfeeds aanwezig"

Dan is het wel grappig om van rstef te lezen, dat ie in de feeds geen errors kan vinden ;D

Toch wel een bijzonder systeem van Daisy.
 

rstef

Nieuw lid
5 jan 2009
36
0
0
#10
Dat is een weergavefoutje zie ik. Als je kijkt onder "Materiaal" daarna "Productfeeds" en dan bij "Zoeken". Dan staat de productfeed daar wel vermeld bij de "J" van "Jumbopet".
Passen we aan.

Edit: Weergavefoutje is opgelost.
 

ouwesmurf

Nieuw lid
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#11
rstef zei:
Dat is een weergavefoutje zie ik. Als je kijkt onder "Materiaal" daarna "Productfeeds" en dan bij "Zoeken". Dan staat de productfeed daar wel vermeld bij de "J" van "Jumbopet".
Passen we aan.

Edit: Weergavefoutje is opgelost.
Diep triest om zoveel enthousiasme de grond in te moeten boren, maar wanneer ik het hele alfabet neem, dus niet alleen de j en de z, staan alle datafeeds afgegrijsd. En bij het alfabet hoort ook 0-9 ;D
En nee, op die tickets is ook nog geen reaktie.

Op zich vind ik het een goede benadering om positief te zijn tot op het bot, is Marko ook altijd. Die komt dan met verhalen van 2.5% meer traffic gemeten. Da's mooi. Kan ik op zich waarderen.

Maar wanneer ik na enige tijd vermoed dat er toch wel erg lang geen fiets is doorgekomen, ondanks fietspaden en produktdatafeeds, en ik er achter kom dat op 2 websites alle links naar niks leiden ( helaas deden de plaatjes het wel en word je in slaap gesust ) , ben ik ondertussen méér kwijtgeraakt aan sales, dan met 2.5% méér traffic.
Om die reden heerst er meer irritatie, dan begrip voor een onmogelijke conversie naar een nieuwe virtueel kantoor van Daisy.
 

rstef

Nieuw lid
5 jan 2009
36
0
0
#12
Laten we even ontopic blijven. Hier gaat het over de feed van Jumbopet.

Je bent nog niet aangemeld bij het programma Jumbopet bij Daisycon dus daardoor kan je nog niet bij het linkmateriaal en de productfeed. De feeds zijn dan ook "afgegrijsd" inderdaad.
 

ouwesmurf

Nieuw lid
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#13
mag ik als topic-starter zelf even bepalen of ik bij de les ben of niet ?
mijn eerste start item :
Gaat over Jumbopet via netwerk M4N , ik heb dus geen behoefte om Jumbopet via Daisy aan te vragen, toch ?
datafeed stuurt alle produkten naar de homepage.
wordt nu niet aangepast maar pas over weken, omdat tzt de website wordt aangepast, hoevaak hebben we dit al niet gehoord.
netwerk vermeldt bij datafeeds geen beperking. Daar had dus moeten staan, dat de feed ivm fouten niet geleverd kan worden.
Conclusie : alleen het slot is correct » pet 8)

toevoeging zijdens hypotheek:
Gelukkig is zooplus (of in mindere mate agradi) goede vervangers...

en in het 4e item volgt :
bovenstaande tool leert dan dat zooplus zowel bij Daisy zit als bij Zanox. Even aanmelden bij Daisy, uiteindelijk kunnen aanmelden bij Zooplus, bieden ze geen datafeed ......
ok, niet getreurd, dan maar aanmelden via Zanox, hebben ze wèl een datafeed.
Uit bovenstaande volgt dat ik op zoek ging naar Zooplus. En daar wèl een aanvraag voor gedaan heb waarbij Zanox iets eerder resultaat gaf dan Daisycon, beiden vandaag, ligt aan Zooplus.
Alleen beste rstef ,
- ik heb geloof ik aan jou mijn identiteit niet prijsgegeven, dus waar komt die wijsheid vandaan
- ik heb aangegeven dat alle letters van het alfabet inklusief 0-9 qua adverteerders de datafeed op grijs staan.
realiseer je, dat ik doorgaans aan kan tonen wat ik zeg. Voor wat betreft Zooplus zie dit plaatje :
proxy.php?image=http%3A%2F%2Fid-tje.nl%2Fimages%2Fzooplus-daisy.jpg&hash=faf0f1d675c8d369b8bb6986bcd62a00

Om het hele alfabet aan adverteerders en hunner datafeeds hier weer te geven zal voor het forum te belastend worden en staat Daisycon op deze warme dag in een, vermoedelijk welkom, hemd.
Laten we even ontopic blijven.. :mad:
 
B

Beachboy

Guest
#14
- ik heb geloof ik aan jou mijn identiteit niet prijsgegeven, dus waar komt die wijsheid vandaan
Verschillende mogelijkheden ;D
- Je zit in het "sidder en beef" bakje van netwerken.
- Je zit in het "irritante gast" bakje van netwerken.
- De champagne werd opengetrokken toen jij je aanmeldde voor Zooplus. "Hoera de Smurf is klant!!"
- Je bent natuurlijk klein en blauw, da's best uniek

Onzin natuurlijk, maar ik leef met je mee. Gebeurd te vaak dat dit soort fouten voorkomen en dan is het vaak wachten op...meestal niks. TT heeft ook nog wat dierenwinkels met feed. Persoonlijk zou ik zowel zoo en jumbo meteen laten vallen.
Resultaten uit het verleden zijn meestal een garantie voor de toekomst.
Zonde van de tijd en slecht voor je rikketik.
Blij dat je nog bij de les bent !!
 
S

svteg

Guest
#15
Ik ben momenteel in de weer met een soortgelijk geval. 22 juni melding gemaakt dat de csv feed van kampeertotaal elke deeplink op de klantenservice pagina uit laat komen, Tradetracker heeft meerdere keren verzocht bij Kampeertotaal om er wat aan te doen, maar nu verwijzen de links nog net zo hard naar de klantenservice pagina.

Iets met prioriteiten...