we kunnen dan wel het kaf van het koren scheiden
En wie moet dan bepalen wat het verschil is omtrent kaf en koren ? ( koren levert op, maar kaf ook )
Omtrent cashback, kortingscodes zijn zijdens PAN/IAB/netwerken regels opgesteld, die met voeten worden getreden, uiteraard, want zolang het geld schuift, schuift het normen en waarden terzijde. Overigens overal hetzelfde.
Kijk naar de financiele markten : de dramatiek is sedert het verschijnen van de AFM alleen maar groter geworden
Kijk naar de diverse ingestelde Ombudsmannen en -vrouwen, idem dito.
Kijk naar roken in café's, kijk naar gedrag op de weg, kijk naar voetbal rellen en hooligans,
last but not least : keurmerken van allerlei webshops. De consument kent ze of niet, of begrijpt ze niet, of het werkt niet.
Misschien laten keuren door Google ? Die meent tenminste van zichzelf de enige waarheid in pacht te hebben, wereldwijd. Nou weer jammer dat ze daar in China heel anders over denken.
Dezer dagen op tv : nog immer oplichting bij marktplaats. Dat loopt al jaren en nog steeds willen mensen zelf opgelicht worden.
Op een andere plek op dit forum melden diverse vreemde beleggers, dat in hun plan giga-winsten te behalen zijn en nog steeds .......
Verbieden helpt niet,
gewoon niet doen helpt wel. Affiliate marketing is een markt waarin heel veel mensen aktief zijn, zeg maar de zoekpagina-resultaten van ongeveer pagina 2 tot en met 999, bij een pagina inhoud van 10, is ermee voor een deel gevuld. Plus nog wat zogenaamde vrijwilligers, enthousiastelingen, zonder 'winstoogmerk'.
De succesvolle staan naast enkele adverteerders op de eerste 2 pagina's. Het is ieders vrije keus om naar die eerste 2 te streven en heb je dat bereikt, staan de adverteerders in de rij om je te pleasen. Dat is het enige keurmerk wat werkt, ik vind het ook niet leuk, maar kan weinig aan de werkelijkheid veranderen; is niet anders. 8)
Anderzijds , wanneer het gaat - nog steeds in dit topic - om samenwerken/samenpraten met andere affiliates dan is het zoeken en praten over iets wèl te kunnen bereiken, een kansrijker item.
Een gouwe ouwe uit de verkoop : laat enkele vragen op je kandidaat los, waarop slechts alleen een 'ja-antwoord' mogelijk is, kost het de kandidaat ongelofelijk veel moeite om nog een 'nee-antwoord' op te diepen.
Dit fenomeen is op veel terreinen inzetbaar (..) maar er gebruik van.