Betalen Microsoft en Mobistar niet?

Jorg

Nieuw lid
14 nov 2007
447
0
0
#1
Heb openstaande posten van Microsoft en Mobistar bij Netaffiliation, die al heel lang er staan en Netaffiliation zegt dat deze adverteerders niet betalen. Hebben meerdere mensen daar problemen mee? Of andere adverteerders die bij Netaffiliation lopen?
 
5 nov 2010
4
0
0
#2
Hallo Jorg,

Dit zijn de campagnes van Netaffiliation België en heeft verder niks te maken met Netaffiliation Nederland. Iets lager op de homepage van affiliateforum.nl is "Netaffiliation BE" te vinden, ik verzoek je in het vervolg hier je vragen en opmerkingen op Netaffiliation België te plaatsen, aangezien dit niet Netaffiliation Nederland campagnes zijn. Uiteraard ben je meer dan welkom vragen en opmerkingen te plaatsen over Netaffiliation Nederland campagnes op dit gedeelte. :)

Voor vragen over de twee campagnes van Netaffiliation België raad ik je aan contact op te nemen met: helene.voinchet@netaffiliation.com. Zij is Country Manager België en verantwoordelijk voor de betalingen aan affiliates.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd en wens je alvast een goed weekend toe!

Hans Boersma
Sales Manager Nederland
 

Jorg

Nieuw lid
14 nov 2007
447
0
0
#3
Volgens mij is het gewoon een bedrijf, Netaffiliation, in tegenstelling tot bijvoorbeeld tradetracker. En dit is een vraag aan affiliates of meer mensen problemen hebben met betalingen van Netaffiliation.
 

sequence

online marketing
26 mrt 2007
67
0
0
www.ruudkok.nl
#4
Is het een hele rare gedacht dat dhr Boersma van de firma Netaffiliation zelf even intern contact opneemt, in plaats van de affiliate te redigeren naar een ander subforum?
 

Jorg

Nieuw lid
14 nov 2007
447
0
0
#5
Bij andere netwerken krijgen we Mobistar netjes uitbetaald, dat maakt het ook extra vreemd. @ruud, zo zou het moeten werken en dat iets opgelost wordt. Heb het op vele manieren al met Netaffiliation geprobeerd, ze zijn goed in het van het kastje naar de muur sturen.
 

Jorg

Nieuw lid
14 nov 2007
447
0
0
#6
Ze zijn heel goed in het niet reageren op kritische vragen, over trackingproblemen of openstaande bedragen. Ook gaat er helemaal niemand over....
 

Jorg

Nieuw lid
14 nov 2007
447
0
0
#7
Wil Netaffiliation hartelijk danken voor de reactie ... NOT ...

Ontvang helemaal niets, geen email en reactie, op emails over vragen waarom betalingen dan niet door adverteerders gedaan worden. Vind ik geen correcte handelswijze. Kan het me ook bijna niet voorstellen namelijk.
 

Jorg

Nieuw lid
14 nov 2007
447
0
0
#8
Nog steeds geen reactie op de vraag wat er precies probleem is. Ondanks de diverse mails.
 
18 mrt 2008
341
0
0
www.showbizzsite.be
#9
Jorg, Netaffiliation is één van de weinige bedrijven waar ik niet meer mee werk. Alles lijkt daar zo amateuristisch...
Bovendien lijken ze niet echt wakker te liggen van problemen. Ieder zichzelf respecterend bedrijf zou op z'n minst die forum in de gaten moeten houden. Niet alleen om je eigen belangen te behartigen, ook om te kijken waar de concullega's mee bezig zijn. Niet dus....
 
20 jun 2011
1
0
0
#11
Beste publishers,


Eerst en vooral mijn excuses voor de late reactie op dit platform. Gezien dit een NL platform is hebben we niet de gewoonte hiermee te werken. In toekomst houden we hier zeker rekening mee en zullen we uiteraard op uw vragen en opmerking antwoorden.

Netafiliation is een van Europa's grootste affiliateplatforms met meer dan 70 adverteerders in België waaronder Cofidis, Test Aankoop, Mobistar, Seb en nog veel meer bekende merken. Wij werken met grote en belangrijke publishers die zeer tevreden van onze prestaties.

Ik begrijp jullie zorg betreffende de betalingen van Mobistar. Het uitstel van betaling is echter niet de fout van Netaffiliation. Het probleem ligt wel degelijk bij de adverteerder, deze hebben intern bij de facturatie problemen vastgesteld. Netaffiliation heeft ondertussen, nog maar sinds enkele dagen de betalingen ontvangen en maakt er uiteraard prioriteit van om de affiliates zo snel mogelijk te betalen op hun beurt.

Ik blijf ter beschikking indien jullie bijkomende vragen of opmerkingen hebben.
Met vriendelijke groeten,


Eveline Van Cauteren
Traffic Manager België