Betaling mislukt

Jorg

Nieuw lid
14 nov 2007
447
0
0
#1
We hebben paar keer geld gehad van Tradedoubler en nu is voor tweede keer de overboeking naar ons mislukt. Hebben niets aangepast aan de betalingsdetails. Of hadden we iets moeten veranderen?
 

spooky

Nieuw lid
5 apr 2006
104
0
0
#2
Hebben wij deze keer ook.

Na tel. contact melde men ons dat het type melding zeer onbekend was en e.a. terug gekoppeld moest worden met Zweden.
 

Jorg

Nieuw lid
14 nov 2007
447
0
0
#3
Zag dus, Tradedoubler draait wel bij ons maar beetje, dat het vorige maand ook al zo was. En we hebben toch echt niets aangepast in betalingsgegevens, die de maanden ervoor nog goed waren en betalingen lukten. Weer apart ...

Heb mail gestuurd en nu maar hopen op snel antwoord.
 

7IP

Nieuw lid
8 dec 2007
461
0
16
www.7ip.nl
#4
Er zijn voor mij 2 betalingen aangemaakt. De ene is wel aangekomen, de andere niet. Maar deze kwam eigenlijk van TD Belgiƫ. Maar misschien komt deze er nog achteraan.
 

Jorg

Nieuw lid
14 nov 2007
447
0
0
#7
En de reactie die ze sturen, is nog arrogant ook ... volgens mij hebben we recht op dat geld en is het geen gunst.
 

Jorg

Nieuw lid
14 nov 2007
447
0
0
#9
Hoor net dat de vragen naar Zweden zijn gestuurd, naar het hoofdkantoor die betalingen regelt, en dat ze er maandag op terugkomen. Dus dat wachten we maar even af.
 
7 mrt 2007
289
0
0
#10
Klopt, die betalings issue is naar Zweden gestuurd. Komen we maandag even op terug.

@ Jorg, excuses dat het antwoord arrogant overkwam op je, dat zal vast niet bedoeling zijn geweest van mijn collega.
 

Sunny

Nieuw lid
28 feb 2008
7
0
0
#13
Ik heb in jaren geen probleem gehad met uitbetalingen, tot deze maand.
Nu was het opeens een probleem dat er geen ibannummer vermeld stond in mijn gegevens (dat heeft er echter nooit gestaan) dus ik denk dat ze wat aan het vogelen zijn in hun betalingssysteem.