Hey,
Naast mij werk bij Mailorder Solutions ben ik momenteel in mijn masterjaar bezig op de Erasmus Universiteit en daarvoor moet ik een scriptie schrijven. Gezien mijn studie (accounting, auditing & control) en minor (management accounting) wil ik onderzoek doen naar de budgetten die men beschikbaar stelt voor affiliate marketing.
Om de relevantie in praktijk aan te tonen zoek ik was voorbeelden van bedrijven die in het verleden hun campagne (tijdelijk) stop hadden gezet omdat het budget op was... hebben jullie voorbeelden?
Ik meen me te herinneren dat er een keer babywalz of heineshop was die in december de campagne stopte omdat budget op was en in januari weer vrolijk begon.
Naast mij werk bij Mailorder Solutions ben ik momenteel in mijn masterjaar bezig op de Erasmus Universiteit en daarvoor moet ik een scriptie schrijven. Gezien mijn studie (accounting, auditing & control) en minor (management accounting) wil ik onderzoek doen naar de budgetten die men beschikbaar stelt voor affiliate marketing.
Om de relevantie in praktijk aan te tonen zoek ik was voorbeelden van bedrijven die in het verleden hun campagne (tijdelijk) stop hadden gezet omdat het budget op was... hebben jullie voorbeelden?
Ik meen me te herinneren dat er een keer babywalz of heineshop was die in december de campagne stopte omdat budget op was en in januari weer vrolijk begon.