Daisycon geeft miljoenen aan haar publishers!

Daisycon

Nieuw lid
20 sep 2007
3.344
0
0
twitter.com
#1
30 april is het zover; de laatste Koninginnedag voor een lange tijd, de nieuwe koning wordt gekroond en Nederland zal voor het laatst op 30 april oranje kleuren. Ter ere daarvan geeft Daisycon van 19 tot en met 30 april miljoenen weg aan haar publishers!

Donderdagmiddag zal er meer bekend worden over deze actie en hoe jij, als publisher, kans maakt op deze miljoenen. Houd daarom het forum of de Daisycon website goed in de gaten of meld je alvast aan als publisher bij Daisycon via www.daisycon.com/nl/publisher!
 
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#6
Wieger H zei:
Ligt voor de hand: Staatsloten voor de Koninginnedag Trekking!
Ter ere daarvan geeft Daisycon van 19 tot en met 30 april miljoenen weg aan haar publishers
In dit geval suggereert de mededeling dat Daisycon miljoenen te verdelen heeft.
Gevolgd door :
hoe jij, als publisher, kans maakt op deze miljoenen
en bij loten heb je dus een dubbele onzekerheid:
1. maak je kans op de loten van Daisycon ja of nee
2. zo ja, maak je mèt die loten kans op welke prijs dan ook, immers, het zou zó kunnen zijn dat geen enkel lot in de door Daisycon gereserveerde lotenton een prijs in zich draagt. Sowieso vallen de meeste loten in de Randstad.

Zodat een aloude stelling van mijzelf weer opgeld doet : "de reclame die adverteerders maken gaat meestal over datgene wat net nièt in voorraad is."

Maar laten we wel wezen en niet tè zwartgallig door de wereld banjeren : is natuurlijk toch wel een goed inspelen op de omstandigheden, dus waarom niet. Telegraaf geeft ook alleen maar een speldje weg en niet een hele appel en dat is maar goed ook om praktische redenen.

Het was geloof ik de bedoeling dat Nederland een beetje feestviert, laten we dat nou eens voorop zetten.
 

Daisycon

Nieuw lid
20 sep 2007
3.344
0
0
twitter.com
#7
Bedankt voor jullie reacties! Hierbij meer informatie over de actie en hoe jij, als publishers, kans maakt op deze miljoenen:

Tijdens de actieperiode, van 19 t/m 30 april, hebben verschillende adverteerders speciale Oranje acties voor je klaargezet. Dankzij deze mooie acties speel je perfect in op de komende Koninginnedag. Wanneer je de Oranje acties promoot, maak je van 19 tot en met 30 april elke dag kans op een Staatslot (voor de trekking van 10 mei) en ben jij wellicht binnenkort wel miljonair!

Op deze pagina: http://www.daisycon.com/mailing/affiliates/2013-04-18/ kan je alle Oranje acties terugvinden. Promoot deze speciale acties en win!
 

Daisycon

Nieuw lid
20 sep 2007
3.344
0
0
twitter.com
#9
rmfloris zei:
Als ik het goed lees ding je alleen mee naar de staatsloten als je de acties promoot. Wat als de promotie van de aanbieder niet de gehele termijn beslaat?
Dat is inderdaad een goede vraag. Zoals bij Webprint is dat inderdaad het geval. Wanneer je in de actieperiode (19 t/m 30 april) bijvoorbeeld Webprint promoot, maak je elke dag kans op een Staatslot. De actiecode van Webprint is geldig van 28 t/m 30 april, maar daarvoor maak je dus ook kans op de Staatsloten.
 

rmfloris

Nieuw lid
18 feb 2009
134
0
0
www.fotovergelijk.nl
#10
Daisycon Nieuws (Daisycon.com) zei:
Dat is inderdaad een goede vraag. Zoals bij Webprint is dat inderdaad het geval. Wanneer je in de actieperiode (19 t/m 30 april) bijvoorbeeld Webprint promoot, maak je elke dag kans op een Staatslot. De actiecode van Webprint is geldig van 28 t/m 30 april, maar daarvoor maak je dus ook kans op de Staatsloten.
Duidelijk en helder antwoord. Dank je wel.
 
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#11
Daisycon Nieuws (Daisycon.com) zei:
rmfloris zei:
Als ik het goed lees ding je alleen mee naar de staatsloten als je de acties promoot. Wat als de promotie van de aanbieder niet de gehele termijn beslaat?
Dat is inderdaad een goede vraag. Zoals bij Webprint is dat inderdaad het geval. Wanneer je in de actieperiode (19 t/m 30 april) bijvoorbeeld Webprint promoot, maak je elke dag kans op een Staatslot. De actiecode van Webprint is geldig van 28 t/m 30 april, maar daarvoor maak je dus ook kans op de Staatsloten.
Misschien kunnen ze dan ook wat betere foto's in de datafeed wurmen, tè veel zijn nu : 'no image available' en dat converteert niet erg best : op 54 van dat kaliber 11 en daarnaast nog 16 identieke foto's, ofwel 27 waar je niets aan hebt = 50%
datafeed van vandaag (..)
 
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#13
Hello, mr or mrs Daisycon, are you free ?

zie nog geen reaktie op onderstaand en bovenstaand in origineel vermeld

Misschien kunnen ze dan ook wat betere foto's in de datafeed wurmen, tè veel zijn nu : 'no image available' en dat converteert niet erg best : op 54 van dat kaliber 11 en daarnaast nog 16 identieke foto's, ofwel 27 waar je niets aan hebt = 50%
datafeed van vandaag (..)

Wil daar ook de volgende vraag aan koppelen mbt deze aktie want het blijft allemaal wat vaag :
a. de miljoenen komen dus niet van daisycon
b. de miljoenen komen dus ook niet van de adverteerders
c. de miljoenen komen misschien van de loterij, kanspel , dus 50% per lot, 1 op de 17 miljoen per persoon
en dan staat er ineens :
Wanneer je in de actieperiode (19 t/m 30 april) bijvoorbeeld Webprint promoot, maak je elke dag kans op een Staatslot.
en rijst de vraag "wat is promoot"
1. is dat minimaal een sale
2. is dat een view van een banner
3. is dat een promotie ofwel weergave van wat voor soort link dan ook

in het laatste geval, hoe wordt dan gechecked;
in het eerste geval bij een conversie van 1 op 100, is bovengenoemde kans van 1 op 17 miljoen nog te vermenigvuldigen met 100. Kortom, usability een reklame-uiting is nog knap lastig !

Maar wil het in de basis lukken, moeten je reklamemiddelen wel reklame zijn en niet een NO _ IMAGE PLAAT want dan halen we die 1 op 100 conversie in geen 100 jaar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Daisycon

Nieuw lid
20 sep 2007
3.344
0
0
twitter.com
#14
ouwesmurf zei:
Hello, mr or mrs Daisycon, are you free ?

zie nog geen reaktie op onderstaand en bovenstaand in origineel vermeld

Misschien kunnen ze dan ook wat betere foto's in de datafeed wurmen, tè veel zijn nu : 'no image available' en dat converteert niet erg best : op 54 van dat kaliber 11 en daarnaast nog 16 identieke foto's, ofwel 27 waar je niets aan hebt = 50%
datafeed van vandaag (..)

Wil daar ook de volgende vraag aan koppelen mbt deze aktie want het blijft allemaal wat vaag :
a. de miljoenen komen dus niet van daisycon
b. de miljoenen komen dus ook niet van de adverteerders
c. de miljoenen komen misschien van de loterij, kanspel , dus 50% per lot, 1 op de 17 miljoen per persoon
en dan staat er ineens :
Wanneer je in de actieperiode (19 t/m 30 april) bijvoorbeeld Webprint promoot, maak je elke dag kans op een Staatslot.
en rijst de vraag "wat is promoot"
1. is dat minimaal een sale
2. is dat een view van een banner
3. is dat een promotie ofwel weergave van wat voor soort link dan ook

in het laatste geval, hoe wordt dan gechecked;
in het eerste geval bij een conversie van 1 op 100, is bovengenoemde kans van 1 op 17 miljoen nog te vermenigvuldigen met 100. Kortom, usability een reklame-uiting is nog knap lastig !

Maar wil het in de basis lukken, moeten je reklamemiddelen wel reklame zijn en niet een NO _ IMAGE PLAAT want dan halen we die 1 op 100 conversie in geen 100 jaar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We hebben gekeken naar de datafeed. De images die niet beschikbaar zijn, zijn canvassen in verschillende formaten. Dat zijn geen producten waar duidelijke foto's voor beschikbaar zijn. Mocht dit voor jou wel gewenst zijn, horen we graag voor welke website je de datafeed wilt gebruiken. Dan gaan wij met de adverteerder overleggen hoe we dit het beste kunnen gaan oplossen.

Wanneer je één van de adverteerders promoot die een speciale Oranje actie beschikbaar hebben gesteld, maak je kans op een Staatslot voor de trekking van 10 mei. Hiervoor is een klik voldoende, maar met een transactie maak je natuurlijk ook kans.
 

Daisycon

Nieuw lid
20 sep 2007
3.344
0
0
twitter.com
#16
De eerste winnaars zijn bekend!

De publisher (met de websites: www.lenzencenter.nl en www.onlinecontactlenzen.nl) heeft Hans Anders in de actieperiode gepromoot en daarmee gewonnen! Van 22 tot en met 28 april geeft Hans Anders jouw bezoeker 20% korting op Polaroid zonnebrillen met de kortingscode: Oranje. Laat jouw bezoekers ook van deze mooie actie profiteren en meld je nu aan voor Hans Anders! http://register.daisycon.com/nl_NL/programinfo/index/program/3216

Shopkorting heeft Halfords gepromoot en daarmee ook een Staatslot gewonnen! Halfords heeft speciaal voor Koninginnedag de Koningsfiets, waarbij jouw bezoeker ? 100,- korting krijgt met de actiecode: koning. Promoot ook de Oranje actie van Halfords en meld je aan voor het programma via de volgende link: http://register.daisycon.com/nl_NL/programinfo/index/program/1506
 

Webprint

Nieuw lid
21 sep 2012
4
0
0
#17
Allereerst bedankt dat deze problemen nu aan het licht zijn gekomen! Vanuit ons de excuses dat de feed niet goed functioneert. Daisycon is nu in bezit van een vernieuwde versie van onze feed en alle afbeeldingen werken weer. Mocht er nog iets zijn of heeft iemand nog iets nodig, dan kun je altijd contact met me opnemen via dit forum of via de mail.

grt, Rick
 

Daisycon

Nieuw lid
20 sep 2007
3.344
0
0
twitter.com
#18
Ippies.nl heeft de Koningsdeal van CheapTickets gepromoot en is daarmee de nieuwe winnaar van de Oranje actie. Hiermee hebben zij een Staatslot gewonnen!

Tijdens de actieperiode heeft CheapTickets een mooie Koningsdeal, waardoor het extra interessant is om CheapTickets te promoten.

Jouw bezoeker ontvangt namelijk ? 15,- korting op alle bestemmingen bij vertrek op 26, 27, 28 of 29 april 2013. Deze korting ontvangen zij met de actiecode: KING. Ook geldt er nu tijdelijk een verhoogde vergoeding van ? 25,- CPS voor de tien top locaties! Meld je nu aan voor CheapTickets en laat jouw bezoekers profiteren van deze Koningsdeal!
 
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#19
Webprint zei:
Allereerst bedankt dat deze problemen nu aan het licht zijn gekomen! Vanuit ons de excuses dat de feed niet goed functioneert. Daisycon is nu in bezit van een vernieuwde versie van onze feed en alle afbeeldingen werken weer. Mocht er nog iets zijn of heeft iemand nog iets nodig, dan kun je altijd contact met me opnemen via dit forum of via de mail.

grt, Rick
Inderdaad is de feed 'groter gegroeid' van 84 naar 220 items, niettemin in de selectie die ik op die ene pagina heb staan zijn 3 op de 54 nog steeds een 'no image available', kan ermee leven.
Maar doublures zoals bij :
iPhone 5 hardcase met foto - wit en diezelfde in het zwart, mag van mij de tweekleurenoptie in de tekst, en niet een apart produkt van maken.
Valt me mee , deze prestatie, want in doorsnee tikt mijn script dergelijke doublures er tussen uit.
Zelfde geldt voor de Stickers A4 staand en liggend, A3 staand en liggend, kan m.i. van 4 naar 1. Punt is: visueel wordt het dan voor de bezoeker een stuk interessanter ipv 4 tinten paars. etc. ;)

toevoeging, in het paars ook nog A5 staand en liggend ;D
 

Webprint

Nieuw lid
21 sep 2012
4
0
0
#20
Less is more he :)
De doublures zijn aangepast, ook die buiten jou selectie zitten. Maakt de feed voor ons ook een stuk overzichtelijker.
Ook nog andere kleine issues verholpen waaronder die 3 afbeeldingen.