Ik heb geen idee hoeveel mensen nu eigenlijk filteren op het laatste. En hoeveel mensen ook weten dat er nu heel veel Nederlandstalige website niet meer getoond worden.
Overigens houden wij altijd rekening met het feit dat we zo niet begeisterd dan wel begoogled worden ? We beschouwen het normaal, en omarmen vermoedelijk ook de in april operationele targeting op interesse, dat Google alles van ons weet. Dat uit zich al in bijvoorbeeld moeite om je eigen Adwords advertentie waar te nemen wanneer je die al een keer gehad hebt.
Ik heb meerdere sites van ca 100 pagina's elk en enkele grotere multi onderwerp sites, zie je ook dat op het vakantie-segment van die grote , parfum advertenties staan, en op een pagina over - stel dat - riool aannemers vakantie advertenties als speloloog voorkomen.
Ondanks die ongein zijn de segmenten best wel voorzien van een behoorlijke ranking en serp positie ( de laatste vaak beter ), maar de hoogste pr krijgt de voorplaat. Analoog de loslopende 100-pagina websites.
Leidt m.i. tot de conclusie,
Mogen deze 2 pagina's:
www.domain.com/nl/
www.domain.com
www.domain.com/nl/
www.domain.com
Dus...... relevantie voor degeen in front of the pc aangevuld met de G-statistieken omtrent diens internet handel en wandel. 8)