Géén reactie via ticketsystem

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

SISPnl

Guest
#1
Beste Daisycon medewerker,

Ik heb meerdere malen via uw ticketsysteem getracht iets duidelijk te krijgen, maar tot op heden niks terug vernomen. Van zowel u als de adverteerder in kwestie.

Aangezien u niet reageert via de ticketsysteem waag ik het erop om hier mijn beklacht te doen.

In een steekproef blijkt dat de sale word afgekeurd en invalid is verklaard. Ik vraag mij dan af wat er in mijn andere accounts dan wel niet onterecht is afgekeurd, want als deze sale al afgekeurd word, dan ook nog te bedenken dat na de invoer van het systeem zoals die nu voert mijn klikratio niet overeenkomt met wat ik registreer. Vaak staat er bij u dagen 0, maar ik registreer gemiddeld toch wel "iets" meer.

Ik heb daarom toch wel een reden om achterdochtig te worden en met het bovenstaande erbij toch ook wel geïrriteerd raak.

Hopelijk komt er nu wel een reactie!!!

Met vriendelijke groet,
SISPnl
 
10 sep 2010
448
0
16
#2
Ik heb daarom toch wel een reden om achterdochtig te worden
Dat zou iedere affiliate moeten zijn. Hoe het met de netwerken zit, durf ik niet te zeggen, maar dat er adverteerders zijn die de boel belazeren, dat is een vaststaand feit. Maar probeer je recht maar eens te halen. Lukt niet, omdat adverteerders tig smoezen kunnen bedenken. En probeer dan maar eens je gelijk te krijgen.
 
6 sep 2010
146
0
0
www.daisycon.com
#3
Beste SISPnl,

Dat is vervelend te horen. Graag ontvang ik je accountnaam en ticketnummer waar het om gaat. Zou je dit willen sturen naar: support[at]daisycon.com ? Dan gaan we er snel op reageren.

Met vriendelijke groet,

Daisycon Support Team
 
S

SISPnl

Guest
#4
Daisycon_Support zei:
Graag ontvang ik je accountnaam en ticketnummer waar het om gaat.
Beste Daisycon medewerker,

Bij deze gedaan!!!

Met vriendelijke groet,
SISPnl
 
6 sep 2010
146
0
0
www.daisycon.com
#5
Beste SISPnl,

Dankjewel mail ontvangen. Ik zie dat het gaat om een adverteerder die niet op tickets reageert. We zullen dit bekijken en je per ticket een bericht terugsturen.

Met vriendelijke groet,

Daisycon Support Team
 

Gumtree

Nieuw lid
13 apr 2008
178
0
0
#6
Daisycon_Support zei:
We zullen dit bekijken en je per ticket een bericht terugsturen.
Wat is er mis met de good old e-mail, ik word echt simpel van al die ticket systemen, er zijn tegenwoordig ook prachtige oplossingen die een ticket via e-mail gebruiken.
 
10 sep 2010
448
0
16
#7
Bellen en blijven bellen. Maak ze maar de zeik lauw. Het zijn allemaal luie donders, en hebben totaal geen verantwoordelijksheids gevoel.
Dat zie je nu ook weer. Komt het in de openlijkheid, dan zie je een reactie.

Wat een slappe hap.

Goed nieuws....... Het word komend weekend 20 graden of hoger.
 

PJ

Nieuw lid
28 feb 2008
1.417
0
0
#8
willie wortel zei:
Bellen en blijven bellen. Maak ze maar de zeik lauw. Het zijn allemaal luie donders, en hebben totaal geen verantwoordelijksheids gevoel. Dat zie je nu ook weer. Komt het in de openlijkheid, dan zie je een reactie.
En wat schiet je daarmee op? Wil je je tijd echt besteden aan het oplossen van problemen als er je al zoveel werk voor moet doen voordat je überhaupt contact hebt?

Goed nieuws....... Het word komend weekend 20 graden of hoger.
Maar jij kunt daar niet van genieten, want je moet bellen en blijven bellen en de pis lauw maken en uiteindelijk maar een bericht op een forum schrijven voordat je uiteindelijk te horen krijgt dat men op de hoogte is van je probleem...

Dat lijkt me geen handige strategie.
 
22 apr 2006
810
1
18
inspiredmedia.nl
#9
Ik heb bij de netwerken waar ik een boel mee samenwerk gewoon 1 contactpersoon waar ik alles mee regel. Valt het buiten zijn branche, dan stuurt hij het wel door en zorgt hij/zij wel dat het opgelost wordt. Misschien kun je zelf ook zoiets regelen bij jouw netwerk naar keuze?
 
S

SISPnl

Guest
#10
Klaas Koopman zei:
Ik heb bij de netwerken waar ik een boel mee samenwerk gewoon 1 contactpersoon waar ik alles mee regel. Valt het buiten zijn branche, dan stuurt hij het wel door en zorgt hij/zij wel dat het opgelost wordt. Misschien kun je zelf ook zoiets regelen bij jouw netwerk naar keuze?
Klaas, Dat zou idd wel een goede oplossing zijn.
Van mij hebben ze verder ook geen last, maar alleen in dit soort gevallen.

Ik heb nog niks gehoord en het zal mij benieuwen!!!
 
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#11
Daisycon_Support zei:
Beste SISPnl,

Dankjewel mail ontvangen. Ik zie dat het gaat om een adverteerder die niet op tickets reageert. We zullen dit bekijken en je per ticket een bericht terugsturen.

Met vriendelijke groet,

Daisycon Support Team
Toch nog een opmerking over het ticketsysteem en alle ticks in het algemeen, had overigens uit je eerste bericht , SISPnl begrepen , dat zowel adverteerder als netwerk geen reaktie gaven, heb je toen aangegeven dat het ticket richting adverteerder moest gaan ? In dat geval valt het netwerk niets te verwijten.

Maar in het algemeen is een ticketsysteem een egoistische uiting. Heeft niets met klantenservice te maken, maar alles met het gemak van de eigenaar van het ticketsysteem, handig, veilig etc.

Nu vat je de euvele moed op om een ticket in te sturen ( bij Tradetracker moet je dan wel even aangeven dat je antwoord wil anders is het alleen informatief ) met een keuze aan adverteerder of aan netwerk.
Stel in het positieve geval dat je een antwoord krijgt, dan komt er een mail naar je toe ( heeeee, het mailsysteem wordt herkend ! ) maar lekker puh , we zetten er niet in , wat er in staat.

En dus word je gedwongen om toch maar weer in te loggen ( menig hostingbedrijf zoals FXW heeft ook zo iets onhandigs ) en bij Daisycon moet je zelfs ingelogd zijn om de url in de mail te laten werken. Voor de handigheid moet je even hoveren over de link om het ticketnummer te achterhalen.
En dan zie je mogelijk ( afhankelijk van de instelling van het soort ticket ) de tekst en je vind de reaktie maar niks, wat dan ?
OK, je antwoord intoetsen, en uitloggen .... en weer gewoon aan je werk.

In het 2e positieve geval komt er een reaktie, en ja hoor, niks in de mail, weer opnieuw inloggen, en antwoord twee keer niks.

Laten we het als internetbedrijven nou eens gewoon hebben over de usability van website , klantbehandeling en zo meer. Is deze tickertapeparade nu echt een toonbeeld van het hoe het moet ?

Zou in de beleidsvorming nu alle facetten zijn doorgesproken, doorgemeten, nagekeken, getest en dubbel getest, en last but not least aan klanten gevraagd hoe wat waarom waarmee wanneer etc ? Of was het gewoon goedkoop , des Nederlanders eigen (..) ;)
 
S

SISPnl

Guest
#12
Tot nader orde alle adverteerders offline gehaald, want ik heb even een aantal mensen gevraagd om de afgelopen week via 1 van mijn websites bepaalde adverteerders te bezoeken, maar alleen mijn eigen klik kan ik terug halen.

16 mensen hebben elke dag via onze website gezocht en geklikt naar een adverteerder en niet 1 klik is bij Daisycon geregistreerd (op mijn eigen klik na).

Ik begin me nu toch echt zorgen te maken, want ik kan in mijn eigen stats wel terug zien dat mensen hebben geklikt.
 
6 sep 2010
146
0
0
www.daisycon.com
#13
Beste SISPnl,

Vervelend te horen. Er zijn momenteel geen problemen met de tracking. Het beste kan je ons de persoonlijke trackinglink opsturen zodat wij kunnen controleren of de link op de juiste manier wordt gebruikt. De betreffende tickets waarop de adverteerder helaas niet gereageerd heeft is mijn collega sinds gisteren mee aan de slag. Ze heeft je inmiddels gemaild.

Met vriendelijke groet,

Daisycon Support Team
 
10 aug 2009
73
0
0
#14
Ik snapte al niet waarom Daisycon (weer?) als beste netwerk tevoorschijn kwam in de jaarlijkse affiliate enquete... Ik zie de laatste tijd toch behoorlijk wat problemen waaruit duidelijk blijkt dat ze er niet voor de affiliate zijn... :-( Mijn voorkeursnetwerk is het zeker niet...
 
12 jul 2012
287
0
0
#15
hypotheek zei:
Ik snapte al niet waarom Daisycon (weer?) als beste netwerk tevoorschijn kwam in de jaarlijkse affiliate enquete... Ik zie de laatste tijd toch behoorlijk wat problemen waaruit duidelijk blijkt dat ze er niet voor de affiliate zijn... :-( Mijn voorkeursnetwerk is het zeker niet...
Helemaal mee eens, vraag me inderdaad af waarom ze toch steeds die award winnen...

Ik heb vorig jaar een campagne gedraait waarbij ik wat vraagtekens had over de tracking, dus zelf even getest. Idd, kwam niet binnen. Daarna netjes even mijn bevindingen naar Daisycon gestuurd -> 0.0 response.
Zo te zien ben ik dan ook niet de enige die hier last van heeft.
 
6 sep 2010
146
0
0
www.daisycon.com
#16
Beste allen,

Graag wil ik benadrukken dat Daisycon een speciale publisher management afdeling heeft die er is voor jou als publisher/affiliate. Indien je vragen hebt of tegen specifieke problemen aanloopt kun je ons publisher management team contacten. Ik wil graag met je meedenken en horen waarin jullie vinden wat wij voor publishers beter kunnen doen.

Met vriendelijke groet,

Seger Geerars
Team Manager Publisher Management
 
S

SISPnl

Guest
#17
Daisycon_Support zei:
Ik wil graag met je meedenken en horen waarin jullie vinden wat wij voor publishers beter kunnen doen.
Beste Seger,

Als eerste bedankt dat jullie het nu vlot oppakken.

Ik heb meerdere accounts bij jullie en met het account waar ik nu mee klaag (raar woord) gebeurt niet veel, want zit in een opstart fase (met dit account). Ik bemerk dat sommige andere netwerken je koppelen aan een account manager en zelfs mij bellen op het moment dat vanuit het netwerk gedacht word dat het een leuke actie is voor 1 van mijn domeinen. Het is geen aanval, maar dat heb ik nog niet meegemaakt vanuit Daisycon.

Zelf hou ik niet van dit soort acties, maar voelde me ook een beetje gedwongen, omdat de tickets zomaar gesloten worden, want dat geeft mij het idee dat jullie er al klaar mee zijn. Misschien een idee om het duidelijker te vermelden dat na een aantal dagen inactief dat het gesloten word of dat de persoon of bedrijf die hem opent het ook sluit.

Ik heb vanaf het moment dat de interface AM4 online ging (juni 2010) het idee dat het niet lekker loopt, maar goed dat kan ook aan mij liggen. Heb nooit echt aan het systeem kunnen wennen, eerlijkheids-halve.
 

PJ

Nieuw lid
28 feb 2008
1.417
0
0
#18
ouwesmurf zei:
Maar in het algemeen is een ticketsysteem een egoistische uiting. Heeft niets met klantenservice te maken, maar alles met het gemak van de eigenaar van het ticketsysteem
Op zich zie ik het nut wel van een ticketsysteem. Zo hoef je niet alle kleine klantjes in je adresboek te zetten en het kan best handig zijn om aan berichten te zien dat die betrekking hebben op zaken die via een bepaald netwerk lopen.

Mijn bezwaar tegen ticketsystemen is meer dat ze steeds vaker worden misbruikt. Dan krijg je geen persoonlijk bericht over een issue of een persoonlijk voorstel maar wordt het ingezet om reclameboodschappen te versturen over algemene acties. Daardoor hebben ticketberichten hier al een lagere prioriteit gekregen: een ticket is geen teken meer dat iemand iets te melden heeft dat serieus is.

Als die ontwikkeling zo doorzet krijgen tickets net zo weinig waarde als mail van de netwerken, want dat is me toch een zooitje ongeorganiseerde rommel. Wat moet ik met berichten over lopende campagnes waar ik niet voor ben aangemeld? Wat moet ik met ook nog eens een quasi-persoonlijke follow-up op zo'n irrelevant bericht? En dan kan ik hetzelfde bericht ook nog eens voor de derde keer teruglezen in de dagelijkse nieuwsbrief. Tussen al die berichten over branches waar ik geen donder mee te maken wil hebben.

Die jongens en meisjes hebben vast heel erg goed opgelet tijdens hun MBO Marketing en zullen wel ongeveer zo redeneren: je stuurt eerst een campagnebericht aan iedereen, want dan heb je een maximaal bereik. Daar achteraan stuur je een gepersonaliseerd bericht aan een deel van het bestand, want dat is toch weer een aandachtsmomentje. En dan herhalen we het nog een keer in een nieuwsbrief vol irrelevante informatie, want dan gaat iedereen die het interessant vond maar het in de tussentijd was vergeten (affiliates zijn namelijk dement, allemaal) er alsnog mee aan de slag.

Dat het resultaat is dat de meeste mail van netwerken daardoor ongelezen in de trash verdwijnt, zal wel niet tot de koppies doordringen. En dat ze steeds harder moeten schreeuwen om aandacht, zal ook wel niet leiden tot het benul dat ze hun communicatie relevant moeten houden. Integendeel: ze zullen die aandacht wel noteren als een succesje en nog harder gaan schreeuwen, want dat werkt toch?
 
S

SISPnl

Guest
#19
PJ zei:
ouwesmurf zei:
Maar in het algemeen is een ticketsysteem een egoistische uiting. Heeft niets met klantenservice te maken, maar alles met het gemak van de eigenaar van het ticketsysteem
Op zich zie ik het nut wel van een ticketsysteem. Zo hoef je niet alle kleine klantjes in je adresboek te zetten en het kan best handig zijn om aan berichten te zien dat die betrekking hebben op zaken die via een bepaald netwerk lopen.

Mijn bezwaar tegen ticketsystemen is meer dat ze steeds vaker worden misbruikt. Dan krijg je geen persoonlijk bericht over een issue of een persoonlijk voorstel maar wordt het ingezet om reclameboodschappen te versturen over algemene acties. Daardoor hebben ticketberichten hier al een lagere prioriteit gekregen: een ticket is geen teken meer dat iemand iets te melden heeft dat serieus is.

Als die ontwikkeling zo doorzet krijgen tickets net zo weinig waarde als mail van de netwerken, want dat is me toch een zooitje ongeorganiseerde rommel. Wat moet ik met berichten over lopende campagnes waar ik niet voor ben aangemeld? Wat moet ik met ook nog eens een quasi-persoonlijke follow-up op zo'n irrelevant bericht? En dan kan ik hetzelfde bericht ook nog eens voor de derde keer teruglezen in de dagelijkse nieuwsbrief. Tussen al die berichten over branches waar ik geen donder mee te maken wil hebben.

Die jongens en meisjes hebben vast heel erg goed opgelet tijdens hun MBO Marketing en zullen wel ongeveer zo redeneren: je stuurt eerst een campagnebericht aan iedereen, want dan heb je een maximaal bereik. Daar achteraan stuur je een gepersonaliseerd bericht aan een deel van het bestand, want dat is toch weer een aandachtsmomentje. En dan herhalen we het nog een keer in een nieuwsbrief vol irrelevante informatie, want dan gaat iedereen die het interessant vond maar het in de tussentijd was vergeten (affiliates zijn namelijk dement, allemaal) er alsnog mee aan de slag.

Dat het resultaat is dat de meeste mail van netwerken daardoor ongelezen in de trash verdwijnt, zal wel niet tot de koppies doordringen. En dat ze steeds harder moeten schreeuwen om aandacht, zal ook wel niet leiden tot het benul dat ze hun communicatie relevant moeten houden. Integendeel: ze zullen die aandacht wel noteren als een succesje en nog harder gaan schreeuwen, want dat werkt toch?
Gelukkig zijn er ook mogelijkheden tot het uitzetten!!!

Ik begrijp je reactie wel PJ, maar zo erg als jij het ervaart heb ik nog niet meegemaakt.
Wel is er een account manager bij een ander netwerk die mij belt op het moment dat hij denkt dat het wat voor me kan zijn. Vaak word er bij andere netwerken goed mee gedacht en dat mis ik een beetje bij Daisycon.

Het is ook zeker niet de bedoeling om Daisycon hier zwart te maken, maar dit was alleen een noodkreet.
 
6 sep 2010
146
0
0
www.daisycon.com
#20
Dank voor de feedback:

Quote 1: "Zelf hou ik niet van dit soort acties, maar voelde me ook een beetje gedwongen, omdat de tickets zomaar gesloten worden, want dat geeft mij het idee dat jullie er al klaar mee zijn. Misschien een idee om het duidelijker te vermelden dat na een aantal dagen inactief dat het gesloten word of dat de persoon of bedrijf die hem opent het ook sluit."

Tickets sluiten automatisch na 2 weken (na het laatste antwoord). We gaan een extra vermelding maken hiervoor. Mocht je ticket nog niet afgehandeld zijn, dan kun je het ticket uiteraard altijd heropenen en dit aangeven bij ons. Dit kun je ook doen als een adverteerder niet reageert.

Quote 2: "Ik heb vanaf het moment dat de interface AM4 online ging (juni 2010) het idee dat het niet lekker loopt, maar goed dat kan ook aan mij liggen. Heb nooit echt aan het systeem kunnen wennen, eerlijkheids-halve."

Het systeem is de afgelopen jaren flink doorontwikkeld en versneld. Ook is de indeling veranderd/geoptimaliseerd. Middels video's: http://www.daisycon.com/nl/affiliate-marketing-videos/ proberen we een aantal belangrijke mogelijkheden in je account nader toe te lichten en begrijpelijk te maken. Uiteraard kun je ons ook altijd bellen als je iets niet begrijpt: 036-5483780 . Nogmaals dank voor de gegeven feedback.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.