Geen antwoord op vraag

whueg

Nieuw lid
16 aug 2007
3
0
0
#1
hallo,

Is het normaal dat Tradetracker geen antwoord geeft op je email? Ik heb namelijk 2 verkopen niet geregistreerd gekregen en daar netjes een mail, met alle benodigde bijlages, heen gestuurd.

Nou heb ik deze mail inmiddels voor de 4e keer gestuurd in de laatste 2 weken en vind het behoorlijk onbeschoft dat ik nog geen enkele reactie heb gekregen. :-X

Mijn mail is gestuurd naar het volgedne adres:affiliate.support@tradetracker.nl

Hebben jullie ook van die slechte ervaringen met dit bedrijf? Bij tradedoubler gaat ook wel eens wat fout maar die geven tenminste altijd netjes antwoord en proberen het probleem op te lossen.

groetjes,
 
5

5KG

Guest
#4
Heb je geen email adres van een account manager?
Die lezen de email meestal binnen een paar minuten en heb je gelijk antwoord.

Anders zou ik, zeker als het gaat om sales en of lead vergoedingen, even de mercent zelf aanspreken via het ticket systeem.

Het email adres affiliate.support etc geeft vaak een fout melding.
 

YVANYVAN

Nieuw lid
24 aug 2005
478
0
0
#5
Emailadres van accountmanager Thomas (goede ervaringen mee voor hulp): tvandoorn(at)tradetracker.nl
Via het ticketsysteem kan je soms eeuwen wachten op een antwoord.
 

sloore

Nieuw lid
6 sep 2005
931
0
0
#6
Het is niet dat ik het niet iedereen gun maar hier zo rondstrooien met mailadressen van acountmanagers is misschien ook niet de bedoeling hoor.
Als TT dat wil zouden ze dat wel op de website zetten.
 
5

5KG

Guest
#7
De nieuwe layout is mooi en handig.
Jammer dat hij alleen nu niet alles aan het bijhouden is met sales en kliks...
 

poupu

Nieuw lid
1 jun 2006
753
0
0
#9
Ik kom er wel in, maar word steeds weer teruggestuurd naar inlogscherm (alleen met Firefox, met IE gaat het wel goed).

sloore zei:
Ik geraak niet aangelogd
nog mensen met problemen?
 
#13
Ik kom er wel in en het werkt ook veel sneller (mocht ook wel want de laatste dagen was de site errug traag). De nieuwe opzet is een stuk mooier en merchants kunnen nu ook een reden opgeven waarom sales zijn afgekeurd, net zoals bij Daisycon het geval is.

Alleen worden de banners op mijn site nu niet meer weergegeven:(
 
D

dutchguru

Guest
#15
De layout is prachtig gekozen gegeven de aansluiting qua kleur met het logo, ziet er gelikt uit. :p
Mijn complimenten!

En helaas voor de overige sprekers : met Firefox wandel ik zo naar binnen, zie de verkorte grafische weergave van de resultaten, waar andere firma 's voorlopig nog een puntje aan kunnen zuigen.
Jammer dat hij alleen nu niet alles aan het bijhouden is met sales en kliks...
En, er onder staat het woordje meer en daarmee kun je als vanouds de hele rapportage oproepen.
Waar dus ook het evt. commentaar van de merchant bij kan staan.

Al moeten we daar wel bij bedenken, dat in het algemeen de reakties van merchants niet overdadig is geweest in het verleden, of dat verhevigd wordt in de toekomst mogen we hopen.

Ja, het gemis aan reakties zijdens TT op dit forum komt overeen met het gemis aan reakties gericht aan het centrale emailadres van TT, namelijk zero, nada, niente. Ook ik was dus blij destijds met interne mailadressen. Het ... kruipt waar het niet gaan kan. Laten we zeggen dat dat aspekt momenteel nog even een klein minpuntje is, wellicht is de introduktie van de nieuwe site , gevoegd bij het behoorlijk snel aanvullen van nieuwe relaties, de aanzet om ook daar aandacht aan te geven.

Een website is toch wel het visitekaartje van een onderneming, en dat ziet er met TradeTracker nu wel zeer goed uit ! ;D
 
5

5KG

Guest
#16
Leuk en aardig dat 'meer' maar daar ging het mij niet om.
Al vanaf vanochtend toen het beschikbaar was zie ik alles al, hij hield alleen niet bij wat er gedaan/verkocht was. Daar is nu verandering in en is alles te zien.

Bij TT heb ik nooit langer dan 1 dag hoeven te wachten op een reactie van TT zelf, ticket systeem werkt ook goed, nooit langer dan 1 dagen hoeven te wachten. Ligt misschien aan het type adverteerders welke wij nemen.
 
D

dutchguru

Guest
#18
En, er onder staat het woordje meer
Deze zinsnede had geen enkele andere bedoeling van te attenderen, omdat wanneer een site qua layout nieuw is, het heel gemakkelijk is om een geschreven woord over het hoofd te zien, niet meer, niet minder, en was evenmin "leuk" bedoeld.

Bij TT heb ik nooit langer dan 1 dag hoeven te wachten op een reactie van TT zelf, ticket systeem werkt ook goed, nooit langer dan 1 dagen hoeven te wachten. Ligt misschien aan het type adverteerders welke wij nemen.
Vind ik persoonlijk een tikkeltje suggestief, ik ga geen lijstje produceren van de merchants die ik aantoonbaar een ticket heb geschreven, vind ik een forum niet de aangewezen weg voor. Uit de vele reakties valt af te leiden, dat het niet om een geisoleerde situatie gaat.
En met het rechtstreeks kontakt met de account managers ben ik tevreden, maar dat het nodig bleek, ook na telefoongesprekken over dat onderwerp , zegt neem ik aan genoeg.
 
D

dutchguru

Guest
#19
ik geraak er alleen in via firefox maar niet via ie
Heb je misschien in IE een beveiliging wat te strak gezet, IE7 is sedert IE6 nogal voorzien van "nerveuze" restricties.
Ik heb het net even uitgeprobeerd, maar ook met IE7 geen probleem.

Neem je nu bijv.TradeDoubler, die heeft (nog) als een van de weinigen de eer wereldwijd in adware-lijsten voor te komen, en kijk je niet alle lijsten even na, worden alle cookies geweerd, en kun je bij TD niet inloggen.
Ik zit sedert 1980 al met pc's te "klooien", maar dit soort zaken blijft. ;)
 

sloore

Nieuw lid
6 sep 2005
931
0
0
#20
dutchguru zei:
ik geraak er alleen in via firefox maar niet via ie
Heb je misschien in IE een beveiliging wat te strak gezet, IE7 is sedert IE6 nogal voorzien van "nerveuze" restricties.
Ik heb het net even uitgeprobeerd, maar ook met IE7 geen probleem.

Neem je nu bijv.TradeDoubler, die heeft (nog) als een van de weinigen de eer wereldwijd in adware-lijsten voor te komen, en kijk je niet alle lijsten even na, worden alle cookies geweerd, en kun je bij TD niet inloggen.
Ik zit sedert 1980 al met pc's te "klooien", maar dit soort zaken blijft. ;)
En hoe zou ik dat dan moeten veranderen aub?
Met dank