Geen antwoord op vraag

D

dutchguru

Guest
#21
Hi Bart,

Ieders configuratie is verschillend, om te beginnen speelt je virusscanner soms een rol, die van mij checkt op alles wat je kan bedenken, waaronder spyware etc. en kan daarmee ook de browsers beinvloeden.

IE 7 , 6 kan ik even niet bereiken en 5 staat op de laptop en het kleine netwerkje is al compleet bezet momenteel, heeft op de pagina rechts twee uitrolmenuutjes :
sub pagina heeft onderaan wel een aardige optie, privacybeleid per pagina, kun je onmiddellijk zien dat ook TT een cookie plaatst, plus een aantal .js javascripts toepast Meestal niks mis mee, soms goed om te weten.

Heb je cookies uitgeschakeld of een invoegtoepassing die komende cookies en traceercookies uitschakeld ( je eigen aktiviteiten zogezegd afschermd ) dan zul je hier ook problemen krijgen.
Bij dit onderdeel kun je ook de instellingen w.o. popupblokkering aanpassen. Popupblokkeren is onhandig wanneer bijv. bij TD de code aangeleverd krijgt juist met een popup.

uitrolmenuutje extra heeft de internetopties, onderdeel beveiliging, website beperkte toegang : staat een leuk lijstje wat iemand van Microsoft al voor iedereen heeft ingevuld. En soms, per ongeluk, komt er eentje op die er niet op had gemoeten.
En dat kan blokkeren, ook al geef je aan bij websites dat ze "normaal" behandeld moeten worden, dan nog kan de beperkende lijst problemen geven.

En wellicht heb je nog andere spyware en additionele software op je pc staan, of een iets verouderde flash plugin, ipv 7 - 9 bijv. lager dan 5. Kan zo maar gebeuren, want als een programmeur een specifiek nummer programmeert en er staat bij jou een a achter, gaat het al fout. En je schrijft dat Firefox het wel doet, dus heeft die wellicht wel de laatste plugin en IE niet.

Misschien heb je iets aan deze suggesties, soms ook niet, want ik heb geleerd dat je op afstand niet elke pc kan doorgronden. ;)

Maar ken je de developer opties van Firefox ? Dan wil je misschien never nooit meer terug naar IE anders dan voor checken............
 

fgielen

Nieuw lid
19 aug 2007
507
0
0
#22
Hallo,

Na 3 mailtjes verstuurd te hebben via het ticket systeem en 2 via affiliate.support@tradetracker.nl geen respons. Nadat ik een boos mailtje gestuurd had met de vraag of ze overleden waren bij Tradetracker, belde een manager mij op om te vragen wat er aan de hand was.
Na het uitgelegd te hebben zou hij mij zeer spoedig een antwoord mailen via zijn eigen mailadres zodat ik voor de toekomst sneller antwoord kon verwachten. Dit is nu ongeveer 2 a 3 weken geleden maar nog steeds niets gehoord. Zeer kwalijke zaak!!!
Afgelopen week is er een sale niet geregistreerd wat ik notabene zelf heb besteld voor een bezoeker die mij zelf benaderde. Heb hier gisteren een mailtje over verstuurd. Ben benieuwd of ze hier op reageren.
Ik ben er over aan het denken alles om te zetten naar M4N en Tradedoubler.

groeten,
 

YVANYVAN

Nieuw lid
24 aug 2005
478
0
0
#23
sloore zei:
Yvan zei:
Ik geraak langs geen kanten op de website van Tradetracker.
Ik ook niet Yvan, zou het zijn omdat we uit Belgie komen?
Het lukt nog steeds niet.
Omdat wij uit België zijn? Het lijkt erop....maar dit kan toch niet?
Ik hoop dat het opgelost geraakt.
 
24 okt 2006
87
0
0
#24
TT is één van de weinige partijen die er blijkbaar voor kiest om niet de direct dialoog aan te gaan met haar publishers via dit (en/of andere) forum.

Wellicht is het een bewuste keuze, of wellicht ontbreekt het gewoon aan de mankracht om te kunnen reageren. Hoewel ik nu op dit moment in het lijstje van mensen die online zijn wel een naam zie die bij TT thuis hoort.

Wat betreft die inlog problemen uit belgië, is er wellicht een DNS verandering geweest voor het nieuwe systeem. Wellicht dat daar iets misgaat?
 

whueg

Nieuw lid
16 aug 2007
3
0
0
#26
Hallo,

Na mijn bericht op het forum, en na een vrij vervelend emailtje van mij richting TradeTracker, heb ik eindelijk bericht gekregen. Volgens TT had het te maken met hun onderbezetting vanwege de vakantie. Als het vanaf nu wel goed gaat hoor je mij niet meer zeuren.

Wat wel weer jammer is dat 2 van de 3 sales die ik gedaan nooit waren geregistreerd!! En dat ik nu, terwijl alle bewijzen meegestuurd waren, nu zelf de discussie met een winkel aan moet gaan om alsnog mijn commissie te krijgen. Op het andere geval zouden ze terugkomen. Tot nu toe heb ik niets gehoord, en omdat ik nu een week op vakantie ga, krijgen ze nog een week om dit recht te zetten. Ik ben benieuwd!!!

Overigens vind ik de nieuwe layout en functionaliteit wel een heel stuk beter dan voorheen.

gr,