Het leed dat assistme heet.

El Dorado

Nieuw lid
16 nov 2008
237
0
0
#1
Sinds december 2008 heeft assistme al geen betalingen meer verricht.
Diverse mails verstuurd, maar nooit een antwoord.
Diverse malen gebeld, maar wordt steeds verbonden met de voicemail.
Inspreken heeft ook al geen zin, want ze bellen niet terug.

Wat kan ik nog meer doen? :mad:
 
J

Joya

Guest
#2
Ander netwerk zoeken want ze zijn inderdaad waardeloos als het gaat om contact.
Na divers pogingen stopt het.

Als ze geen geld willen verdienen dan wil een ander netwerk dat wel welke wel de moeite neemt om contact op te nemen.


Geen geld? Even een melding maken dat er wat openstaat via de post (aangetekend).
Betalen ze dan nog niet, even een briefje richting deurwaarder/advocaat.
 

El Dorado

Nieuw lid
16 nov 2008
237
0
0
#3
Geen geld? Even een melding maken dat er wat openstaat via de post (aangetekend).
Thanks Joya,

Dat ga ik ook doen, en dan maar hopen dat ze daar wel op reageren. Veel hoop heb ik niet meer.
 

Hoks

Nieuw lid
9 aug 2009
1
0
0
#4
Heb je je instellingen gechecked? Je moet bij Assistme namelijk je betaalgegevens apart invullen? En wanneer heb je ons proberen te bellen? Wij zijn namelijk dagelijks bereikbaar maar geven via de telefoon geen gegevens over betalingen omdat we aan deze kant niet kunnen zien wie we aan de lijn hebben (WBP). Als je even onder je eigen naam een mailtje stuurt naar administratie@assistme.nl, kunnen we het voor je uitzoeken. Alle betalingen worden namelijk rond de 15de van iedere maand verstuurt.


m. vr. gr.

support@assistme.nl