Niet voor niets zetten alle Amerikaanse en Engelse retailers in als promotiemiddel, (lees: alle!) zo weten ook hier voornamelijk buitenlandse bedrijven hoe ze kortingscodes effectief moeten inzetten. Meer nieuws hierover volgt, ben wat artikelen aan het schrijven over deze ontwikkelingen!
onderscheid tussen A en B. Ik kan heel goed onderscheid maken en houden tussen wat mensen tot stand brengen met websites/bedrijf en de wijze van werken met die websites en dat bedrijf.
Dus, Trader, ik respecteer je om wat je tot stand brengt, maar het resultaat, nee, dat wordt 'm niet.
Al sedert de "Good Cause" is kortingscode / cashback op dit forum bij vele deelnemers identiek aan het met ijs aanraken van een open zenuw. En dat weet jij ook.
Wanneer jij ALLE Amerikaanse retailers èn de Engelse, hebt kunnen inventariseren, is daar zoveel tijd in gaan zitten dat je geen tijd over hebt gehouden voor het onderhouden van jullie kortingscodesites.
We kunnen het er over eens zijn, dat een belangrijk deel van de detaillisten nog een ruime marge heeft, maar wanneer je die uit eigen vrije wil gaat afbouwen via kortingscode/cashback omdat je geen vertrouwen meer in je eigen capaciteiten hebt, ok, eigen keus, je verdient dan niet anders dan om minder te verdienen.
Ik verkoop zelfs produkten zonder kortingscode, van bedrijven die luidkeels roepen dat graag mét kortingscode te willen verkopen ...... En met hen vele andere adverteerders
met zoveel eigenwaarde dat ze totaal geen kc toepassen. Dus om nu te stellen dat je alleen nog maar met kortingscode iets "kwijt" kunt, is overtrokken.
Zoals hierboven door Muggetje aangehaald , keren vele adverteerders op hun schreden terug, toeval ?
Onderscheid tussen koopjesjagers en internetkopers We kunnen het er ook over eens zijn, dat er in Nederland een grote hoeveelheid koopjesjagers is en blijft, category Zeeman, Marktplaats, en dat zal mogelijk ook jullie doelgroep zijn, al dan niet tezamen met Groupon. Maar zeg nou niet, dat die groep 100% NL is.
Ik heb begrepen, dat het woord "continuiteit" bij de leeftijdsgroep 18-zeg 35 een item van de oude stempel is, maar om van de affiliate-marketing en bijbehorende adverteerders een soort "Expeditie Robinson" te maken met slechts 1 overlever, lijkt me geen prettig vooruitzicht ;D
Maar wanneer de meeste adverteerders tot op de graat vermagerd zijn qua winst, blijft er van de affiliate-marketing ook errug weinig over.
Zeg Trader, ik kies voor adverteerders met behoud van goede winstcapaciteit, wat is jou keus ? 8)
en voor het stukje "on-topic" : geheel eens met Beachboy.