hoe vaak gaat een bestelling 'fout'

DikkieD

Nieuw lid
25 okt 2007
973
0
0
#1
Ik betaal met plezier met iDeal, maar het komt eigenlijk best vaak voor (1:3 bij mij), dat het niet helemaal lekker loopt. Ik zie soms blanco pagina's, foutmeldingen en in een enkel geval krijg ik later het bericht dat de betaling niet gelukt is. Nu kan ik mijn eigen connectie de schuld geven, maar die is eigenlijk zo stabiel als wat. Wat ik mij dan vervolgens afvraag is of een sale dan wel gemeten wordt? Ik ga het afwachten, maar ben benieuwd (heb nl. 20 min geleden iets besteld)...
 

DikkieD

Nieuw lid
25 okt 2007
973
0
0
#3
Tja..bij mij dus wel...al meerdere malen, vanaf diverse locaties...en ik hoor het ook regelmatig om mij heen.

De sale is niet gemeten, en heeft dus ook niet plaatsgevonden. Vreemd, want in het proces ging het eerst mis, kreeg ik de foutmelding met de knop 'opnieuw' proberen. En vervolgens ging het wel goed...maar dus geen sale....
 
6 sep 2006
653
0
0
#4
Ik ben benieuwd hoeveel sales affiliates op deze manier mislopen. Maar ik blijf het vreemd vinden dat het bij jou 1 op de 3 keer mis gaat, en bij mij nooit. Ik heb toch zeker een keer of 100 met ideal betaald en ik kan me echt niet herinneren dat het ooit mis ging. Het kan best een paar keer gebeurd zijn, dat ik vergeten ben, maar het komt in ieder geval bij lange na niet in de buurt van 1:3.
 

Jeroen

Nieuw lid
8 dec 2005
90
0
0
#5
Hier ook vaak genoeg iets besteld via Ideal, maar bij mij is het nog nooit fout gegaan. En dan heb je het toch ook over z'n 50-75 keer dat ik met Ideal betaald heb.
 
5

5KG

Guest
#6
Heb pas een keer een fout meegemaakt.
En die was binnen een kwartier opgelost na een mailtje richting het bedrijf waar de betaling heen moest.

Verder had de Postbank een tijdje geleden een probleem waardoor Ideal betalingen niet helemaal goed gingen, daar staat een kleine uitleg over als je inlogt op mijn.postbank.nl