Toch merkwaardig, zoals fgielen zegt, een hoge pr, mijn meldertje zegt 3. Maar dan gevoegd bij een Alexa ranking van meer dan 10 miljoen.
Persoonlijk zou ik me meer zorgen maken over de bezoekersaantallen.
Kunnen we vaststellen dat er minimaal 2 soorten bezoek kunnen zijn :
1. zij die de ellende van de belminuten dóór hebben en zichzelf redden
2. hullie uit het stenen tijdperk, nog een vaste telefoon en gelukkig zònder
groep 2 heb je weinig te bieden, groep 1 weet al zoveel, heeft al zoveel van dit type pagina gezien, hoeveel concurrentie is er al niet. Zelfs onze Ben uut Grun, kan niet meer rondkomen met alleen maar buffels.
Je pagina zegt ondermeer:
Simpel 240 MIN voor ? 5,00 *tip*
Simpel 60 MIN + 60 SMS voor ? 2,50
Simpel 120 MIN + 120 SMS voor ? 5,00
Stel ..... dat voor iemand deze boodschap als een geschenk uit de hemel komt, dan geeft de doorsneel affiliate-boodschap aan om deze bezoeker zo snel mogelijk zonder drempels naar de adverteerder te bewegen, liefst nog achter de kassa ook. En G.Analytics bedankt je met een giga weigeringspercentage.
Vermeld nu eens géén naam van de adverteerder, laat de klik voeren naar een extra pagina en je weigeringspercentage wordt een stuk beter en de kans op een sale een stuk minder. Waar ga je voor ?
Richt je tot een selectieve groep waar je nog wat aan kan verdienen, en breidt dit :
Bovenstaande acties zijn de afgelopen maand het meest verkocht. Wij raden deze aan!
uit met meer argumentatie / onderbouwing.
. Tussen de goedkoopste SIM en de duurste iPod zijn nog veel mogelijkheden, analoog de types bundelgebruikers.
Terecht stelt PJ dat er nu te weinig dienstverlening in zit. Keer het verhaal eens om, pak je doelgroep, hoeveel minuten/seconden per keer , per uur , per dag wil je kunnen bellen, mee kunnen nemen, wat kun je dan, wat kost dat dan, overzichtje op een volgpagina, polletje erbij, beetje interactief , kun je gelijk een tweede polletje omtrent de pagina kleur erbij doen. ;D