Ik wil geen dagen wachten op support ?

Leeds

Nieuw lid
26 sep 2006
74
0
0
#1
Ik heb maandag een voor mij zeer belangrijke vraag gesteld, en ik kan niet verder tot ik een antwoord krijg. Ik heb geen idee of mijn mail bij de afdeling is toegekomen / gelezen/ in de spamfilters is terechtgekomen. Support ticket lijkt ook geen erg snelle service, heb ik gisteren geprobeerd.

Jullie krijgen vast een heleboel nonsens-vragen van affiliates, en voor die overlast heb ik begrip, maar u moet de belangrijke er toch ook uit kunnen halen. Een bevestiging-van-ontvangst of iets dergelijk mag wel vind ik. Hebben jullie zo'n gebrek aan personeel ? :-\

mvg
 
29 jan 2008
14
0
0
#2
Hoi Leeds,

Allereerst wil ik even aangeven dat het soms inderdaad niet lukt alle vragen dezelfde dag te beantwoorden.
Dat maakt onze ticketservice natuurlijk niet meteen geen snelle service.
U had inderdaad wel een ontvangstbevestiging moeten ontvangen.
Als u mij uw accountnaam doorgeeft kan ik even voor u kijken naar de status van uw ticket en zorgen dat u zsm antwoord krijgt.
 

Leeds

Nieuw lid
26 sep 2006
74
0
0
#3
Ik wil de persoon in kwestie niet in verlegenheid brengen dus ik wacht verder af, de plannen heb ik op de lange baan geschoven en ik ben begonnen aan een ander project.