Klacht: AdQuick onbereikbaar en betaalt niet uit

5 mrt 2009
1
0
0
#2
Beste Zooky,

Wat een vervelende situatie.

Wij hebben alle facturen tot December uitbetaald. Mocht je vragen hebben over een betaling kan je ons uiteraard altijd bellen. Het telefoonnummer 020 716 36 18 is gewoon te bereiken. Je mag natuurlijk ook mailen naar finance@digimomedia.nl.

Voor alle andere affiliate vragen kun je mailen naar webmasters@adquick.nl

Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd.

Nog een keer alles op een rijtje ;D

Finance: finance@digimomedia.nl
Affiliate vragen : webmasters@adquick.nl

Telefoonnummer: 020 716 36 18
 

Marcel

Nieuw lid
30 aug 2005
102
0
0
#3
@ Digimo: ik heb het in het verleden al eens aan jullie gemeld, maar wanneer je op jullie website op de help button klikt dan krijg je onder het kopje "Ik heb een onbeantwoorde vraag, wat nu" het oude telefoonnummer van jullie oude locatie.

Ik weet het want ik heb die lui daar al een paar keer aan de lijn gehad :)
 

zooky

Nieuw lid
30 jan 2009
5
0
0
#4
Zojuist heb ik gesproken met AdQuick via 020-7163618 en kon deze keer wel doorverbonden worden met de juiste persoon.

De fout werd meteen toegegeven met excuses erbij. Verder is mij beloofd dat alle openstaande bedragen t/m december vandaag nog zullen worden overgemaakt.

Wel jammer dat ik eerst een bericht op een forum moet plaatsen voordat er actie wordt ondernomen, maar ik hoop dat het nu opgelost is. Er werd mij gevraagd het hierboven geplaatste bericht te verwijderen. Dit zal ik doen als ik de betaling daadwerkelijk heb ontvangen.
 

poupu

Nieuw lid
1 jun 2006
753
0
0
#5
Waarom zou je het weghalen? Ik krijg een vieze smaak van in mijn mond van zo'n 'verzoek'.

Er wordt vaak geklaagd over Mo en Adquick op dit forum. En dat moeten potentiele affiliates ook weten, m.i. Zo kunnen ze ten minste een juiste afweging maken met welk netwerk ze in zee willen gaan.

zooky zei:
r werd mij gevraagd het hierboven geplaatste bericht te verwijderen. Dit zal ik doen als ik de betaling daadwerkelijk heb ontvangen.
 
22 nov 2005
160
0
0
www.adquick.nl
#8
zooky zei:
Zojuist heb ik gesproken met AdQuick via 020-7163618 en kon deze keer wel doorverbonden worden met de juiste persoon.

De fout werd meteen toegegeven met excuses erbij. Verder is mij beloofd dat alle openstaande bedragen t/m december vandaag nog zullen worden overgemaakt.

Wel jammer dat ik eerst een bericht op een forum moet plaatsen voordat er actie wordt ondernomen, maar ik hoop dat het nu opgelost is. Er werd mij gevraagd het hierboven geplaatste bericht te verwijderen. Dit zal ik doen als ik de betaling daadwerkelijk heb ontvangen.
Beste Zookey,

Als je iets meldt is het natuurlijk wel belangrijk dat je alles meldt. We hebben vandaag uitgebreid besproken de reden waarom je niet uitbetaald was. Ik heb je ook uitgenodigd om bij ons op kantoor langs te komen. We hebben het niet geregeld naar aanleiding van je post, want ik kreeg pas aan het einde van het gesprek te horen dat jij op het forum een post had gedaan. We hebben het geregeld, omdat onze bevindingen onjuist waren. Ik heb hiervoor mijn excuses aangeboden. Ik vind het jammer dat je het zo brengt.

We hebben het afgelopen najaar een onderbezetting gehad. We hebben onze achterstand inmiddels ingehaald.

Groet,
Mohamed
 

Langace

Nieuw lid
4 dec 2005
1.453
0
0
www.zinngeld.nl
#9
Wij zijn een redelijke publishers bij AdQuick en nee niet altijd is alles goed gegaan maar onbereikbaar zijn ze nooit geweest voor ons. Problemen worden vaak makkelijker opgelost dan bij de grote bedrijven omdat 1 persoon kan beslissen.

Mijn ervaringen zijn daardoor juist positief, ook al duurde het misschien een maand of 2 langer voor we de betaling binnen hadden.

Bedenk goed dat AdQuick in verhouding een kleine partij is maar wel met grot namen als adverteerders. Dat niet alleen, de vergoedingen zijn vaak ook een stuk hoger en daardoor hun winst marges lager. Een maand of wat extra wachten op je geld maar wel een hogere vergoeding krijgen KAN een reden zijn om juist wel zaken te doen.

Een juist telefoon nummer is voor iedereen makkelijk maar die staat iig hier nu op het forum.
 

mozilla

Nieuw lid
23 jan 2008
1.235
0
0
#10
ook adquick komt niet echt uitnodigend over.
en als ik zo de verhalen lees moet ik daar eens goed over nadenken of ik me wel aanmeld.
als ik redenen lees als "onderbezetting" dan heb ik zoiets als...ja en?
het mag dan wel een kleinere partij zijn,en ja dat blijkt ook uit de adquick traffic die ik zie...
ik zie ook niet echt wat de meerwaarde zou moeten zijn van adverteerders die zij hebben,die zitten ongetwijfeld ook bij andere netwerken.
en ik weet niet wat er met de toetsenbord van eric lang is maar er ontbreken heel wat letters,of het zijn typefouten en komt het door de vrijdag borrel.
 

zooky

Nieuw lid
30 jan 2009
5
0
0
#12
Inmiddels heb ik de openstaande bedragen t/m december overgemaakt gekregen op mijn bankrekening. Zoals afgesproken heb ik hierna mijn eerste bericht verwijderd.

@Mohamed: Ik had hiervoor al diverse malen zowel telefonisch als schriftelijk geprobeerd duidelijkheid te krijgen over het uitblijven van de uitbetalingen. Op mailtjes werd niet gereageerd. Ook zou ik teruggebeld worden. Dat is echter nooit gebeurd.

Enkele uren na mijn post hebben jullie zelf gereageerd in dit topic. Misschien was jij persoonlijk niet op de hoogte van het bestaan van dit topic, maar AdQuick als bedrijf zelf wel.

Jij noemt het onderbezetting, voor mijn gevoel heeft het plaatsen van een topic hier meegeholpen in het oplossen van de zaak. Maar goed, hierover verschillen we van mening.

Ik zag dat AdQuick sinds vandaag weer actief is met het posten van campagnes op dit forum. Laten we hopen dat de negatieve berichten naar de achterliggende pagina's verdwijnen en niet meer terugkomen ;)
 

mozilla

Nieuw lid
23 jan 2008
1.235
0
0
#13
fijn dat het opgelost is zooky...
en als ze weer actiever worden kunnen ze misschien wat meer nieuws schrijven op hun site want het laatste nieuws item dateert van 16-03-2006 :)