Maarliefst 382 deeplinks voor Hotelmoment.nl bij Tradetracker


  • Total voters
    0
M

Melvin Bos

Guest
#1
Hotelmoment.nl, de boekingsportaal, gespecialiseerd in hotelovernachtingen en hotelarrangementen, introduceert 382 deeplinks naar het gehele productassortiment.

De HotelMoment.nl hotels zijn o.a. ingedeeld per provincie en per plaats. De hotels zijn daarnaast ook gecategoriseerde op andere andere; romantische hotels, strandhotels en kusthotels en meer?.

Via HotelMoment.nl kom je snel en gemakkelijk op de complete website van de ruim 100 verschillende hotels. Hier vindt je de leukste arrangementen en Last Minutes.

Naast tekstlinks en banners tonen we het meest actuele aanbod ook via onze productfeed.

Het thema- en conversiegerichte promotiemateriaal van HotelMoment.nl zal de conversie op je website(s) positief beïnvloeden.

Ga naar de Hotelmoment.nl campagne pagina en zorg voor ?some action?!
 

PJ

Nieuw lid
28 feb 2008
1.417
0
0
#3
Gezien de laagte van de fee is het aantal deeplinks niet relevant. Bij een acceptabele fee is het van belang die deeplinks zelf te kunnen maken en een downloadable database aan te bieden.
 
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#4
Naast tekstlinks en banners tonen we het meest actuele aanbod ook via onze productfeed.
@jeroentja en PJ : dat staat er toch ? en een serie dieplinks is niets anders dan een datafeed, in zoverre kunnen niet datafeed-handigerds ook hun gang gaan. Dat is op zich positief. 8)

toevoeging: heb net even een "moment" genomen: ? 6,50 , nee , dat wordt 'm niet. Maar goed , de feed en de dieplinks blijft positief. :eek:
 
M

Melvin Bos

Guest
#5
Nou heren, om jullie vragen te beantwoorden; naast 382 deeplinks leveren wij ook een datafeed aan van 105 hotels. Daarnaast is er een klikvergoeding van 0,05ct en kan deze afhankelijk van jullie eigen prestaties oplopen tot 0,07ct. Dit is exclusief de salevergoeding! :D
 

PJ

Nieuw lid
28 feb 2008
1.417
0
0
#6
Melvin Bos zei:
Daarnaast is er een klikvergoeding van 0,05ct en kan deze afhankelijk van jullie eigen prestaties oplopen tot 0,07ct. Dit is exclusief de salevergoeding! :D
Laten we dan eens even gaan rekenen: een conversie van 1% is redelijk. Laten we voor het gemak stellen dat dat 7 euro oplevert, dat is 7 cent per klik. Tel daarbij de maximale klikvergoeding van 7 cent en de opbrengst is 14 cent per klik. Dat is veel lager dan wat je per klik via adsense krijgt, dus waarom de moeite nemen om dit te implementeren als het alleen maar geld kost?

Een datafeed van 105 is qua omvang ook al erg mager. De meeste hotelfeeds bevatten tienduizenden hotels, wat de conversie natuurlijk ten goede komt terwijl het niet meer werk is. En de minimumvergoeding is 5% maar loopt bij een beetje omzet al snel op.

Dan is maximaal 14 cent per klik niet meteen een vergoeding waarmee je je (met een uiterst bescheiden hotelaanbod) de markt in vecht.
 
M

Melvin Bos

Guest
#7
Beste PJ,

Met een conversie van 1,5% mag je wel rekenen bij ons. Op basis van jouw berekeningen (die helemaal kloppen) kom ik uit op 16ct per klik :), wat mijn inziens leuk verdienen is.
In jouw reactie vergelijk jij affiliatemarketing met Adsense en in mijn ogen is dit niet reëel.
Ik denk niet dat complete Adsense blokken worden gebruikt om websites te vullen.
Adsense is meer een aanvulling op een site en kan mijn inziens geen basis zijn voor een site De basis van een site kun je echter wel vullen met productfeeds en tekstlinks, eventueel aangevuld met zelf gemaakte deeplinks d.m.v. de deeplinkgenerator.

Voor de duidelijkheid: HotelMoment.nl is een boekingsportaal voor de consument die er graag een paar dagen tussenuit gaat. Wij hebben op dit moment 105 hotels in de portefeuille welke gelegen zijn in de bossen, aan de kust, en in steden als bijvoorbeeld Antwerpen.

De reden dat we zoveel tekstlinks hebben gemaakt is om de affliates zo min mogelijk met werk op te zadelen. Meer verdienen met minder arbeid. Dat is ons motto voor affiliatemarketing!

Als je nog tips hebt om dit motto te bekrachtigen dan hoor ik dit uiteraard graag.

Melvin
 

PJ

Nieuw lid
28 feb 2008
1.417
0
0
#8
Melvin Bos zei:
Met een conversie van 1,5% mag je wel rekenen bij ons. Op basis van jouw berekeningen (die helemaal kloppen) kom ik uit op 16ct per klik :), wat mijn inziens leuk verdienen is.
Ik noem dat niet leuk verdienen. Het komt niet in de buurt van wat een klik bij mij op moet leveren.

In jouw reactie vergelijk jij affiliatemarketing met Adsense en in mijn ogen is dit niet reëel.
Ik denk niet dat complete Adsense blokken worden gebruikt om websites te vullen.
Adsense is meer een aanvulling op een site en kan mijn inziens geen basis zijn voor een site De basis van een site kun je echter wel vullen met productfeeds en tekstlinks, eventueel aangevuld met zelf gemaakte deeplinks d.m.v. de deeplinkgenerator.
Ook dat is als basis wat mager, maar inderdaad wel mogelijk. Maar dan heb ik het niet over een feed met in totaal 105 hotels maar over een feed die voor een behoorlijke stad minimaal 105 hotels heeft. Zoals de feeds van worldchoicetravel, bookings, venere of travelnow.

Hotelmoment valt m.i. onder de aanvullende producten die je daarnaast evt. kunt aanbieden. En dan hebben we het wel degelijk over dezelfde categorie als een blokje adsense, een linkje naar huurauto's of vliegtickets, een bannertje vakantiehuizen voor wie iets langer wegblijft, een hotel als onderdeel van een pakketreis en dergelijke. Dat is de ruimte op de pagina waar je als kleine aanbieder mee concurreert, niet de ruimte van het hoofdproduct. Daarvoor is het aanbod veel te beperkt.

Voor de duidelijkheid: HotelMoment.nl is een boekingsportaal voor de consument die er graag een paar dagen tussenuit gaat. Wij hebben op dit moment 105 hotels in de portefeuille welke gelegen zijn in de bossen, aan de kust, en in steden als bijvoorbeeld Antwerpen.

De reden dat we zoveel tekstlinks hebben gemaakt is om de affliates zo min mogelijk met werk op te zadelen. Meer verdienen met minder arbeid. Dat is ons motto voor affiliatemarketing!
Maar als we het hebben over meer verdienen met minder arbeid: het implementeren van jullie feed/database met 105 hotels kost evenveel werk als het implementeren van een database met 40-50.000 hotels! En die worden in meerdere talen geleverd ook nog, zodat je die op dezelfde manier in een stramien in een andere taal kunt laden voor internationale websites.

Nogmaals: dat is niet waar je als kleine aanbieder mee kunt concurreren. Een aanbod van 105 hotels is veel te mager om een aparte site voor te bouwen. Dus is je aanbod aanvullend, net als het aanbod van regionale aanbieders (bijvoorbeeld van Aziatische hotels) of van hostels/backpackerhotels en dergelijke. Je vecht om de extra ruimte op een pagina: dezelfde ruimte waarop via adsense veel meer dan 16 cent per klik wordt geboden.