Netwerken, waar zijn jullie.

Cleafs

Nieuw lid
8 nov 2007
965
0
0
www.cleafs.nl
#21
Publishers zien binnenkort het mobiele nummer van hun accountmanager na inloggen, tot die tijd kunnen publishers ook buiten kantoruren en in het weekend bellen met Cleafs: 06 12254340.

Cleafs Team
 
5

5KG

Guest
#22
Hebben hier de overige netwerken misschien ook nog een reactie op?

Of is het voor deze een reclame postingsite geworden?
 
W

Wim

Guest
#24
Helemaal eens met je Paul. Een verbod op het plaatsen van nieuwe campagnes in het forum lijkt me prima.
 
24 aug 2005
1.434
0
0
www.no-search.nl
#25
Eens en niet mee eens.

Eens: Voegt weinig toe als je alles toch al in je mailbox krijgt

Niet mee eens: Ik heb vrijwel alle update-mail uitgezet van de netwerken en volg alles via het forum en heb het dus op 1 site staan, waardoor mijn mailbox cleaner blijft. Ik weet dat meer members dat doen. Tevens zie ik toch nog regelmatig dat andere leden wel reageren op updates hier op het forum, wat weer zinnig kan zijn om de campagne te verbeteren binnen dat netwerk en waardoor je anderen alert maakt op evt. tekortkomingen of mogelijkheden van betreffende gestarte campagne.
 

webgains

Nieuw lid
15 aug 2007
83
0
0
www.webgains.nl
#26
Webgains support
Webgains UK heeft 24/7 support. In Nederland is het op dit moment 12/7. Dit is telefonisch support na vijven. Vanaf 9 uur zijn wij bereikbaar op MSN, Telefoon en natuurlijk mail. Alle campagne managers loggen ook vaak na vijven en in het weekeind in, mailtjes ed worden, met de uitzonderingen daargelaten, vrij snel beantwoord.

Het zou zeker een goede ontwikkeling zijn als er echt helpdesken zijn die via verschillende communicatiemiddelen 24/7 vragen kunnen beantwoorden. Helaas zijn wij in NL daar nu nog te klein voor. Wie weet in de toekomst?

Mocht er zoiets zijn als een tracking die down is, dan wordt je natuurlijk hier direct van op de hoogte gesteld vanuit WG. Vanuit ons proberen wij dit natuurlijk zo snel mogelijk op te lossen. Echter zijn ook wij afhankelijk van merchants, die vaak tot 5 werken. Onze taak is om daar met de merchant goede afspraken over te maken mocht dit zich voordoen. Na vijven is het vaak voor ons alleen mogelijk om te blijven testen en/of updates te versturen. Compensatie voor ontbreken van de tracking of als de site down is wat ons betreft een 'industry standard'.

Hiernaast denk ik dat het belangrijk is dat een netwerk/platform ook genoeg beveiliging of alerts inbouwd om het netwerk te monitoren vanuit de techniek zelf.

Posts
Wat betreft programma updates posten.... lastig! Kan mij goed voorstellen dat je gek word als je alle updates dubbel krijgt. De oplossing van Aart lijkt mij een goeie optie. Misschien is het vanuit een netwerk gezien ook beter om updates op het forum, meer in de vorm van een nieuwsbrief te doen. Dus niet alle kleine ditjes en datjes te posten.

Onderstaand alvast onze msn-adressen. Sommigen zullen deze al hebben, maar voor de liefhebbers! ;)


MSN-adressen:
xamo@webgains.nl of support@webgains.nl (Xander Amo)
mpijper@webgians.nl (Mariska Pijper)
mvanruler@webgains.nl (Maarten van Ruler)
ljongerius@webgains.nl (Leonie Jongerius)




Fijne avond!
Xander Amo
 
24 aug 2005
1.434
0
0
www.no-search.nl
#28
Wilco zei:
webgains zei:
Compensatie voor ontbreken van de tracking of als de site down is wat ons betreft een 'industry standard'.
Vertel, wat zijn jullie richtlijnen wat betreft compensatie?
Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar!

Verder goed dat webgains zich zo profileert. NL is nog niet klaar voor een 24/7 en de vraag is ook of dat echt nodig is. Ik ben van mening dat je altijd binnen 1 dag reactie moet ontvangen op een mail, messenger uiteraard direct en bij stortingen of trackingproblemen moet je 24/7 een bepaald nummer kunnen bellen, maar dat dan ook alleen bij urgente gevallen dus.

MSN of Google Talk zal wat mij betreft ook standaard mogen worden bij support. Werkt prettig en snel.
 

webgains

Nieuw lid
15 aug 2007
83
0
0
www.webgains.nl
#29
startveld zei:
Wilco zei:
webgains zei:
Compensatie voor ontbreken van de tracking of als de site down is wat ons betreft een 'industry standard'.
Vertel, wat zijn jullie richtlijnen wat betreft compensatie?
Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar!
Compensatie voor gemiste omzet bij 2 momenten:
1. Downtime merchant site
2. Ontbreken/ defecte WG tracking

Contact opnemen met de merchant om te informeren of zij bewust van het euvel zijn en hoe snel het is opgelost. Is dit binnen een aannemelijke tijd, dan kan het beschouwd worden als een incident. Je wordt hier natuurlijk wel van op de hoogte gesteld. Duurt dit veel langer dan wordt je als affiliate door ons gewaarschuwd en is de merchant verantwoordelijk voor een compensatie.

Op het moment dat verwacht wordt dat het euvel niet snel verholpen zal worden dan zal het programma de status ?Suspended until further notice? krijgen om te voorkomen dat je, je als nieuwe affiliate aanmeld of verdere promotie start. Dit wordt netwerkbreed gecommuniceerd. Als directe affiliate vanhet programma zal je nogmaals een email krijgen met het verzoek de links te verwijderen. (is natuurlijk in je eigen bestwil) Het kan natuurlijk zo zijn dat je op vakantie bent of dat er nog cookies bij je bezoekers actief zijn. Compensatie voor verloren omzet is ook om deze reden passend.

Aan WG is het de taak om ervoor te zorgen dat alles zo snel mogelijk weer op de rails is. Als alles is opgelost wordt door ons uitgebreid getest.

Nu komt het: Je zal een mail krijgen met betrekking tot de compensatie die besproken is met de merchant. Nu weten alle partijen waar zij aan te zijn. Het makkelijkste geval is wanneer je als affiliate sales hebt gegenereerd voor een programma dan is het een kwestie van rekenen en handmatig de compensatie toebedelen.

In principe komt het erop neer dat de compensatie wordt berekent op basis van de prestaties voordat het euvel er was. Mocht een programma al een tijdje draaien en er zijn nog geen sales gedaan.... dan zal ik mijn uiterste best doen om een passende compensatie regeling te vinden met de merchant en jullie input. Denk hierbij aan compensatie alsof er wel sales zijn geweest of misschien een hogere vergoeding etc.

Mocht je nog verdere details willen over de compensatie dan kan je mij mailen op xamo@webgains.nl.

Persoonlijke noot
Webgains is in NL een jaar actief en gelukkig hebben wij nog niet vaak te maken gehad met downtime of ontbreken van trackingcodes. Ik denk dat het onze plicht is om een merchant te wijzen op het belang van de code of een enorme toename in verkeer. Mijn inziens door regelmatig contact te houden met de merchant, weet je snel genoeg wanneer er nieuwe plannen zijn met de site of de back-end. Mocht het onverhoopt toch gebeuren, blijven communiceren en passende oplossingen zoeken/ bieden.

Groeten!
Xander Amo | Webgains
 

zanox benelux

zanox | Straight to performance
5 dec 2005
1.733
0
0
www.zanox.com
#30
Voor al je vragen kun je vanaf vandaag ook terecht bij de Zanox Live Chat. Zo hopen we je nog sneller te kunnen helpen. De chat wordt op werkdagen tijdens kantooruren bemand door onze publisher managers.

Voeg zanoxchat@live.com toe aan je contactpersonen!

Natuurlijk kun je ons ook altijd mailen of bellen. Voor dringende vragen buiten kantooruren kun je inderdaad 24/7 terecht bij onze collega's op het hoofdkantoor in Berlijn (Engelstalig): +49 (0)30 509691-11.

Vriendelijke groet,

Sanne

E: service.nl@zanox
C: zanoxchat@live.com
T: 020 555 8900
 
24 aug 2005
1.434
0
0
www.no-search.nl
#32
Netjes dat Zanox er nu ook bij is op de messenger!

Heb in kader hiervan even alles op een rijtje gezet wat er beschikbaar is aan messenger-adressen.
Meeste bedrijven hanteren gewoon een persoonlijke msn per medewerker. Zanox en M4N hebben hiervoor een algemeen msn-adres aangemaakt.

Zie voor overzicht: http://tips.affiliateforum.nl/2008/05/26/gebruik-messenger/

Aanvullingen zijn welkom!
 
5

5KG

Guest
#33
Leuk die posting, maar met de namen van de netwerken en dan erachter (PRIVE) daar heeft niemand wat aan, fijn uiteraard voor jou maar voor de rest die bij het netwerk zit, is het nutteloos die geen verdere contacten heeft bij het betreffende bedrijf.

Verder complimenten voor die welke geschreven hebben dat ze op een msn adres aanspreekbaar zijn, op werktijden nogwel ....

Waar is Daisycon? Ticket systeem is nog steeds niet je ven het..
(Hoe zit het met jullie 'google' ads type en LMS systeem?) Nee ik was niet op de AF dag, dus nee ik weet verder niets... .
TradeTracker, reageer hier ook eens op, net als dat er nog topics openstaan met vragen!?
(Promotie kunnen wij allemaal wel doen op dit forum zoals sommige de laatste tijd met onbehoorlijk gedrag aan het doen zijn...)
Waar zijn inderdaad Sevbo (laks) en Adquick (mag je het woord oplichters/oplichting gebruiken of heb ik dan een probleem?) en alle anderen?

Sorry mensen maar WIJ verdienen het brood van de netwerken, niet andersom...
Tijd om ook dus eens meer tijd in ons te steken ipv je elke maand makkelijk binnen te halen omzet/kosten/winst/whatever je het mag noemen..
 

mrgbv.eu

Nieuw lid
12 dec 2007
504
0
0
www.adfiliate.nl
#34
Ik zal mijn zakelijke msn hier openbaar maken:
msn@filiate.nl

Hiermee komt mijn prive msn (patjem@hotmail.com) te vervallen.

Je kunt mij uiteraard toevoegen. Ik zal de mensen die ik al heb zelf opnieuw uitnodigen.
 
22 apr 2006
810
1
18
inspiredmedia.nl
#35
adFiliate/Patrick zei:
Ik zal mijn zakelijke msn hier openbaar maken:
msn@filiate.nl

Hiermee komt mijn prive msn (patjem@hotmail.com) te vervallen.

Je kunt mij uiteraard toevoegen. Ik zal de mensen die ik al heb zelf opnieuw uitnodigen.
Top, zal je binnenkort even toevoegen!
 
22 nov 2005
160
0
0
www.adquick.nl
#36
5KG zei:
Leuk die posting, maar met de namen van de netwerken en dan erachter (PRIVE) daar heeft niemand wat aan, fijn uiteraard voor jou maar voor de rest die bij het netwerk zit, is het nutteloos die geen verdere contacten heeft bij het betreffende bedrijf.

Verder complimenten voor die welke geschreven hebben dat ze op een msn adres aanspreekbaar zijn, op werktijden nogwel ....

Waar is Daisycon? Ticket systeem is nog steeds niet je ven het..
(Hoe zit het met jullie 'google' ads type en LMS systeem?) Nee ik was niet op de AF dag, dus nee ik weet verder niets... .
TradeTracker, reageer hier ook eens op, net als dat er nog topics openstaan met vragen!?
(Promotie kunnen wij allemaal wel doen op dit forum zoals sommige de laatste tijd met onbehoorlijk gedrag aan het doen zijn...)
Waar zijn inderdaad Sevbo (laks) en Adquick (mag je het woord oplichters/oplichting gebruiken of heb ik dan een probleem?) en alle anderen?

Sorry mensen maar WIJ verdienen het brood van de netwerken, niet andersom...
Tijd om ook dus eens meer tijd in ons te steken ipv je elke maand makkelijk binnen te halen omzet/kosten/winst/whatever je het mag noemen..
Voor alle vragen en problemen kun je ons ook via de MSN bereiken; MSN@digimomedia.nl

@5KG

Ik heb je mijn persoonlijke 06 met PB gedaan. Ik ben hierop 24/7 te bereiken.
 
5

5KG

Guest
#37
Mohamed, fijn dat jullie voor de rest ook nu beschikbaar zijn op mns.

Gaat de goede kant op.

Ik heb je pm mogen ontvangen en weer verwijderd, ik ga je niet bellen, jij moet deze kant op bellen maar dat heb je vroeger ook niet gedaan. Ik kom daar niet meer als adverteerder noch als afnemer.
 
22 nov 2005
160
0
0
www.adquick.nl
#39
adFiliate/Patrick zei:
Adquick | Mohamed zei:
Voor alle vragen en problemen kun je ons ook via de MSN bereiken; MSN@digimomedia.nl
Wat doen jullie precies Mohamed?
Wij zijn een fullservice online media bureau. We houden ons voornamelijk bezig om op " no cure no pay" basis winstgevende trajecten op te zetten om meer klanten te werven. Het affiliate netwerk is een onderdeel van onze marketing kanalen die wij gebruiken.