Bij Netdirect en Daisycon zijn de budgetten er al doorheen en (tijdelijk?) gestopt. Hoe zit dat bij Adquick, hebben jullie daar nog wel wat budget over zodat ik er nog wat extra aandacht aan kan besteden?
Nu de actie over gaat op pay per sale, ben ik wel benieuwd wat als sale aangemerkt wordt. Is het nu zo dat we alleen beloond worden als ze op "Zorgverzekering aanvragen" klikken? Of wordt ook getracked dat als iemand het gratis proefpakket aanvraagt, of een offerte aanvraagt en dan zijn zorgverzekering afsluit?
Dat weet ik, heb zelf ook al leads gegenereerd. Maar volgens mij zijn op dit moment overal de Ohra zorgverzekering leadcampagnes gestopt en zullen deze waarschijnlijk overal vervangen worden door een vergoeding op sale basis (zoals nu al bij Adquick het geval is en ook bij Daisycon en Netdirect het geval wordt). De vraag is dan alleen wat als sale aangemerkt wordt.
Met name ben ik benieuwd naar of alle informatieaanvragen die tot een oversluiting leiden ook bijgehouden worden, of dat de sale alleen bijgehouden wordt als de bezoeker via de optie "Zorgverzekering aanvragen" een aanvraag genereert.
Wellicht dat Marko of Mohamed daar uitsluitsel over kan geven?
Helaas zou het in dat geval dan niet meer interessant zijn om Ohra te promoten. De kans is immers groot dat ze eerst een offerte of proefpakket aanvragen en dat ze vervolgens via telefoon, formulier of direct op ohra.nl de oversluiting regelen.