condities. Ofwel :
Netwerken en de aankondiging van de nieuwe adverteerder.
Inmiddels al geconstateerd bij Affiliate4you en M4N, en dan lees je in de tekst :
Let op! Bij het promoten van P......... dient rekening gehouden te worden met de volgende voorwaarden:
adverteerder
Promoot adverteerder direct en ontvang een aantrekkelijke vergoeding van 7,5%!
Die commissie moeten we nog maar zien, hangt van de conversie van de site af, de concurrentie met de fysieke winkels etc.
Het zal toch niet bedoeld zijn, maar onder nummer 13 (!) van die voorwaarden lees je dit :
"13.1 Het door Affiliate niet nakomen van een van de bepalingen zoals opgenomen in artikel 5.2, 5.3 en 5.5 tot en met 5.15, 6 tot en met 8.1, 9.2 tot en met 9.4, 11, 12, 15.2 sub a en b en/of 16.2 geschiedt op straffe van een onmiddellijk opeisbare en niet voor verrekening vatbare boete van ? 10.000 (tienduizend Euro) per overtreding en ? 1.000 (duizend Euro) per dag of gedeelte daarvan dat de verboden gedraging voortduurt."
Heb inmiddels geconstateerd, dat ook een kleding-outlet-merk de voorwaarden op de campagnepagina heeft geplaatst.
Heb sterk de indruk, dat de nog niet zo lang geleden aktie rond de Google-Adwords regels een initiatief is van vooral de netwerken zelf om zich te profileren bij de adverteerders, dan krijgen we nu kennelijk deze.
Natuurlijk staan er zinnige zaken in, maar feitelijk is het ontbreken van de naam van de adverteerder al aanleiding tot een wel heel zware sanctie. Sterker : zou je vinden dat de omschrijving in de datafeed ietsjes aangepast zou moeten worden, ho ho, sanctie !
Dit wordt wel heel erg eenrichtingverkeer. Is dit voor affiliates nog acceptabel ?
Eén keer raden, zodra ze de feed bij Google inleveren, stellen ze die voorwaarden nièt aan de zoekmachine......
Hoe liggen jullie meningen.
Netwerken en de aankondiging van de nieuwe adverteerder.
Inmiddels al geconstateerd bij Affiliate4you en M4N, en dan lees je in de tekst :
Let op! Bij het promoten van P......... dient rekening gehouden te worden met de volgende voorwaarden:
adverteerder
Promoot adverteerder direct en ontvang een aantrekkelijke vergoeding van 7,5%!
Die commissie moeten we nog maar zien, hangt van de conversie van de site af, de concurrentie met de fysieke winkels etc.
Het zal toch niet bedoeld zijn, maar onder nummer 13 (!) van die voorwaarden lees je dit :
"13.1 Het door Affiliate niet nakomen van een van de bepalingen zoals opgenomen in artikel 5.2, 5.3 en 5.5 tot en met 5.15, 6 tot en met 8.1, 9.2 tot en met 9.4, 11, 12, 15.2 sub a en b en/of 16.2 geschiedt op straffe van een onmiddellijk opeisbare en niet voor verrekening vatbare boete van ? 10.000 (tienduizend Euro) per overtreding en ? 1.000 (duizend Euro) per dag of gedeelte daarvan dat de verboden gedraging voortduurt."
Heb inmiddels geconstateerd, dat ook een kleding-outlet-merk de voorwaarden op de campagnepagina heeft geplaatst.
Heb sterk de indruk, dat de nog niet zo lang geleden aktie rond de Google-Adwords regels een initiatief is van vooral de netwerken zelf om zich te profileren bij de adverteerders, dan krijgen we nu kennelijk deze.
Natuurlijk staan er zinnige zaken in, maar feitelijk is het ontbreken van de naam van de adverteerder al aanleiding tot een wel heel zware sanctie. Sterker : zou je vinden dat de omschrijving in de datafeed ietsjes aangepast zou moeten worden, ho ho, sanctie !
Dit wordt wel heel erg eenrichtingverkeer. Is dit voor affiliates nog acceptabel ?
Eén keer raden, zodra ze de feed bij Google inleveren, stellen ze die voorwaarden nièt aan de zoekmachine......
Hoe liggen jullie meningen.