JoostM: Dat je aan conversie-attributie doet is prima. Graag zelfs. 50% voor de affiliate en 50% voor de retargeting banner.
Begrijp ik helemaal niets van , Joost.
Wat je hiermee zegt is, 'vind het prima dat mijn provisie gehalveerd wordt.'
----------------------
Wat ik ook niet begrijp is dat netwerken rustig vermelden dat een adverteerder NIET werkt conform de PAN richtlijnen.
Wat is de zin van die PAN richtlijnen, wanneer je als netwerk dat rustig terzijde legt, en er mee gaat werken ?
Is geen PAN, is een doofpot. ;D
Er is en zal geen uniformiteit ontstaan tussen publishers, dus ieder moet hierin een eigen weg gaan vinden. Moeten dus ook andere reclame-middelen gezocht worden. Klinkt negatief en dat is het ook.
Je kunt je voorstellen dat een adverteerder voor een specifiek promotie-kanaal kiest, ga daar dan ook voor. Dat doe je niet door datzelfde kanaal te vervuilen met allerlei andere methoden. Heel simpel, kijk op je toetsenbord : WYSIWYG.
Geef je uiteindelijk apennootjes, wat krijg je dan ? En dan roepen : 'zie je wel' .....
Is er via netwerken niet een behoorlijke adverteerder te vinden, passeer dan de netwerken.
Desnoods : vervang het te promoten product of vervang het verdienmodel.
Ad fundum : bezin je tijdig op andere markten.
Immers, waar ben je mee bezig wanneer je voor nop zit te werken, toch niet voor je eigen plezier ?
Ik zal je zeggen : er zijn adverteerders marktbreed die gewoon, gewoon keuren en redelijk op tijd volledig betalen.
Is in travel, is in fashion, is in inrichting en in snuisterijen. Nog steeds.
En steevast gasten met tè veel afkeur, soms gekoppeld aan hun specifieke methoden of gebrek aan. Laat ik het zo zeggen : die gun ik aan m'n concurrent 8)