Beste marko (daisycon)
Laat ik me even tot jou richten.
Ik heb een tijd geleden een klant (Publisher) doorgestuurd naar daisycon.
Heeft zich geregistreerd,heeft vervolgens wat sales gegenereerd en had de smaak te pakken.
Ze logde regelmatig in,pakte wat materiaal ,bekeek wat statistieken etc..no problem.
Totdat jullie de nieuwe front end activeren en zij helemaal niet meer in kan loggen.
Dit heeft zij kenbaar gemaakt,er werd beterschap beloofd.
Men was er mee bezig..en zou voor het weekend opgelost zijn.
Men schreef toen ???.? Zoals u wellicht heeft gezien heeft Daisycon sinds gisteren een nieuwe website. Helaas zijn er bij het live zetten van de website hier en daar wat storingen opgetreden waarom sommige Publishers niet meer kunnen inloggen.
Dit probleem ligt op dit moment bij onze technische afdeling. Ik ga er van uit dat het nog voor het weekend is opgelost.
Excuus voor het ongemak.?
Week later,niets...
Ik bel ook maar eens....vervolgens is er een communicatie met Patrick A.
Het lukte haar een keer in te loggen omdat men de login veranderd had en zodoende kon monitoren wat het probleem was.
Nu kon ze inloggen maar eenmalig,ze moest eerst de cookies verwijderen om weer in te loggen,nu lukt niets meer.
Ze laat het aan patrick A. weten maar ook daar hoort ze ineens niets meer van.
We zijn inmiddels een maand verder.
Vervolgens klopt ze weer bij mij aan,dus ik daisycon weer bellen...
De medewerkster vertelt....stuur een mail naar support@....
tja, sorry maar dit gaat nu al een maand zo Marko.
Marko zou jij eens zo vriendelijk willen zijn om hier eens naar te kijken ?
Ik krijg een boze klant op m,n nek en ik weet inmiddels niet meer wat ik moet zeggen?
Laat ik me even tot jou richten.
Ik heb een tijd geleden een klant (Publisher) doorgestuurd naar daisycon.
Heeft zich geregistreerd,heeft vervolgens wat sales gegenereerd en had de smaak te pakken.
Ze logde regelmatig in,pakte wat materiaal ,bekeek wat statistieken etc..no problem.
Totdat jullie de nieuwe front end activeren en zij helemaal niet meer in kan loggen.
Dit heeft zij kenbaar gemaakt,er werd beterschap beloofd.
Men was er mee bezig..en zou voor het weekend opgelost zijn.
Men schreef toen ???.? Zoals u wellicht heeft gezien heeft Daisycon sinds gisteren een nieuwe website. Helaas zijn er bij het live zetten van de website hier en daar wat storingen opgetreden waarom sommige Publishers niet meer kunnen inloggen.
Dit probleem ligt op dit moment bij onze technische afdeling. Ik ga er van uit dat het nog voor het weekend is opgelost.
Excuus voor het ongemak.?
Week later,niets...
Ik bel ook maar eens....vervolgens is er een communicatie met Patrick A.
Het lukte haar een keer in te loggen omdat men de login veranderd had en zodoende kon monitoren wat het probleem was.
Nu kon ze inloggen maar eenmalig,ze moest eerst de cookies verwijderen om weer in te loggen,nu lukt niets meer.
Ze laat het aan patrick A. weten maar ook daar hoort ze ineens niets meer van.
We zijn inmiddels een maand verder.
Vervolgens klopt ze weer bij mij aan,dus ik daisycon weer bellen...
De medewerkster vertelt....stuur een mail naar support@....
tja, sorry maar dit gaat nu al een maand zo Marko.
Marko zou jij eens zo vriendelijk willen zijn om hier eens naar te kijken ?
Ik krijg een boze klant op m,n nek en ik weet inmiddels niet meer wat ik moet zeggen?