Recht de afgrond in?

sloore

Nieuw lid
6 sep 2005
931
0
0
#1
Ik ben het beu. Voor een aantal campagnes kan ik niet anders dan met TD Belgie te werken doch suport is gewoon 0. Ik versta niet meer wie daar de leiding heeft en hoe iemand zo een bedrijf wil runnen.

Tickets zijn al weer niet beantwoord sinds vrijdag en nu woensdag heeft het eigenlijk al geen zin meer om een antwoord te krijgen.

Iedereen ziet partijen weg gaan, iedereen leest reacties dat het systeem zo mank loopt (zelfs publisher gaan weg hiervoor, zelf te horen gekregen), iedereen geeft negatieve ervaringen door, iedereen ziet personeel weglopen, ...

Zij die de leiding hebben zijn momenteel bezig om TD Belgie gewoon de dieperik in te jagen en blijkbaar komt daar van hogeraf weinig reactie op. Ik snap het niet. Wie runt daar de boel en mag zo lekker verder doen?
 

formmailer

Uit Zweden...!
3 aug 2008
259
0
0
www.zwedenweb.com
#2
Ik las vandaag in de krant (in Zweden) dat het financieel in ieder geval goed gaat met TD:
ruim 24 miljoen SEK in het eerste kwartaal van 2011 tegenover ruim 8 miljoen in Kw 1 2010.
De omzet steeg "slechts" met 5% (749 mln tegenover 709 mln)

Misschien is de winst gestegen door op support te besparen... :-[

/Jasper
 
18 mrt 2008
341
0
0
www.showbizzsite.be
#3
Mij hoor je momenteel niet klagen van TD België. Ik heb minstens 2-3 keer per week iemand aan de lijn en mijn mailtjes worden vrij vlot beantwoord, zelfs voor en na kantooruren.
Misschien zijn ze je geklaag en gezaag beu en moet je ook eens iets positiefs schrijven ;D
 

Jorg

Nieuw lid
14 nov 2007
447
0
0
#5
Volgens mij is de communicatie prima, krijg volop informatiemails met updates over campagnes. Net als van Tradetracker BE overigens.
 

messju2

Nieuw lid
3 jan 2007
111
0
0
www.interieur-tips.nl
#7
Het zou handiger zijn om met concrete voorbeelden te komen. Anders lijkt het alsof je maar wat roept...

Heb zelf 0,0 problemen met Tradedoubler Belgie. Al mijn issues worden netjes en snel opgelost...
Zouden anderen (ik noem geen namen) voorbeeld van kunnen nemen...


Barvee zei:
Ik ben het beu. Voor een aantal campagnes kan ik niet anders dan met TD Belgie te werken doch suport is gewoon 0. Ik versta niet meer wie daar de leiding heeft en hoe iemand zo een bedrijf wil runnen.

Tickets zijn al weer niet beantwoord sinds vrijdag en nu woensdag heeft het eigenlijk al geen zin meer om een antwoord te krijgen.

Iedereen ziet partijen weg gaan, iedereen leest reacties dat het systeem zo mank loopt (zelfs publisher gaan weg hiervoor, zelf te horen gekregen), iedereen geeft negatieve ervaringen door, iedereen ziet personeel weglopen, ...

Zij die de leiding hebben zijn momenteel bezig om TD Belgie gewoon de dieperik in te jagen en blijkbaar komt daar van hogeraf weinig reactie op. Ik snap het niet. Wie runt daar de boel en mag zo lekker verder doen?
 

messju2

Nieuw lid
3 jan 2007
111
0
0
www.interieur-tips.nl
#9
Dan is een slotje op de thread misschien handig?
Het was toch een relatief actuele thread, 't is niet zo dat ik daar honderden threads voor moest afstruinen voordat ik dit tegenkwam...

Gelukkig is ie nu wel weer actueel ;D