Reden afkeuring?

islands

Nieuw lid
27 feb 2006
71
0
0
#1
Ik zou graag de reden van een afkeuring door een adverteerder willen weten maar ik kan geen contactmogelijkheid bij de betr. adverteerder vinden.
Ook op de site van TD vind ik geen mogelijkheid om een ticket aan te maken, of zie ik iets over het hoofd?
 
24 aug 2005
831
0
0
#2
islands zei:
Ik zou graag de reden van een afkeuring door een adverteerder willen weten maar ik kan geen contactmogelijkheid bij de betr. adverteerder vinden.
Ook op de site van TD vind ik geen mogelijkheid om een ticket aan te maken, of zie ik iets over het hoofd?
Op helpcentre klikken in het menu , opent in nieuw venster, dan zie je staan;
Wanneer u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden neem dan aub contact op met support
Daar kun je een ticket aanmaken
 
7 mrt 2007
289
0
0
#3
Via het Event uitgesplitst rapport kun je ook vaak een reden van afkeuring vinden. Al staat hier helaas niet altijd een even duidelijke omschrijving bij.
 
D

Dees

Guest
#5
Bij TD heb ik de afgelopen keren nooit een antwoord gekregen.
Ik ben nu bezig om zo veel mogelijk programma's weg te halen en bij anderen onder te brengen. Genoeg is genoeg.

En inderdaad, de reden van afkeuring staat er bij. Maar bij één specifiek programma zit ik op 50% afkeur (order cancelled) over het hele jaar bekeken, maar over de maand juni zelfs 84%! Slechts 16% is goedgekeurd! Op mijn vraag hoe in contact te komen met deze adverteerder is -uiteraard- door Tradedoubler niet gereageerd.

Mocht dit zo blijven dan stop ik natuurlijk met dit programma, maar ook met TD.

Zoals al eerder gezegd. Genoeg is genoeg.

Dees
 
D

Dees

Guest
#7
Hallo,

Het gaat hier over OAD. En ik heb dus geen contact gehad omdat niet wordt reageert op mijn vragen die ik stel als ik dat doe via de overview pagina binnen TD.
Maar ik las in dit topic dat je ook via helpcentre vragen kunt stellen. Dat heb ik zojuist gedaan. Ik wacht dus af of via dit kanaal wel antwoord komt. (al is het vertrouwen daar in klein)

gr,

Dees
 
8 jul 2009
9
0
0
#8
Zou sowieso stoppen met OAD als ik jouw was. Voor elk hotel hebben ze meerdere aanbiedingen op hun website staan, wat voor de gebruiker zeer verwarrend is. Daarnaast tonen ze een telefoonnummer, en wijzen ze daar extra op als er iets fout gaat met de boeking. Kortom, je conversie zal niet best zijn, los van jouw verhaal. Jammer eigenlijk, want ik vind OAD persoonlijk het beste productaanbod hebben van alle NL aanbieders :(
 
3 feb 2007
63
0
0
#9
lol al in een ander topic vermeld maar hierdan nogmaals,

2 zakelijke abonnementen afgesloten bij KPN via tradedoubler, reactie na contact met de accountmanager van KPN is dat er voor zakelijke abonnementen niet vergoed wordt, wel heel vreemd dat, dat wel bij tradetracker gebeurd.

Tradoubler stond echt heel hoog bij mij, maar hoe meer ik hier lees en wat ikzelf mee maak veranderd dat wel, idd maar kijken of de campagnes die elders draaien te vervangen, de andere netwerken doen immers wel hun best.
 

poupu

Nieuw lid
1 jun 2006
753
0
0
#10
Bij TT worden zakelijke ADSL-abonnementen van KPN ook niet vergoed, zie ik nu in mijn stats. De wereld op z'n kop........

Denkgroot zei:
lol al in een ander topic vermeld maar hierdan nogmaals,

2 zakelijke abonnementen afgesloten bij KPN via tradedoubler, reactie na contact met de accountmanager van KPN is dat er voor zakelijke abonnementen niet vergoed wordt, wel heel vreemd dat, dat wel bij tradetracker gebeurd.

Tradoubler stond echt heel hoog bij mij, maar hoe meer ik hier lees en wat ikzelf mee maak veranderd dat wel, idd maar kijken of de campagnes die elders draaien te vervangen, de andere netwerken doen immers wel hun best.
 
24 aug 2005
831
0
0
#11
Denkgroot zei:
lol al in een ander topic vermeld maar hierdan nogmaals,

2 zakelijke abonnementen afgesloten bij KPN via tradedoubler, reactie na contact met de accountmanager van KPN is dat er voor zakelijke abonnementen niet vergoed wordt, wel heel vreemd dat, dat wel bij tradetracker gebeurd.

Tradoubler stond echt heel hoog bij mij, maar hoe meer ik hier lees en wat ikzelf mee maak veranderd dat wel, idd maar kijken of de campagnes die elders draaien te vervangen, de andere netwerken doen immers wel hun best.
De meeste contracten met merchants zijn wel zo dat ze niet bij netwerk A wel iets vergoeden en bij netwerk B niet.
Dus ook tradetracker vergoed ze niet.
Dat heeft niks te maken met je best doen of niet. misschien is de marge daarop wel minimaal?
 
3 feb 2007
63
0
0
#12
Bij TT staat wel degelijk KPN zakelijk dit verzin ik niet.
Daarnaast doel ik niet erop dat in dit geval TT z'n best doet, alleen de ervaring met de andere netwerken is dat wanneer er iets niet klopt, dat men erachter aan gaat en niet hun schouders ophalen. Affiliates hebben het RECHT dat ze comissie ontvangen op de producten van de adverteerder. Als KPN niet wil vergoeden voor zakelijk moeten ze daar een aparte site voor maken! En TD zal dat duidelijk moeten comuniseren naar de affiliates wanneer een adverteerder maar een deel vergoed van de producten.
Wel lekker makkelijk begin een webshop en vergoed alleen de producten waar je t meest op verdiend.

Sorry voor m'n reactie maar ben een beetje pissig op TD eerst de hele T-mobile affaire en nu gedonder met KPN, en na de toestanden van T-mobile gewoon weer opnemen in het programma, tsja zo kunnen de adverteerders lekker hun gang gaan.

Vergeet niet dat wij investeren in jullie adverteerders en dat dit soort geintjes zeker niet grappig zijn.
 
16 nov 2008
237
0
0
#13
Vergeet niet dat wij investeren in jullie adverteerders en dat dit soort geintjes zeker niet grappig zijn.
Het is toch eigenlijk een vreemd wereldje dat publishers (werknemers) moeten investeren voor de adverteerders (werkgevers).
Eigenlijk zouden adverteerders moeten investeren in goede publishers, zoals een bedrijf ook investeerd in werknemers qua bijscholing etc.

Ik denk dat er veel adverteerders lachend en wrijvend in hun handen denken, wat een sukkels, hun het staartje, wij het hele varken. ;D