Release AM4 - Features, Request and Bugs

Wanabo zei:
Daisycon_Support zei:
Heb je een op dit moment nog een individueel probleem met je account? Mail dan even met support@daisycon.com . Op die manier kunnen we affiliates beter en persoonlijk helpen.
Op 6 september een mailjte gestuurd om van dit aanbod gebruik te maken. Zie volledig bericht, hier.

Tot op heden geen reactie. ???
Beste Wanabo,

Ik heb de supportinbox gecontroleerd en er staan geen openstaande mailtjes in die op 6 september zijn binnengekomen. Zou je nogmaals je mailtje kunnen sturen? Ik zal dan meteen kijken waar het probleem zit. Wellicht dat het destijds in de spamfilter is blijven hangen. Zodra we hem binnen hebben zal ik ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk een reactie krijgt!

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Daisycon Support
 
6 jan 2010
70
0
0
Daisycon_Support zei:
Wanabo zei:
Daisycon_Support zei:
Heb je een op dit moment nog een individueel probleem met je account? Mail dan even met support@daisycon.com . Op die manier kunnen we affiliates beter en persoonlijk helpen.
Op 6 september een mailjte gestuurd om van dit aanbod gebruik te maken. Zie volledig bericht, hier.

Tot op heden geen reactie. ???
Beste Wanabo,

Ik heb de supportinbox gecontroleerd en er staan geen openstaande mailtjes in die op 6 september zijn binnengekomen. Zou je nogmaals je mailtje kunnen sturen? Ik zal dan meteen kijken waar het probleem zit. Wellicht dat het destijds in de spamfilter is blijven hangen. Zodra we hem binnen hebben zal ik ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk een reactie krijgt!

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Daisycon Support
zouden jullie de spamfilter dan even na kunnen kijken.. heb op mijn mails van 3,7 en 9 september nog geen antwoord gehad :( heb de meeste campagnes (helaas voor julli) overgezet. maar wil nog wel antwoord omtrent Stip reizen die ik via jullie heb draaien.
 
6 jan 2010
70
0
0
kreeg ze gister ook telefonisch niet te pakken. begreep dat mijn contactpersoon tijdje geleden zonder vermelding is weggegaan. veel radiostilte.. wellicht wordt de boel verkocht en is er door investeerders afgesproken niks tegen affiliates/adverteerders te zeggen ?
 
S

svteg

Guest
Daisycon heeft eindelijk besloten een afdeling communicatie op te zetten, en ze zoeken nu wel 1 communicatie medewerker: http://www.daisycon.com/nl/vacature/communicatie_medewerker/

Alles zal anders zijn als deze nieuwe medewerker is gevonden. 8)
 

michiel

Nieuw lid
10 dec 2008
21
0
0
Ik wacht inmiddels alweer 3 weken op een staffel verhoging (die eigenlijk automatisch moet gaan?). Na 3 weken is mijn ticket nog steeds in behandeling. Pfff hoe moeilijk kan het zijn?

Als je hier niet zelf achterkomt loop je dus ook flink wat mis!
 
19 dec 2008
52
0
0
Beste Michiel,

Staffels gaan niet altijd automatisch. Vaak kunnen deze pas volledig bijgewerkt worden nadat alle orders zijn gekeurd. Dit verschilt per campagne.
Stuur me even een PM met je accountnaam en om welke campagne het gaat, dan zoek ik de status even voor je op. Mogelijk kan de staffel nog niet verwerkt worden.
 
6 jan 2010
70
0
0
svteg zei:
Daisycon heeft eindelijk besloten een afdeling communicatie op te zetten, en ze zoeken nu wel 1 communicatie medewerker: http://www.daisycon.com/nl/vacature/communicatie_medewerker/

Alles zal anders zijn als deze nieuwe medewerker is gevonden. 8)
zie ook de functieomschrijving (1 van de punten):

"weet situaties goed in te schatten en wanneer het intern moet escaleren"

hahahahha dus je moet de situatie laten escaleren? gebeurt dat al niet genoeg?
 
22 apr 2006
810
1
18
inspiredmedia.nl
Persoonlijk moet ik zeggen dat Daisycon mij altijd erg goed helpt zodra er iets mis is. Zo mail ik eens in de zoveel tijd errors en fouten door, zodra ik die tegen kom. Natuurlijk liever niet, maar als ik daarmee ervoor kan zorgen dat ik het erna niet weer tegen kom, ben ik tevreden.
 

poupu

Nieuw lid
1 jun 2006
753
0
0
Sinds gisteren volgende informatie op mijn inlogpagina bij Daisycon onder kopje Mededelingen:
[System Errors]
Missing payment data 1 2010-10-08 17:32:30
Als ik doorklik staat er ook nog onder niveau: ernstig.

Ik heb zelf niets veranderd aan het payment-gebeuren, dus wat is er loos?
Zijn er anderen die dit ook hebben?
 
19 dec 2008
52
0
0
Beste Eva,

Dit is een melding dat er bij jouw account naw-gegevens ontbreken voor de uitbetaling. De melding is niet erg duidelijk, dus ik begrijp de verwarring. We gaan de tekst aanpassen.
Deze keer zal overigens gewoon een uitbetaling volgen, maar voor de volgende uitbaling dus het verzoek om de naw gegevens even aan te vullen.

Mocht je nog vragen hebben, dan kan je uiteraard contact met me opnemen (telecom.nl[at]daisycon.com)
 

immortal

Nieuw lid
13 feb 2008
15
0
0
Dan zou ik ook graag willen weten waar dit bij mij door komt aangezien ik al meerdere malen uitbetaald ben en nu ineens ook die melding krijg terwijl ik niets heb aangepast.

Ik zal je mijn accountnaam per pm sturen.

EDIT: hmm nu ik weer ga kijken is de melding net zo snel als dat ie kwam ook weer verdwenen. ???
 
19 dec 2008
52
0
0
De controle van de naw-gegevens bleek niet helemaal volledig. Dit is inmiddels aangepast. Degenen die nu geen melding meer hebben staan, hoeven geen actie te ondernemen. Voor de accounts waarbij nog gegevens ontbreken staat nu ook vermeld welke gegevens precies ontbreken.

Excuses voor de verwarring en het ongemak!
 

poupu

Nieuw lid
1 jun 2006
753
0
0
Daisycon,

De facturen van januari t/m juni zijn niet aanklikbaar / te printen via het overzicht. Kunnen jullie dat misschien in orde maken? Dan kan ik verder met mijn jaarboekhouding.

Groet!
 
19 dec 2008
52
0
0
Beste Eva,

Facturen van voor de maand juli zijn inderdaad niet te downloaden. Als je mij per PB of per mail (telecom.nl[at]daisycon.com) even je accountnaam kan sturen, dan mail ik je direct de gewenste facturen even.